F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson: Ostatnie tygodnie były nerwowe

Szwed do samego końca nie mógł być pewny utrzymania posady w Sauberze.
Mateusz Szymkiewicz, 5 grudnia 2017, wyświetlenia: 1359<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson przyznał, że miał za sobą „kilka nerwowych tygodni” w związku z niepewną przyszłością w Sauberze.

Szwed startuje w Formule 1 od 2014 roku i za każdym razem zabezpieczał swoją posadę przed końcem sezonu. Tym razem 27-latek musiał poczekać na decyzję Saubera aż do grudnia i zgodnie z przewidywaniami stajnia z Hinwil zdecydowała się zatrzymać go.

„Miałem kilka nerwowych tygodni, ale oczywiście świetnie jest już wiedzieć, że wszystko jest gotowe, szczególnie z Alfą Romeo jako głównym sponsorem oraz partnerem” – powiedział Marcus Ericsson w rozmowie z gazetą Teknikens Varld. „Do tej pory moja kariera w Formule 1 jest dosyć trudna. Ciężko było pokazać co potrafię mając bolidy, które zawsze były na końcu stawki. Teraz jednak, kiedy Sauber będzie współpracował z Alfą Romeo, powinno to oznaczać, że po raz pierwszy będę miał szansę znaleźć się nieco wyżej w stawce”.

Nowym partnerem Ericssona będzie tegoroczny czempion Formuły 2 – Charles Leclerc. Jak przyznał kierowca, występy Monakijczyka w juniorskiej serii wywołały na nim spore wrażenie. „Charles Leclerc to niesamowicie utalentowany kierowca, który naprawdę zdominował w tym roku F2 i oczywiście będzie dla mnie trudnym konkurentem w przyszłym sezonie. On także jest juniorem Ferrari i jestem przekonany, iż razem będziemy świetnie współpracowali przy jak najlepszym rozwoju bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.04.2018  Kolizja Raikkonena z Oconem uznana za incydent wyścigowy
26.04.2018  Ericsson: Sauber walczy teraz z Williamsem
23.04.2018  Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek
14.04.2018  Ericsson otrzymał karę cofnięcia na starcie do Grand Prix Chin
11.04.2018  Ericsson schudł pięć kilogramów podczas zimowej przerwy
Tagi:
Ericsson M.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 05.12.2017 10:34[!]
Jakie silniki Sauber dostanie na 2018? Czyżby Ferrari w specyfikacji 2017?
Mahilda111, 05.12.2017 10:43[!]
@JuJu_Hound
Najnowszą specyfikację będą otrzymywali.
JuJu_Hound, 05.12.2017 11:01[!]
Dzięki. No to będzie dobry, lepszy rok dla Saubera. Lepszy rok dla McLarena. Tzn ze Haas bedzie miał ciężki rok i byt Magnussena bedzie zagrożony. To takie wróżenie z fusów ale scenariusz całkiem możliwy.
teambuktu, 05.12.2017 17:12[!]
@JuJu_Hound
Też lepszy dla Renault - kierowcy
Może lepszy dla Williamsa - projekt bolidu
Dalej dobry dla FI.
I dobrze - zapowiada się dobra walka w środku stawki.
RY2N, 06.12.2017 07:41[!]
@JuJu_Hound
tylko, że w stawce zawsze jakieś teamy muszą zajmować ostatnie i przedostatnie miejsce.
Czyli jeśli to będzie dobry rok dla Saubera to bedą mieli pewnie przedostatnie miejsce, a w najlepszym wypadku 3-cie od końca (no chyba, że Ferrari da im też swoją aerodynamikę).
Natomiast jeśli jakimś cudem poprawi się Honda to Sauber i tak może być ostatni.
Jedno co jest pewne to to, że stawka będzie dużo bardziej zbita niż w tym roku - a więc szykuje się niezwykle ciekawy sezon z ciągła walką we wszystkich wyścigach. I nie będzie już mowy o przebijaniu się z najlepszych końca stawki, omijaniu itp.
bartoszcze, 06.12.2017 13:11[!]
Cytat RY2N :
jeśli jakimś cudem poprawi się Honda to Sauber i tak może być ostatni

Mogą decydować najlepsze osiągnięcia kierowców i tu Leclerc może się okazać bezcenny w rywalizacji z Gaslym, Hartleyem i Magnussenem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca