F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2019

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Tost: Toro Rosso może tylko skorzystać na współpracy z Hondą

Austriak przyznał, że jego zespół dostrzegł już pierwsze korzyści z ekskluzywnego partnerstwa.
Nataniel Piórkowski, 24 stycznia 2018, wyświetlenia: 3140<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Franz Tost uważa, że Toro Rosso może osiągnąć wymierne korzyści dzięki współpracy z Hondą.

Wraz z ogłoszeniem decyzji o rozstaniu z McLarenem Honda ogłosiła podpisanie kontraktu na dostawy jednostek napędowych Scuderii Toro Rosso. Tost optymistycznie ocenia kooperację z japońskim koncernem i przyznaje, że jego ekipa odczuła już pierwsze korzyści z ekskluzywnego partnerstwa.

„Nawiązanie relacji Hondą stanowi dużą zmianę dla naszego zespołu. Pierwsze spotkania odbyły się w ostatnim miesiącu sezonu 2017. Muszę powiedzieć, że nasza kooperacja przebiega bardzo dobrze. Jestem przekonany, że otrzymamy niezawodny i konkurencyjny silnik” – powiedział Austriak.

„Uważam, że Toro Rosso może tylko skorzystać na tej współpracy. Jesteśmy jedynym zespołem, który będzie używał silników Hondy. Dzięki temu możemy koncentrować się tylko na sobie. Już się o tym przekonaliśmy. Gdy ustalaliśmy szczegóły instalacji jednostki napędowej w bolidzie nie musieliśmy prosić innych o żadne kompromisy. Możemy robić wszystko po swojemu. Jestem bardziej niż optymistyczny wypowiadając się na temat Hondy” – wyjaśniał szef juniorskiego teamu Red Bulla.

Dla Toro Rosso współpraca z Hondą będzie pierwszym w historii etapem roboczych relacji z producentem jednostek napędowych. „To dla nas coś nowego, coś wyjątkowego. Mam nadzieję, że wykorzystamy tę szansę w możliwie jak najlepszy sposób i poprawimy nasze osiągi” – podkreślił Tost.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
31.12.2018  Toro Rosso wydało ponad 2 miliony euro na naprawy bolidów po kolizjach
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
22.12.2018  McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku
Tagi:
Toro Rosso
Honda
Tost F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
agentwrogiegoukladu, 24.01.2018 11:21[!]
Po pierwszych wyścigach będą mówić, że wprawdzie nie wszystko idzie po naszej myśli, ale współpraca jest super, razem analizujemy dane i z pewnością wyprostujemy za chwilę wszystkie zakręty na drodze do sukcesu. W połowie sezonu będą "nieco zaniepokojeni", ale "wciąż dostrzegamy potencjał nowej jednostki". Pod koniec sezonu przeczytamy, że ten rok był przeznaczony na wspólne dotarcie się, a nie walkę z czołówką i w grudniu 2019, po kolejnym schrzanionym sezonie zaczną się pierwsze przebąkiwania o złej decyzji.
MairJ23, 24.01.2018 16:33[!]
@agentwrogiegoukladu oczekiwania zawsze musza byc na wyrost ale musze stwierdzic ze tez tak to widze jak ty - jakos nie wierze w projekt Hondy i mam nadzieje ze sie myle - chce widziec ciekawsze mistrzostwa mimo jakiegos Halo
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca