F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Red Bull mógłby dominować w F1 z silnikiem Mercedesa

Holender uważa, że stajnia z Milton Keynes wciąż konstruuje bardzo dobre bolidy.
Mateusz Szymkiewicz, 11 lutego 2018, wyświetlenia: 1288<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen uważa, że Red Bull mógłby znów zdominować Formułę 1, gdyby tylko dysponował jednostką napędową Mercedesa.

Stajnia z Milton Keynes zgarnęła po cztery mistrzowskie tytuły w obu klasyfikacjach w latach 2010-2013. Mimo to po przejściu na hybrydowe silniki V6 od sezonu 2014, ekipa nie liczy się już w walce o najwyższe laury, głównie przez dużą różnicę w osiągach między układem napędowym Renault, a dominującego Mercedesa.

Zdaniem zawodnika Red Bulla – Maksa Verstappena, Red Bull wciąż projektuje dobre bolidy i z lepszym silnikiem mógłby ponownie liczyć się w walce o mistrzostwa. „Uważam, że gdybyśmy mieli z tyłu silnik Mercedesa, to nie zobaczyliby nas już na torze” – stwierdził 20-latek.

Jak dodał Holender, największym problemem Renault z jednostką napędową jest generator energii cieplnej, który nie dostarcza tyle mocy co rozwiązania Mercedesa oraz Ferrari. „Nasz po prostu nie jest tak stabilny w porównaniu do Mercedesa i Ferrari. To ma jednak związek z kilkoma rzeczami. W innym wypadku uporaliby się z tym już dawno”.

Przed sezonem 2017 doszło do zmiany przepisów, dzięki czemu znów aerodynamika zaczęła odgrywać jedną z kluczowych ról. W związku z tym spodziewano się, że Red Bull powróci do walki w ścisłej czołówce, lecz ekipa ostatecznie była dopiero trzecią siłą w stawce, wygrywając w Azerbejdżanie, Malezji i Meksyku. „Myśleli [zespół] o konfiguracji z niskim dociskiem, ale z pewnych powodów to nie wypaliło. Być może byli zbyt optymistycznie nastawieni. Mimo to mogliście zauważyć, że zespół bardzo szybko odmienił sytuację. Do tego momentu nasz sezon był oczywiście już przegrany, ale to daje pewność na przyszłość, że można pójść we właściwym kierunku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.05.2018  Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla
15.05.2018  Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie
15.05.2018  Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo
13.05.2018  Verstappen zadowolony z ostatnich poprawek Red Bulla
11.05.2018  Verstappen chwali piątkowe treningi w wykonaniu Red Bulla
Tagi:
Verstappen M.
Red Bull
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zomo, 11.02.2018 22:04[!]
Spokojnie Max - za rok dostaniecie genialny silnik Hondy przetestowany i udoskonalony w tym roku przez Toro Rosso. Mercedesy beda wachac wasz dymek z wydechow.
RY2N, 13.02.2018 08:26[!]
Cytat Max Verstappen :
Red Bull mógłby znów zdominować Formułę 1, gdyby tylko dysponował jednostką napędową Mercedesa.

i analogicznie gdyby Ferrari dysponowało aerodynamiką RedBulla też by mogło zdominować F1
Po prostu zespoły różnie lokują swoje zasoby. Jedne wywalają ogromną kasę na silnik i nie starcza im na aerodynamikę, inne odwrotnie, a jeszcze inne rozwijają równomiernie jedno i drugie - vide Mercedes.
To jest wyścig konstruktorów i kto najlepiej wykorzysta swoje zasoby będzie miał najlepszy bolid.
Natomiast nie może być tak, że ktoś chce zatrzymać najlepszą aerodynamikę tylko dla siebie, ale żąda żeby inni dali mu do dyspozycji najlepszy silnik w stawce (bardziej piję tu do szefów RedBulla niż do Maxa).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca