F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Hiszpan przyznaje, że jego celem było otrzymanie szansy przejścia do Renault.
Nataniel Piórkowski, 15 grudnia 2017, wyświetlenia: 1306<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Carlos Sainz przyznał, że w tym roku obrał zdecydowanie bardziej agresywne podejście do ścigania, licząc, że dzięki mocnym występom zapewni sobie szansę awansu do Renault.

Sainz zdobywał punkty w dziewięciu z szesnastu tegorocznych eliminacji, w jakich wystąpił w barwach Toro Rosso. Jego najlepszym wynikiem była czwarta pozycja wywalczona w Grand Prix Singapuru.

Hiszpan uważa, że ryzykowne podejście zapewniło mu oczekiwane rezultaty i szansę podpisania umowy z fabrycznym teamem. „W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście” – potwierdził.

„Musiałem to zrobić, aby zdobywać punkty, zwłaszcza w tych wyścigach, do których nie kwalifikowaliśmy się w pierwszej dziesiątce. W niedziele trzeba było wykazywać dużo bardziej agresywne podejście. Kilka razy mogło się to skończyć tym, że nie dojechałem do mety, może przy moim nazwisku znajduje się w tym roku nieco więcej oznaczeń "DNF", ale w ostatecznym rozrachunku uważam, że było warto. Jeśli spojrzymy na klasyfikację generalną, na to ile mam w niej punktów i porównamy to z szansami, jakie mieliśmy w tym roku, to mogę mówić o bardzo pozytywnym sezonie” – wyjaśniał.

Sainz dodał, iż fakt podpisania kontraktu z Renault stanowi dowód, że jego tegoroczne podejście do ścigania było słuszne. „Zawsze mówię, że będę robił swoje, a wszystko zależy od sytuacji, w jakiej się znajdę. W 2015 roku ryzykowałem trochę mniej, bo przede wszystkim chciałem się uczyć, chciałem ukończyć wszystkie wyścigi. Niestety często nie dojeżdżałem do mety. W sezonie 2016 wciąż byłem nieco konserwatywny, bo miałem powód, aby w 2017 ryzykować dużo bardziej. Był tego sens”.

„Chciałem, aby 2017 był wyjątkowym rokiem. Chodziło mi o otrzymanie szansy, takiej jak ta z której korzystam teraz, tu w Renault. Wiedziałem, że jeśli pod koniec roku chcę być w Renault muszę robić coś niezwykłego, muszę błyszczeć na torze i częściej podejmować ryzyko. Dostawałem się do punktowanej dziesiątki po startach z jedenastego czy dwunastego pola. Było jasne, że trzeba iść na większe ryzyko”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
06.07.2018  Sainz: Nowa nawierzchnia Silverstone ma więcej nierówności niż stara
01.07.2018  Kierowcy Renault nie odczuli działania trybu kwalifikacyjnego
23.05.2018  Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako
Tagi:
Sainz C.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca