F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Mercedes zaproponował przywrócenie aktywnego zawieszenia?

Uważa się, że zastosowanie tego rozwiązania ułatwiłoby wyprzedzanie.
Mateusz Szymkiewicz, 31 stycznia 2018, wyświetlenia: 2420<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jak podaje Auto Motor und Sport, Mercedes zaproponował przywrócenie do Formuły 1 aktywnego zawieszenia.

Informacja o pomyśle niemieckiego producenta pojawiła się w momencie, gdy kilka ekip, w tym Red Bull Racing, nie będzie mogło korzystać od nadchodzącego sezonu z rozwiązania, które zmieniało wysokość bolidu w zakrętach.

Podczas spotkania Grupy Roboczej F1 miały pojawić się dwie propozycje wyeliminowania „szarej strefy” i pierwszą z nich miał być powrót do prostej konstrukcji z amortyzatorami oraz sprężynami. Kolejną ideą miało natomiast być przywrócenie aktywnego zawieszenia, które zostało zdelegalizowane po sezonie 1993.

Według Auto Motor und Sport, propozycja ta padła ze strony Mercedesa, natomiast sprzeciw miało wyrazić Ferrari. „Jest to tanie, ponieważ tylko raz będziesz miał możliwość rozwoju tego systemu, a potem zostanie on zamrożony. Pozwoli to zaoszczędzić kilka milionów euro rocznie, ponieważ nie będzie już szarych stref. Dla FIA byłoby to łatwiejsze w kontroli, a także mogłoby to być pomocne przy wyprzedzaniu, ponieważ po zaprogramowaniu systemu doszłoby do zminimalizowania turbulencji za bolidem” – brzmi raport niemieckiej gazety.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2019  Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty
14.01.2019  Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?
10.01.2019  Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020
08.01.2019  Hamilton: Nie chcę powtórki poleceń zespołowych z Soczi
24.12.2018  Bottas przyznał, że mocno przeżył odpadnięcie z wyścigu w Baku
Tagi:
Mercedes
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
monako, 31.01.2018 11:09[!]
*aghmm*bullshlt
po prostu se nie radzą za bolidami

jak dla mnie F1 nie ma polegać na cyrkowym wyprzedzaniu na torze tylko na emocjach płynących z walki pomiędzy kierowcami
mr_bean2000, 31.01.2018 11:22[!]
@monako Z drugiej strony co jest fajnego w walce kierowcow jesli ten z tylu jest 1,5 sek szybszy, ale nie moze wyprzedzic ze wzgledu na ograniczenia techniczne bolidu.
monako, 31.01.2018 11:26[!]
1,5s szybszy to raczej przez ograniczenia toru ;)

KERS by się przydał, przynajmniej na te "krótsze" tory.... albo sztuczne zraszacze...
zobaczymy co wymyślą na 2021
agentwrogiegoukladu, 31.01.2018 11:58[!]
KERS z mocą mierzoną lajkami fanów danego kierowcy na oficjalnej stronie F1.com, działka ze zraszaczami oleju zamontowane w bolidach, lodowe pułapki kierowane smartfonami przez publikę na trybunach, skocznie dla bolidów pozwalające przeskoczyć zwalniającą szykanę i oczywiście pętle a'la hot wheels z bolidami przejeżdżającymi do góry nogami nad publicznością! Zobaczymy co wymyślą w 2068.
krecik705, 31.01.2018 12:46[!]
A może proponują, bo mają już rozbabrane i ruszone coś w tej kwestii?
MairJ23, 31.01.2018 16:05[!]
Mansell powinien wtedy pojechac :) zakontraktowany na jeden wyscig jak Button w zeszlym roku. :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca