F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes zaproponował przywrócenie aktywnego zawieszenia?

Uważa się, że zastosowanie tego rozwiązania ułatwiłoby wyprzedzanie.
Mateusz Szymkiewicz, 31 stycznia 2018, wyświetlenia: 1600<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jak podaje Auto Motor und Sport, Mercedes zaproponował przywrócenie do Formuły 1 aktywnego zawieszenia.

Informacja o pomyśle niemieckiego producenta pojawiła się w momencie, gdy kilka ekip, w tym Red Bull Racing, nie będzie mogło korzystać od nadchodzącego sezonu z rozwiązania, które zmieniało wysokość bolidu w zakrętach.

Podczas spotkania Grupy Roboczej F1 miały pojawić się dwie propozycje wyeliminowania „szarej strefy” i pierwszą z nich miał być powrót do prostej konstrukcji z amortyzatorami oraz sprężynami. Kolejną ideą miało natomiast być przywrócenie aktywnego zawieszenia, które zostało zdelegalizowane po sezonie 1993.

Według Auto Motor und Sport, propozycja ta padła ze strony Mercedesa, natomiast sprzeciw miało wyrazić Ferrari. „Jest to tanie, ponieważ tylko raz będziesz miał możliwość rozwoju tego systemu, a potem zostanie on zamrożony. Pozwoli to zaoszczędzić kilka milionów euro rocznie, ponieważ nie będzie już szarych stref. Dla FIA byłoby to łatwiejsze w kontroli, a także mogłoby to być pomocne przy wyprzedzaniu, ponieważ po zaprogramowaniu systemu doszłoby do zminimalizowania turbulencji za bolidem” – brzmi raport niemieckiej gazety.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.02.2018  Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona
22.02.2018  Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa
22.02.2018  Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+
22.02.2018  Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze
22.02.2018  Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów
Tagi:
Mercedes
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
monako, 31.01.2018 11:09[!]
*aghmm*bullshlt
po prostu se nie radzą za bolidami

jak dla mnie F1 nie ma polegać na cyrkowym wyprzedzaniu na torze tylko na emocjach płynących z walki pomiędzy kierowcami
mr_bean2000, 31.01.2018 11:22[!]
@monako Z drugiej strony co jest fajnego w walce kierowcow jesli ten z tylu jest 1,5 sek szybszy, ale nie moze wyprzedzic ze wzgledu na ograniczenia techniczne bolidu.
monako, 31.01.2018 11:26[!]
1,5s szybszy to raczej przez ograniczenia toru ;)

KERS by się przydał, przynajmniej na te "krótsze" tory.... albo sztuczne zraszacze...
zobaczymy co wymyślą na 2021
agentwrogiegoukladu, 31.01.2018 11:58[!]
KERS z mocą mierzoną lajkami fanów danego kierowcy na oficjalnej stronie F1.com, działka ze zraszaczami oleju zamontowane w bolidach, lodowe pułapki kierowane smartfonami przez publikę na trybunach, skocznie dla bolidów pozwalające przeskoczyć zwalniającą szykanę i oczywiście pętle a'la hot wheels z bolidami przejeżdżającymi do góry nogami nad publicznością! Zobaczymy co wymyślą w 2068.
krecik705, 31.01.2018 12:46[!]
A może proponują, bo mają już rozbabrane i ruszone coś w tej kwestii?
MairJ23, 31.01.2018 16:05[!]
Mansell powinien wtedy pojechac :) zakontraktowany na jeden wyscig jak Button w zeszlym roku. :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca