F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Key: Umowa z Hondą zapewnia Toro Rosso dużą stabilność

Zdaniem Brytyjczyka będzie ona pomocna w odrabianiu strat do czołowych zespołów.
Nataniel Piórkowski, 11 lutego 2018, wyświetlenia: 830<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

James Key uważa, że stabilność osiągnięta dzięki wieloletniemu porozumieniu na dostawy silników Hondy pomoże Toro Rosso w odrobieniu strat do czołowych zespołów.

W 2015 roku stajnia z Faenzy korzystała z silników Renault, a rok później musiała radzić sobie z jednostkami Ferrari w starszej specyfikacji. W sezonie 2016 Toro Rosso ponownie nawiązało współpracę z Renault, by jesienią ustalić warunki nowego porozumienia z Hondą.

„Nie mówię, że nie chcemy walczyć w tym roku o piąte miejsce w tabeli konstruktorów. Wspólnie z naszymi partnerami z Hondy chcemy możliwie największego sukcesu. Będziemy mocno naciskać w tym kierunku. Uważam jednak, że współpraca ta daje zarówno nam jak i Hondzie dobry okres stabilności. To bardzo ważne, szczególnie gdy celuje się w awans w górę stawki” – tłumaczył Key.

„Można tworzyć długoterminowy plan i łatwiej określa się priorytety. Trzeba pamiętać, że Toro Rosso jest dość wyjątkowym zespołem, bo na przestrzeni trzech ostatnich lat mieliśmy trzech partnerów silnikowych! Żaden inny zespół tego nie chce, w dodatku często bardzo późno osiągaliśmy porozumienia z dostawcami, co miało bardzo negatywny wpływ na naszego przygotowania. W takich warunkach nie ma mowy o długoterminowych planach” – dodał dyrektor techniczny juniorskiego teamu Red Bulla.

„Teraz mamy szansę zyskania stabilności. Mamy długoletni plan, wiemy z jakim silnikiem będziemy ścigać się w 2019 i 2020 roku, więc prowadzimy już na ten temat rozmowy z Hondą – omawiamy na przykład kierunki na 2019 rok. Dużo wcześniej możemy wypracować rozwiązania bliższe optimum, chociażby w kwestii projektu bolidu. To olbrzymia różnica” – zaakcentował Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2018  Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13
21.02.2018  Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze
14.02.2018  Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników
01.02.2018  Tost: Realistycznym celem STR jest walka o miejsce w pierwszej piątce
30.01.2018  Toro Rosso przesunęło datę prezentacji modelu STR13
Tagi:
Toro Rosso
Key J.
Honda

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca