F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Austrii

Sky: Tim Goss nie pełni już funkcji dyrektora technicznego McLarena

Verstappen: Nie zamierzam zmieniać swojego podejścia do ścigania

Vettel: Wyciągnąłem wnioski z incydentu w Baku

Ericsson: Sauber walczy teraz z Williamsem

Palmer: Aston Martin może stanowić alternatywę dla Ferrari

Stroll: Mogłem wygrać w Baku, gdybym lepiej bronił się przed Ricciardo

25.04.2018

Symonds: Największym problemem Mercedesa jest zarządzanie oponami

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Hiszpanii

FIA zezwoli zespołom na montowanie lusterek na systemie halo

Marca: FIA zainteresowała się bolidem Ferrari

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Hiszpan przyznaje, że jego celem było otrzymanie szansy przejścia do Renault.
Nataniel Piórkowski, 15 grudnia 2017, wyświetlenia: 1280<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Carlos Sainz przyznał, że w tym roku obrał zdecydowanie bardziej agresywne podejście do ścigania, licząc, że dzięki mocnym występom zapewni sobie szansę awansu do Renault.

Sainz zdobywał punkty w dziewięciu z szesnastu tegorocznych eliminacji, w jakich wystąpił w barwach Toro Rosso. Jego najlepszym wynikiem była czwarta pozycja wywalczona w Grand Prix Singapuru.

Hiszpan uważa, że ryzykowne podejście zapewniło mu oczekiwane rezultaty i szansę podpisania umowy z fabrycznym teamem. „W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście” – potwierdził.

„Musiałem to zrobić, aby zdobywać punkty, zwłaszcza w tych wyścigach, do których nie kwalifikowaliśmy się w pierwszej dziesiątce. W niedziele trzeba było wykazywać dużo bardziej agresywne podejście. Kilka razy mogło się to skończyć tym, że nie dojechałem do mety, może przy moim nazwisku znajduje się w tym roku nieco więcej oznaczeń "DNF", ale w ostatecznym rozrachunku uważam, że było warto. Jeśli spojrzymy na klasyfikację generalną, na to ile mam w niej punktów i porównamy to z szansami, jakie mieliśmy w tym roku, to mogę mówić o bardzo pozytywnym sezonie” – wyjaśniał.

Sainz dodał, iż fakt podpisania kontraktu z Renault stanowi dowód, że jego tegoroczne podejście do ścigania było słuszne. „Zawsze mówię, że będę robił swoje, a wszystko zależy od sytuacji, w jakiej się znajdę. W 2015 roku ryzykowałem trochę mniej, bo przede wszystkim chciałem się uczyć, chciałem ukończyć wszystkie wyścigi. Niestety często nie dojeżdżałem do mety. W sezonie 2016 wciąż byłem nieco konserwatywny, bo miałem powód, aby w 2017 ryzykować dużo bardziej. Był tego sens”.

„Chciałem, aby 2017 był wyjątkowym rokiem. Chodziło mi o otrzymanie szansy, takiej jak ta z której korzystam teraz, tu w Renault. Wiedziałem, że jeśli pod koniec roku chcę być w Renault muszę robić coś niezwykłego, muszę błyszczeć na torze i częściej podejmować ryzyko. Dostawałem się do punktowanej dziesiątki po startach z jedenastego czy dwunastego pola. Było jasne, że trzeba iść na większe ryzyko”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.04.2018  Wolff: Mercedes przygląda się postępom Sainza
07.04.2018  Sainz zaskoczony słabą formą Toro Rosso w Australii
05.04.2018  Sainz: Renault potrzebuje dwóch lub trzech lat, by walczyć o zwycięstwa
02.04.2018  Sainz: Przebywanie w Renault na zasadzie wypożyczenia jest dziwne
25.03.2018  Sainz ścigał się w Australii z zablokowanym podajnikiem napoju
Tagi:
Sainz C.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca