F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Key: Halo będzie wyglądać lepiej w sezonie 2018

Dyrektor techniczny Toro Rosso zdradził, że zespoły miały czas na przeanalizowanie nowego systemu.
Mateusz Szymkiewicz, 26 stycznia 2018, wyświetlenia: 2206<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Toro Rosso – James Key, zdradził, że system Halo będzie prezentował się lepiej w sezonie 2018.

Od nadchodzącego sezonu każda z ekip będzie musiała obowiązkowo montować do bolidu specjalny pałąk wokół kokpitu, którego zadaniem będzie ochrona głowy kierowcy. Rozwiązanie to otrzymało nazwę 'Halo' i budzi spore kontrowersje, zarówno wśród zawodników jak i fanów Formuły 1, głównie przez względy estetyczne.

Mimo to James Key uważa, że bolidy zaprojektowane od samego początku z systemem Halo będą prezentowały się dużo lepiej niż dotychczas. „Przy wszystkich elementach aerodynamiki wokół Halo, będzie to wyglądało bardziej tak jak powinno w Formule 1. Na pewno będzie to lepiej prezentować się niż dotychczas. Halo będzie nieco bardziej wyrafinowane, ponieważ zespoły mały czas na analizę oraz pracę nad aerodynamiką” – powiedział dyrektor techniczny Toro Rosso.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe
22.04.2018  Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC
20.03.2018  Key: Toro Rosso zdjęło presję z Hondy
11.02.2018  Key: Umowa z Hondą zapewnia Toro Rosso dużą stabilność
16.12.2017  Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem
Tagi:
Key J.
Halo

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca