F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2018

Alonso: GP Monako było prawdopodobnie najnudniejszym wyścigiem w historii F1

Gasly: Wydłużony stint na hipermiękkich oponach był niesamowity

Vandoorne: McLaren poświęcił mój wyścig na rzecz Alonso

27.05.2018

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: opony użyte w wyścigu

Leclerc uniknął kary za kolizję z Hartley'em podczas GP Monako

Hamilton: Wyścig o GP Monako był jak przejażdżka

Ricciardo wygrał wyścig w Monako korzystając z sześciu biegów

Daniel Ricciardo wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Monako: wyniki wyścigu

Fuoco wygrywa szalony sprint F2 w Monako

Wolff: Vandoorne potrzebuje tylko czasu by zacząć błyszczeć

Perez: Verstappen nie wyciąga wniosków ze swoich błędów

Wolff: Promotorzy wyścigów chcą niższych opłat licencyjnych

FIA oczyściła Ferrari z podejrzeń o łamanie przepisów dotyczących baterii

Renault sfrustrowane kolejnym opóźnieniem Red Bulla w sprawie decyzji

Wszyscy producenci zgodzili się porzucić MGU-H od sezonu 2021

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lowe popiera wprowadzenie minimalnej wagi kierowców

Dyrektor techniczny Williamsa zdradził, że kierowcy od lat naciskali na stworzenie tego przepisu.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2018, wyświetlenia: 2193<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe, przyznał, że popiera ideę wprowadzenia przepisu o minimalnej wadze kierowcy.

Przed kilkoma dniami podczas spotkania Grupy Strategicznej zaproponowano, że od 2019 roku po raz pierwszy w historii zostanie ustalona minimalna waga kierowcy na poziomie 80 kilogramów. W ten sposób miałoby dojść do wyrównania szans, ze względu na spore dysproporcje w stawce, a także przez wprowadzenie systemu Halo, który będzie ważył około 15 kilogramów.

Według uzyskanych informacji, kierowcy poniżej ustalonego limitu mieliby zakładany do bolidu dodatkowy balast w okolicach fotela, w celu wyrównania poziomu masy. Z kolei Paddy Lowe ujawnił, że jest to przepis, na którego wprowadzenie zawodnicy naciskali od wielu lat.

„Uważam, że jest to dobra rzecz. Nie bez powodu wielu kierowców prosiło o to od lat. Jest to szczególnie ważne w przypadku młodych kierowców, których ciągłe zmuszanie do zgubienia masy ciała może doprowadzić do problemów zdrowotnych” – powiedział dyrektor techniczny Williamsa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.05.2018  Lowe: Trudno będzie nam uzupełnić lukę po Martini
13.05.2018  Lowe: Do poprawy potencjału bolidu może dojść w połowie sezonu
28.04.2018  Lowe: Nie można winić kierowców za problemy Williamsa
23.04.2018  Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu
12.04.2018  Williams nie planuje zapewniania Kubicy dodatkowych występów w treningach
Tagi:
Lowe P.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
falconf1, 25.01.2018 11:06[!]
80kg to jednak jak na sportowca dość dużo. Sam przy 180cm wzrostu ważę mniej, a trochę daleko mi do sportowej sylwetki ;) Dość dziwny limit, sądzę że jakieś 3/4 stawki będzie miała jednak ten balast.
piro, 25.01.2018 11:49[!]
Wszystko zależy od ilości muskulatury jaką posiadasz. Ja przy wzroście 186 mam 92kg i raczej gdybym zszedł z poziomem tłuszczu nawet < 5% nie doszedłbym do 80kg. Oczywiście kierowcy nie musza mieć nadmiernie rozbudowanych mięśni ale mimo wszystko trochę ich potrzebują. Taki Ocon ma 186cm więc jak najbardziej 80kg będzie ok.
---, 25.01.2018 12:15[!]
@piro
Ale trzeba wziąć pod uwagę, że kierowcy F1 generalnie są niscy, większość nie ma nawet tych 180 centymetrów.
Mahilda111, 25.01.2018 12:53[!]
@---
Ericsson 180cm
Grosjean 180cm
Hartley 184cm
Hulkenberg 184cm
Ocon 186cm
Ricciardo 180cm
Sirotkin 184cm
Stroll 180cm
Verstappen 180cm

Prawie połowa stawki ;)
Sar trek, 25.01.2018 13:50[!]
W tym limicie chodzi o to, żeby on był z pewnym zapasem. Żeby każdy kierowca, niezaleźnie czy waży 59 kg czy 80 kg, miał równe szanse. I choćby jeden tylko ważył 80 kg, to dla wyrównania szans wszyscy są doważani do 80 kg.
Yurek, 25.01.2018 23:21[!]
Zamiast limitów masy ciała lepiej byłoby wprowadzić BMI oraz punkty za wiatr.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca