F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault: Chcemy pokonać rywali efektywniejszą organizacją pracy

Cyril Abiteboul podkreśla, że jego team stawia na jakość personelu i struktury funkcjonowania.
Nataniel Piórkowski, 5 lutego 2018, wyświetlenia: 985<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznaje, że Renault stara się nawiązać walkę z Mercedesem, Ferrari i Red Bullem dysponując nieco mniejszymi, ale efektywniej wykorzystywanymi zasobami.

Team z Enstone kontynuuje proces zatrudniania nowych pracowników, dążąc do osiągnięcia docelowego poziomu około 750 osób. W tym roku rekrutacja ulegnie spowolnieniu, a zadaniem nowego dyrektora wykonawczego Renault Sport w F1 – Marcina Budkowskiego, będzie ustanowienie efektywnie działającej struktury organizacyjnej, jaka w nieodległej przyszłości pozwoli na walkę o tytuły.

„Wyzwanie jakie stawiam zespołowi, wszystkim pracownikom – w tym mnie samemu – to w średnio-terminowej perspektywie nawiązanie rywalizacji z czołowymi zespołami, dysponując 85% ich możliwości i zasobów. Chodzi tu nie tylko o budżet, ale także o liczebność personelu. Nie staram się doścignąć Mercedesa lub Red Bulla tylko po to, by mieć porównywalną załogę. Staram się także robić to w bardziej efektywny sposób. To zawsze było cechą wyróżniającą Renault w F1. Nie chcemy wyścigu zbrojeń”.

Abiteboul dodał, że niepewność związana z przyszłością przepisów Formuły 1 wpływa na strategię rozbudowy personelu jego zespołu. „Będziemy dokonywać wzrostu, ale jego tempo zacznie zwalniać. Szczerze mówiąc obecnie jest ono naprawdę imponujące. Trzeba jednak mieć na uwadze trudności w zarządzaniu tym procesem. Musimy zwolnić i dokonać stabilizacji, odpowiadając sobie na pytania o to co się sprawdza, a co nie. Ocenić mocne i słabe strony zespołu i zachować pewne pole manewru, aby wzmocnić aktywność w słabszych obszarach”.

„Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, w której za kilka lat musielibyśmy redukować nasze zasoby. Staram się kierować rozsądną oceną tego, co w perspektywie średnio i długoterminowej potrzebuje zespół, bez osłabiania naszych szans na walkę o mistrzostwa od 2020 lub 2021 roku. Sądzimy, że odpowiedni poziom to personel liczący 700 lub 750 osób” – tłumaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2018  Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault
20.02.2018  Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18
19.02.2018  Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018
16.02.2018  McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33
13.02.2018  Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Rasputin, 05.02.2018 12:41[!]
Jeżeli chcą atakować TOP3 to muszą najpierw wyprzedzić Force India a się na to w tym sezonie chyba nie zapowiada nie wspominając już o tym że na wyprzedzeni czychać będą McLaren I Williams
enstone, 05.02.2018 16:09[!]
Dodatkowo zapewnili sobie kolejnego rywala w postaci McLarena.
rno2, 06.02.2018 08:28[!]
To mi się podoba u Renault, to fakt że nie boją się konkurentów i oferują im swoje silniki. Podążają swoją drogą i są pewni tego, że za 2-3 lata włączą się do walki o mistrzostwo.
Zupełnie inaczej jest w Ferrari i Mercedesie, gdzie skłonni są dostarczać swoje silniki jedynie zespołom z środka i końca stawki...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca