F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lowe popiera wprowadzenie minimalnej wagi kierowców

Dyrektor techniczny Williamsa zdradził, że kierowcy od lat naciskali na stworzenie tego przepisu.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2018, wyświetlenia: 3530<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe, przyznał, że popiera ideę wprowadzenia przepisu o minimalnej wadze kierowcy.

Przed kilkoma dniami podczas spotkania Grupy Strategicznej zaproponowano, że od 2019 roku po raz pierwszy w historii zostanie ustalona minimalna waga kierowcy na poziomie 80 kilogramów. W ten sposób miałoby dojść do wyrównania szans, ze względu na spore dysproporcje w stawce, a także przez wprowadzenie systemu Halo, który będzie ważył około 15 kilogramów.

Według uzyskanych informacji, kierowcy poniżej ustalonego limitu mieliby zakładany do bolidu dodatkowy balast w okolicach fotela, w celu wyrównania poziomu masy. Z kolei Paddy Lowe ujawnił, że jest to przepis, na którego wprowadzenie zawodnicy naciskali od wielu lat.

„Uważam, że jest to dobra rzecz. Nie bez powodu wielu kierowców prosiło o to od lat. Jest to szczególnie ważne w przypadku młodych kierowców, których ciągłe zmuszanie do zgubienia masy ciała może doprowadzić do problemów zdrowotnych” – powiedział dyrektor techniczny Williamsa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
31.12.2018  Lowe: Szkoda, że nie możemy mieć więcej niż dwóch kierowców
28.11.2018  Lowe: Nikt w Williamsie nie ma wątpliwości wobec Kubicy
14.11.2018  Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego
02.09.2018  Lowe: W przypadku odejścia to Kubica zastąpi Strolla
Tagi:
Lowe P.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
falconf1, 25.01.2018 11:06[!]
80kg to jednak jak na sportowca dość dużo. Sam przy 180cm wzrostu ważę mniej, a trochę daleko mi do sportowej sylwetki ;) Dość dziwny limit, sądzę że jakieś 3/4 stawki będzie miała jednak ten balast.
piro, 25.01.2018 11:49[!]
Wszystko zależy od ilości muskulatury jaką posiadasz. Ja przy wzroście 186 mam 92kg i raczej gdybym zszedł z poziomem tłuszczu nawet < 5% nie doszedłbym do 80kg. Oczywiście kierowcy nie musza mieć nadmiernie rozbudowanych mięśni ale mimo wszystko trochę ich potrzebują. Taki Ocon ma 186cm więc jak najbardziej 80kg będzie ok.
---, 25.01.2018 12:15[!]
@piro
Ale trzeba wziąć pod uwagę, że kierowcy F1 generalnie są niscy, większość nie ma nawet tych 180 centymetrów.
Mahilda111, 25.01.2018 12:53[!]
@---
Ericsson 180cm
Grosjean 180cm
Hartley 184cm
Hulkenberg 184cm
Ocon 186cm
Ricciardo 180cm
Sirotkin 184cm
Stroll 180cm
Verstappen 180cm

Prawie połowa stawki ;)
Sar trek, 25.01.2018 13:50[!]
W tym limicie chodzi o to, żeby on był z pewnym zapasem. Żeby każdy kierowca, niezaleźnie czy waży 59 kg czy 80 kg, miał równe szanse. I choćby jeden tylko ważył 80 kg, to dla wyrównania szans wszyscy są doważani do 80 kg.
Yurek, 25.01.2018 23:21[!]
Zamiast limitów masy ciała lepiej byłoby wprowadzić BMI oraz punkty za wiatr.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca