F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.10.2018

Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018

Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka

Ocon zainteresowany roczną współpracą z Williamsem

18.10.2018

Ricciardo: Spadek formy Renault nie robi na mnie wrażenia

Alonso: Jestem zadowolony, że Hamilton może dorównać Fangio

Hamilton: Schumacher na sto procent znajdzie się w przyszłości w F1

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Perez pozostanie kierowcą Force India w 2019 roku

Coca-Cola została nowym sponsorem McLarena

Barcelona utrzymała organizację zimowych testów F1

Renault zapowiada wprowadzenie zupełnie nowej jednostki na sezon 2019

Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019

La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019

17.10.2018

Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze

Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lowe popiera wprowadzenie minimalnej wagi kierowców

Dyrektor techniczny Williamsa zdradził, że kierowcy od lat naciskali na stworzenie tego przepisu.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2018, wyświetlenia: 3467<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe, przyznał, że popiera ideę wprowadzenia przepisu o minimalnej wadze kierowcy.

Przed kilkoma dniami podczas spotkania Grupy Strategicznej zaproponowano, że od 2019 roku po raz pierwszy w historii zostanie ustalona minimalna waga kierowcy na poziomie 80 kilogramów. W ten sposób miałoby dojść do wyrównania szans, ze względu na spore dysproporcje w stawce, a także przez wprowadzenie systemu Halo, który będzie ważył około 15 kilogramów.

Według uzyskanych informacji, kierowcy poniżej ustalonego limitu mieliby zakładany do bolidu dodatkowy balast w okolicach fotela, w celu wyrównania poziomu masy. Z kolei Paddy Lowe ujawnił, że jest to przepis, na którego wprowadzenie zawodnicy naciskali od wielu lat.

„Uważam, że jest to dobra rzecz. Nie bez powodu wielu kierowców prosiło o to od lat. Jest to szczególnie ważne w przypadku młodych kierowców, których ciągłe zmuszanie do zgubienia masy ciała może doprowadzić do problemów zdrowotnych” – powiedział dyrektor techniczny Williamsa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.09.2018  Lowe: W przypadku odejścia to Kubica zastąpi Strolla
30.08.2018  Lowe: Różnice pomiędzy czołówką i resztą stawki są zbyt duże
16.07.2018  Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie
03.07.2018  Stroll: Nie spodziewam się zbyt dużych postępów na Silverstone
13.05.2018  Lowe: Trudno będzie nam uzupełnić lukę po Martini
Tagi:
Lowe P.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
falconf1, 25.01.2018 11:06[!]
80kg to jednak jak na sportowca dość dużo. Sam przy 180cm wzrostu ważę mniej, a trochę daleko mi do sportowej sylwetki ;) Dość dziwny limit, sądzę że jakieś 3/4 stawki będzie miała jednak ten balast.
piro, 25.01.2018 11:49[!]
Wszystko zależy od ilości muskulatury jaką posiadasz. Ja przy wzroście 186 mam 92kg i raczej gdybym zszedł z poziomem tłuszczu nawet < 5% nie doszedłbym do 80kg. Oczywiście kierowcy nie musza mieć nadmiernie rozbudowanych mięśni ale mimo wszystko trochę ich potrzebują. Taki Ocon ma 186cm więc jak najbardziej 80kg będzie ok.
---, 25.01.2018 12:15[!]
@piro
Ale trzeba wziąć pod uwagę, że kierowcy F1 generalnie są niscy, większość nie ma nawet tych 180 centymetrów.
Mahilda111, 25.01.2018 12:53[!]
@---
Ericsson 180cm
Grosjean 180cm
Hartley 184cm
Hulkenberg 184cm
Ocon 186cm
Ricciardo 180cm
Sirotkin 184cm
Stroll 180cm
Verstappen 180cm

Prawie połowa stawki ;)
Sar trek, 25.01.2018 13:50[!]
W tym limicie chodzi o to, żeby on był z pewnym zapasem. Żeby każdy kierowca, niezaleźnie czy waży 59 kg czy 80 kg, miał równe szanse. I choćby jeden tylko ważył 80 kg, to dla wyrównania szans wszyscy są doważani do 80 kg.
Yurek, 25.01.2018 23:21[!]
Zamiast limitów masy ciała lepiej byłoby wprowadzić BMI oraz punkty za wiatr.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca