F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2018

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Giovinazzi wystartuje w sześciu piątkowych treningach w sezonie 2018

Włoch został dzisiaj potwierdzony jako kierowca testowy Saubera.
Mateusz Szymkiewicz, 2 grudnia 2017, wyświetlenia: 1894<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Antonio Giovinazzi wystąpi w sześciu piątkowych treningach w sezonie 2018 za kierownicą bolidu Saubera.

Stajnia z Hinwil podała dzisiaj swój przyszłoroczny skład kierowców, który utworzą Charles Leclerc oraz Marcus Ericsson. O ile w przypadku Monakijczyka było jasne, że ma już od dłuższego czasu zagwarantowaną posadę w Sauberze, o tyle w walce o drugi kokpit liczył się do samego końca Antonio Giovinazzi wspierany przez Ferrari.

Ostatecznie Włoch otrzymał posadę kierowcy testowego i jak potwierdzono, w ramach swoich obowiązków zaprezentuje się w sześciu sesjach treningowych. Dotychczas 23-latek zaliczył dwa starty w barwach Saubera podczas Grand Prix Australii oraz Bahrajnu, gdzie zastąpił kontuzjowanego Pascala Wehrleina, natomiast w dalszej części sezonu 2017 reprezentował Haasa i przejął jego bolid na siedem piątkowych treningów.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2018  Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo
15.02.2018  Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India
14.02.2018  Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników
29.01.2018  Sauber odsłoni najnowszy bolid 20 lutego
25.01.2018  Force India i Sauber wycofały skargę złożoną do Komisji Europejskiej
Tagi:
Sauber
Giovinazzi A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 02.12.2017 18:48[!]
Być może zastąpi Leclerca w 2019.
fordern, 02.12.2017 21:51[!]
Jakie wsparcie zatem musi mieć Ericsson, skoro nawet spory zastrzyk kasy w postaci Alfy Romeo nie był w stanie go wyplątać z tej sieci.
Mahilda111, 02.12.2017 22:50[!]
@fordern
Jakie plecy musi mieć Ericsson, że sponsorzy kupili mu zespół Formuły 1 ;) Przy nim nawet Maldonado się chowa.
bartoszcze, 02.12.2017 22:54[!]
@fordern
A skąd wiesz ile daje Alfa? Budżet się musi domknąć.
marcelo92, 03.12.2017 10:14[!]
Przeciez ten wloch specjalnie nie zachwycil w tych startach co mial. Kilka razy zamiast jezdzic to rozbil bolid w treningach.
Fate, 03.12.2017 10:28[!]
Ericsson nie odstawal ani od Kobayashiego, ani od Wehrleina, a od Nasra był zwyczajnie lepszy. Za co ta krytyka?
fordern, 03.12.2017 10:33[!]
@bartoszcze
Za darmo nikt nie pozwoli nakleić swojego logo na samochód, a Alfa bierze nawet coś więcej niż sponsora tytularnego.
---, 03.12.2017 11:14[!]
@Fate
WTF? Nie odstawał od Kobayashiego, a od Nasra był lepszy? Czy my mówimy o tym samym zawodniku?

Od Koby w qualach odstawał średnio aż o siedem dziesiątych, od Nasra był tylko o jedną dziesiątą szybszy, w pierwszym roku nawet nieznacznie słabszy. Poza tym Nasr nieporównywalnie lepiej spisywał się w tempie wyścigowym, o czym chyba najlepiej świadczy fakt ile punktów zdobył Nasr, a ile Ericsson.
Fate, 03.12.2017 11:26[!]
W sezonie 2016 w kwalifikacjach 12-9 dla Eri i liczac ukonczone wyscigi przez obu 9-5 tez dla Szweda.
bartoszcze, 03.12.2017 11:33[!]
@fordern
Alfa bierze tytularnego.
Gdyby mieli dopchnąć jeszcze Gio, musieliby dopłacić jeszcze więcej, żeby zrównoważyć wkład Marcusa.
AleQ, 03.12.2017 12:11[!]
@Fate
Za to Nasr zmiażdzył Ericssona w 2015. Za Brazylijczykiem nikt nie płacze, że poleciał, Ericsson też powinien spotkać ten los.

Cytat :
Ericsson nie odstawal ani od Kobayashiego


Dobry żart, chyba że patrzysz na suchą klasyfikację sezonu.

BTW. Nikt z Ericssona nie robi leszcza wszechczasów, bo bywali gorsi np. Gutierrez czy Hayranto, ale Szwed miał 4 sezony i nie pokazał nic, żeby miał dalej jeździć w F1 ( poza kasą rzecz jasna). Póki Sauber jest na dole stawki, to jest nieszkodliwy, ale jeśli Szwajcarzy się ogarną chociaż do poziomu z 2015, no właśnie.
Fate, 03.12.2017 13:23[!]
Początek Ericsson miał cięzki, ale później nie było widać różnicy między nim a Kobayashim. Ten schemat praktycznie powtarzał się za każdym razem.

Nie wydaje mi się żeby wymiana na Giovinazziego to była zmiana na lepsze ze sportowego punktu widzenia. Nie widzę we Włochu wielkiego potencjału, co innego Leclerc.
szajse, 03.12.2017 14:04[!]
Wg. mnie większość ekip powinna dawać szanse rezerwowym w takim, jeśli nie większym, wymiarze czasowym jak to ogłosił Sauber. Mamy teraz w f1 takie czasy, że w stawce jest wielu kierowców, którzy robią wielką łaskę, że muszą jeździć w piątek a talenty przesiadują cały rok w boksach choć dałyby wiele za godzinkę jazdy bolidem f1 kilka razy w roku. Cyrk jaki odstawiał w tym roku Alonso jest nie do zaakceptowania. Na miejscu włodarzy McLarena wysłałbym do niego w maju sms-a aby nie wracał z Indianapolis i życzył mu dobrej zabawy w Stanach. Mieliby na 2018 rok objeżdżonego juniora + Vandoorne'a, który coraz częściej pokazywał Hiszpanowi plecy. A tak w Mclarenie stali się ubożsi o kilkadziesiąt baniek, z bolidem są w ciemnej du... a za nimi ciągnie się wielki smród - znak charakterystyczny po zatrudnieniu Alonso.
bartoszcze, 03.12.2017 14:52[!]
@szajse
Alonso nie jedzie Indy w tym sezonie.
Jak już, to po Le Mans :)
Staszek2010, 03.12.2017 17:03[!]
@Fate W 2016 Ericsson może dojeżdżał częściej przed nim, ale mimo wszystko klasyfikacja końcowa - tym razem - pokazała, kto jest lepszy. Kiedy w Brazylii pojawiła się szansa na punkty to Nasr ją wykorzystał, w przeciwieństwie do Ericssona, który poleciał na bandę. Inna sprawa, że jazda takim paździerzem, jak Sauber z 2016 rządzi się swoimi prawami. Co z tego, że masz talent, skoro jeździsz w bolidzie, który lata ci po całym torze i niekoniecznie jest bezawaryjny?

Cytat Fate :
W sezonie 2016 w kwalifikacjach 12-9 dla Eri i liczac ukonczone wyscigi przez obu 9-5 tez dla Szweda.

Nie sugeruj się suchymi danymi. Bo tak samo (za pomocą suchych danych) można powiedzieć, że Kwiat jest lepszy od Ricciardo (95-92 pkt w 2015 w tym samym samochodzie, plus Ricciardo był pierwszym kierowcą w zespole). A nie był.
Fate, 03.12.2017 17:17[!]
Suche dane nigdy w pełni niczego nie oddadzą, ale i takie bezpośrednie porównanie pozycji w wyscigu i kwalifikacjach dają lepszy obraz niż same punkty, które w zespołach z dołu stawki są bardzo mylące.
THC-303, 04.12.2017 09:45[!]
Wyścigi, które obaj ukończyli - bardzo wygodna statystyka dla kierowcy, który po kilka razy w sezonie kończy zawody na bandzie (z pamięci w 2017 Monako, Japonia i Singapur).

Tak jak napisał AleQ Ericsson nie jest tak koncertowym beztalenciem jak Gutierrez, tym niemniej tak samo na punkty, jak i pod względem pozostawionego po sobie wrażenia, przegrywał z każdym ze swoich zespołowych partnerów. Owszem, nieznacznie, ale przegrywał, a jednak rok po roku - dzięki swoim układom - utrzymywał posadę w odróżnieniu od wylatujących ze stawki trochę lepszych teammates. Jeśli Ericsson zasługuje na miejsce w F1, to wtedy i tylko wtedy, jeśli znajdzie się też tam fotel (dwa fotele ściśle mówiąc) dla Nasra i Wehrleina.

Chociaż zupełnie odrębną kwestią jest pytanie dlaczego Szwed miałby stracić posadę nie na rzecz Wehrleina czy Nasra właśnie, ale rozbijającego się na prostej Giovinazziego?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca