F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1

Dyrektor ds. sportowych zdradził, że liczy na dołączenie Porsche, Aston Martina i Lamborghini.
Mateusz Szymkiewicz, 30 listopada 2017, wyświetlenia: 2255<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn zdradził, że chciałby zobaczyć kolejnych producentów samochodów zaangażowanych w Formułę 1.

Aktualnie Mercedes, Ferrari, Renault oraz Honda są jedynymi koncernami, które posiadają gotowe hybrydowe jednostki V6. Od dłuższego czasu spekuluje się, iż grono to mogą powiększyć m.in. Porsche oraz Aston Martin, lecz wcześniej konieczna byłaby zmiana przepisów dotycząca budowy układów napędowych.

Jak przyznał dyrektor F1 ds. sportowych – Ross Brawn, projekt zmian na sezon 2021 został przygotowany z myślą właśnie o nowych producentach. „Jest kilku producentów klasy premium, których chciałbym zobaczyć w Formule 1. Porsche jest jednym z nich, ale również Aston Martin oraz Lamborghini. To dlatego musimy stworzyć środowisko, które będzie atrakcyjne dla nich. Gwarantuję wam, że obecnie żaden koncern nie jest zainteresowany rozpoczęciem projektu przy obecnych jednostkach napędowych. To dlatego musimy sprawić, by stały się one tańsze oraz prostsze” – powiedział Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.08.2018  Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów
31.07.2018  Ross Brawn: Formuła 1 zrobi co w jej mocy by uratować Force India
25.07.2018  Brawn: Niektóre przypadki użycia team orders okazywały się bezcelowe
11.07.2018  Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
Tagi:
Brawn R.
F1 ogólnie
Aston Martin
Lamborghini
Porsche

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 30.11.2017 09:25[!]
Póki co nowi producenci to lekka fikcja - wchodzą Aston Martin i Alfa Romeo, ale tylko jako naklejki, a nie faktycznie zaangażowanie producenci...
marcelo92, 30.11.2017 10:21[!]
Porsche jest zainteresowane wejsciem do F1 od przynajmniej 15 lat.
gpjano, 30.11.2017 14:12[!]
Jak sobie pomyślę ile zła narobiono zmianą silników w 2014 r. :(
W 2013 roku były 2,4litra, V8
w 2014 roku już 1,6 litra, V6 ale do tego dodane MGU-K, MGU-H, limity przepływu i zużycia paliwa, turbo...
i to wszystko w czasach oszczędności, żeby było taniej... śmiech na sali.
Niestety do tej pory odczuwa się skutki tych radykalnych zmian. Powinno się takie zmiany wprowadzać stopniowo, pojedynczo a nie tak raptownie. Nic dziwnego, że producenci nie chcą wchodzić w takie bagno. Po doświadczeniach Hondy szanse topnieją jeszcze bardziej.
Teraz próbują rezygnować ze zmian, które sami wprowadzili.
To samo dotyczy systemu "Halo" - nikt go nie chce, zostanie wprowadzony, i już słychać, że nie będzie taki wspaniały więc może z niego zrezygnują...
WrobelGP, 30.11.2017 15:29[!]
Jeśli mam być szczery to osobiście wolałbym więcej zespołów prywatnych, a nowych producentów w roli dostawców silników. Prywatne zespoły z reguły nie zwijają manatek po paru nieudanych sezonach. No, chyba, że w międzyczasie splajtują.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca