F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ericsson oraz Leclerc kierowcami Saubera w sezonie 2018

Ekipa podczas zwołanej konferencji zaprezentowała również nowe logo oraz barwy.
Mateusz Szymkiewicz, 2 grudnia 2017, wyświetlenia: 5939<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Sauber potwierdził, że jego kierowcami w sezonie 2018 będą Marcus Ericsson oraz Charles Leclerc.

Na dzisiaj we Włoszech została zaplanowana konferencja, podczas której stajnia z Hinwil zaprezentowała szczegóły dotyczące swojego partnerstwa z Alfą Romeo oraz plany na najbliższą przyszłość. Jak potwierdzono kilka dni temu, włoski producent samochodów będzie pełnił funkcję tytularnego sponsora począwszy od 2018 roku.

Pierwszy komunikat dotyczył składu kierowców, który w przyszłym roku utworzą Marcus Ericsson oraz Charles Leclerc. Dla Szweda będzie to już czwarty sezon z rzędu w barwach Saubera, natomiast Monakijczyk, który jest tegorocznym mistrzem Formuły 2 oraz juniorem Ferrari, awansuje z funkcji testera. Wakat utworzony przez 20-latka zajmie inny podopieczny Ferrari – Antonio Giovinazzi, który wystąpił w tym roku w dwóch Grand Prix jako zawodnik Saubera, zastępując kontuzjowanego Pascala Wehrleina.

W dalszej części konferencji zaprezentowano nowe logo zespołu, a także koncept malowania, które może znaleźć się na bolidzie w sezonie 2018. Zgodnie z przewidywaniami następca modelu C36 otrzyma barwy charakterystyczne dla Alfy Romeo, czyli biały oraz bordowy.



foto: Sauber
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2017  Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018
07.12.2017  Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1
06.12.2017  Leclerc: Utrzymanie w tajemnicy umowy z Sauberem było trudne
05.12.2017  Ericsson: Ostatnie tygodnie były nerwowe
04.12.2017  Marchionne: Groźby odejścia Ferrari z F1 są poważne
Tagi:
Sauber
Ericsson M.
Leclerc C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 02.12.2017 12:19[!]
No to ciekawe czy teraz rozwiążą któremuś z kierowców Haasa kontrakt, czy Giovinazzi pozostanie jednak bez miejsca.
macieiii, 02.12.2017 12:20[!]
Szkoda Giovinazziego. Vasseur widocznie w kontrakcie ma własne wybory, bo naciski Ferrari na pewno były wystarczające, by również Włoch znalazł się w stawce. Szkoda. Witamy debiutanta!
Masio, 02.12.2017 12:41[!]
Rozumiem Leclerc, bo on niewątpliwie zasługuję na posadę w F1, ale przykre jest to, że nadal będzie Ericsson. Szwed jest tylko z powodu pieniędzy...
Adakar, 02.12.2017 12:45[!]
@Masio pieniedzy ... i calkiem DUZYCH koneksji.

Giovanazii moze byc batem na Magnusena w HAASie
WrobelGP, 02.12.2017 12:46[!]
Więcej tego bordowego mogłoby być :)
Pavlos Le Paul, 02.12.2017 12:59[!]
W sumie jestem ciekaw jakby dać więcej niebieskiego do malowania, myślę że wyglądałoby to świetnie.
---, 02.12.2017 13:10[!]
@Adakar
Palmer to dopiero miał koneksje. A jednak go wywalono, i to w środku sezonu.
marios76, 02.12.2017 13:20[!]
Pomijam, ze Wehrlein byl tylko nieco lepszy od.Erickssona, to jednak Sauber ma inne priorytety... niz szybkosc kierowcy. Nasr tez odpadl, a byl szybszy od partnera i jednak perspektywiczny.
Co do Giovinazzi'ego- te dwa zastepstwa w wyscigach niestety skonczyly sie dosc przecietnie, moze/moglo to miec wplyw na angaz Leclerca? Tak czy inaczej czekam na niego w 2019 i licze na jakies wystepy w treningach itp.
Chyba teraz bedzie obowiazywala zasada ryzykanckich debiutow jak najmlodszych kierowcow ---> vide Verstappen...
Titheon, 02.12.2017 13:31[!]
Wydaje mi się, że Giovinazzi nie był na tyle mocnym faworytem ze strony Ferrari, żeby aż tak bardzo naciskali na jego angaż w Sauberze. Priorytetem był raczej Leclerc i, koniec końców, wystarczyło im wciśnięcie jego do Saubera.

Co do malowania - kolorystycznie przepiękne, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać w przyszłym roku, bo niewątpliwie nie tak ;) Przypomina mi w sumie malowanie Saubera sprzed paru lat, gdzie też dominował kolor biały, a towarzyszącym był czarny.
Rasputin, 02.12.2017 13:55[!]
Leclerc - zasłużył zdecydowanie
Ericsson - szkoda że to on a nie Giovinazzi
Szkoda Wehrleina ale od dawna było wiadomo że nie ma szans na fotel
marios76, 02.12.2017 14:09[!]
@WrobelGP A faktycznie, jestem za . Swietnie sie prezentuje logo.
marcelo92, 02.12.2017 14:21[!]
Przepraszam, ale co w tym malowaniu jest takie niby fajnego ? Oczywiście nie licze fanów Alfy :D
bartoszcze, 02.12.2017 14:31[!]
@---
Palmer odszedł kiedy sam się zgodził. Gdyby go mieli wywalić, to najpóźniej od Singapuru.
Titheon, 02.12.2017 15:05[!]
@marcelo92 - a czy ktoś napisał, że samo malowanie jest fajne? :)
Anderis, 02.12.2017 15:40[!]
Ericcson jeździł w tym sezonie całkiem dobrze i moim zdaniem zasłużył na przedłużenie kontraktu. Gdyby uwzględnić fakt, że Sauber zrobił troszkę za ciężki bolid i Marcus jeździł cały sezon z wagą powiżej minimalnej dopuszczalnej, to okazałoby się, że w kwalifikacjach był bardziej konkurencyjny od Wehrleina (wyszli niemalże na 0 jeśli chodzi o średnią stratę, a Szwed tracił 0,2-0,3 sekundy na kółku z powodu wagi). Wyścigi trudno oceniać, bo Sauber miał najsłabszy bolid i często stosowali różne dziwne strategie, ale tam też jakiejś dominacji Wehrleina nie było, a Ericsson miał np. bardzo dobry występ w Meksyku, gdzie zdobyłby punkty, gdyby zespół wstrzymał się z pit stopem odrobinę dłużej.
agentwrogiegoukladu, 02.12.2017 16:21[!]
Malowanie nie jest fajne, ale połączenie kolorów - czerwieni w burgundzie, granatu i białego daje wrażenie gustownej elegancji. A białe pola, gdzie niektórzy widzieliby więcej granatowego to po prostu krzyk "to miejsce na Twoją reklamę!" ;)
oxiplegatz, 02.12.2017 16:45[!]
Na stronie Motorsportu, była też taka wizja malowania: http://tnij.at/sauber2018
ProdigyPL, 03.12.2017 00:09[!]
@agentwrogiegoukladu na taki pomysł ("zaznaczenie" dobrych miejsc na reklamy) wpadło HRT w 2011 roku i nawet nie wyszło najgorzej pod względem malowania (bo pod względem pieniężnym każdy wie jak to się skończyło)

http://www.grandp...rt2011launch1-lg.jpg
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca