F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault: Chcemy pokonać rywali efektywniejszą organizacją pracy

Cyril Abiteboul podkreśla, że jego team stawia na jakość personelu i struktury funkcjonowania.
Nataniel Piórkowski, 5 lutego 2018, wyświetlenia: 1030<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznaje, że Renault stara się nawiązać walkę z Mercedesem, Ferrari i Red Bullem dysponując nieco mniejszymi, ale efektywniej wykorzystywanymi zasobami.

Team z Enstone kontynuuje proces zatrudniania nowych pracowników, dążąc do osiągnięcia docelowego poziomu około 750 osób. W tym roku rekrutacja ulegnie spowolnieniu, a zadaniem nowego dyrektora wykonawczego Renault Sport w F1 – Marcina Budkowskiego, będzie ustanowienie efektywnie działającej struktury organizacyjnej, jaka w nieodległej przyszłości pozwoli na walkę o tytuły.

„Wyzwanie jakie stawiam zespołowi, wszystkim pracownikom – w tym mnie samemu – to w średnio-terminowej perspektywie nawiązanie rywalizacji z czołowymi zespołami, dysponując 85% ich możliwości i zasobów. Chodzi tu nie tylko o budżet, ale także o liczebność personelu. Nie staram się doścignąć Mercedesa lub Red Bulla tylko po to, by mieć porównywalną załogę. Staram się także robić to w bardziej efektywny sposób. To zawsze było cechą wyróżniającą Renault w F1. Nie chcemy wyścigu zbrojeń”.

Abiteboul dodał, że niepewność związana z przyszłością przepisów Formuły 1 wpływa na strategię rozbudowy personelu jego zespołu. „Będziemy dokonywać wzrostu, ale jego tempo zacznie zwalniać. Szczerze mówiąc obecnie jest ono naprawdę imponujące. Trzeba jednak mieć na uwadze trudności w zarządzaniu tym procesem. Musimy zwolnić i dokonać stabilizacji, odpowiadając sobie na pytania o to co się sprawdza, a co nie. Ocenić mocne i słabe strony zespołu i zachować pewne pole manewru, aby wzmocnić aktywność w słabszych obszarach”.

„Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, w której za kilka lat musielibyśmy redukować nasze zasoby. Staram się kierować rozsądną oceną tego, co w perspektywie średnio i długoterminowej potrzebuje zespół, bez osłabiania naszych szans na walkę o mistrzostwa od 2020 lub 2021 roku. Sądzimy, że odpowiedni poziom to personel liczący 700 lub 750 osób” – tłumaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.05.2018  Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla
21.05.2018  Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019
18.05.2018  Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych
16.05.2018  Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault
16.05.2018  Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Rasputin, 05.02.2018 12:41[!]
Jeżeli chcą atakować TOP3 to muszą najpierw wyprzedzić Force India a się na to w tym sezonie chyba nie zapowiada nie wspominając już o tym że na wyprzedzeni czychać będą McLaren I Williams
enstone, 05.02.2018 16:09[!]
Dodatkowo zapewnili sobie kolejnego rywala w postaci McLarena.
rno2, 06.02.2018 08:28[!]
To mi się podoba u Renault, to fakt że nie boją się konkurentów i oferują im swoje silniki. Podążają swoją drogą i są pewni tego, że za 2-3 lata włączą się do walki o mistrzostwo.
Zupełnie inaczej jest w Ferrari i Mercedesie, gdzie skłonni są dostarczać swoje silniki jedynie zespołom z środka i końca stawki...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca