F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.10.2018

Renault zapowiada wprowadzenie zupełnie nowej jednostki na sezon 2019

Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019

La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019

17.10.2018

Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze

Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Paul Ricard nie jest najlepszym torem dla wyścigu o GP Francji

Czterokrotny mistrz świata przyznaje, że dużo lepiej ocenia obiekt Magny-Cours.
Nataniel Piórkowski, 28 grudnia 2017, wyświetlenia: 5447<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Lewisa Hamiltona Paul Ricard nie jest najlepszym torem, na którym mogłoby być rozgrywane reaktywowane po blisko dziesięcioletniej przerwie Grand Prix Francji.

W rozmowie z Canal+ Sport reprezentant Mercedesa został poproszony o opinię na temat obiektu zlokalizowanego nieopodal Le Casellet.

„Szczerze mówiąc nie lubię tego toru. Uwielbiałem Grand Prix na Magny-Cours. Paul Ricard leży w pięknym miejscu, ale sam tor – mówiąc, że go nie lubię – nie jest tak dobry jak Magny-Cours. Uważam, że najważniejsze jest to, iż Grand Prix Francji wraca do kalendarza, bo to ważna część Europy, ważna część naszego europejskiego tournée. Francja ma tak wiele przepięknych torów, na przykład Le Mans, a z jakiegoś powodu nie będziemy ścigać się na najlepszym z nich. To do mnie nie przemawia”.

We wrześniu Hamilton miał okazję poprowadzić bolid W08 na Paul Ricard podczas testów ogumienia Pirelli. Brytyjczyk nigdy nie ścigał się jednak po nim startując w niższych seriach. „Jestem pewien, że czeka nas wspaniały weekend. Może właśnie tam zostanie rozegrany najlepszy wyścig w całym sezonie”.

Tor Paul Ricard został zbudowany w 1970 roku. W latach 1971-1990 odbyło się na nim czternaście eliminacji Grand Prix Francji. Następnie wyścig został przeniesiony na Magny-Cours, gdzie rozgrywano go do sezonu 2008. Innymi obiektami, jakie gościły rywalizację we Francji były Reims, Rouen, Clermont-Ferrand, Le Mans i Dijon.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.10.2018  Hamilton zdziwiony spadkiem formy Ferrari
06.10.2018  Hamilton: Pirelli powinno przygotować zdecydowanie miększe opony
06.10.2018  Hamilton chwali spokój i opanowanie Mercedesa
06.10.2018  Hamilton: To przykre, że McLaren i Williams okupują tyły stawki
05.10.2018  Hamilton: Wrażenia z jazdy po Suzuce są niewiarygodne
Tagi:
Hamilton L.
Paul Ricard
Magny-Cours

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Grekyy, 28.12.2017 17:16[!]
Po wyścigu i tak powie, że to najlepszy tor i najlepsi fani :)
---, 28.12.2017 19:18[!]
Same procesje, i to na ostatnim zadupiu ... jak można lubić Magny-Cours?!
marios76, 28.12.2017 19:54[!]
@--- Hmm, wiekszosc z nas wypowiada sie ze dany tor lubi, czy nie... a nigdy na nim nie byla :) Jezeli jezdzil na jednym i drugim, to ma porownanie, ktorego nam brakuje.
PS z torow gokartowych na ktorych bylem, najbardziej podoba mi sie ten na zadupiu :) Rozumiem go :)
kidmaciek, 28.12.2017 21:56[!]
Tor może i fajny w Magny-Cours, ale ściganie takie sobie. A Le Mans mogłoby być ciekawe, oczywiście krótsza nitka.
Staszek2010, 29.12.2017 09:07[!]
W sumie to we Francji poza Paul Ricard trochę brakuje torów pod F1. Magny-Cours jest na zadupiu i ciężko się tam wyprzedza. Pełna nitka Le Mans jest za długa na F1 a krótka to nic specjalnego.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca