F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Struktura zespołu pozwala nam radzić sobie z odejściem pracowników

Szef Mercedesa odniósł się w ten sposób do utraty Paddy'ego Lowe'a po sezonie 2016.
Mateusz Szymkiewicz, 11 lutego 2018, wyświetlenia: 1225<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, uważa, że struktura zespołu pozwala mu na radzenie sobie z odejściem kluczowych pracowników.

W okresie największej dominacji niemieckiego producenta w Formule 1, na czele fabrycznej ekipy stali Wolff oraz Paddy Lowe, pełniący funkcję szefa ds. inżynierii. Mimo to po sezonie 2016 Brytyjczyk opuścił Mercedesa, korzystając z oferty Williamsa, który zaproponował mu stanowisko dyrektora technicznego, udziały w zespole oraz miejsce w radzie nadzorczej.

Obecnie pion techniczny stajni z Brackley tworzą pozyskany przed rokiem James Allison, Aldo Costa, Geoff Willis, Mark Ellis oraz John Owen, a także Andy Cowell stojący na czele działu silników. Jak przyznał Toto Wolff, starania związane z rozwojem personelu pozwalają uniknąć załamań formy, na suktek odejścia kluczowych pracowników.

„Ze względu na fakt, że Formuła 1 jest stawiającym ci wyzwania oraz regularnie zmieniającym się środowiskiem, nie jest ona statyczną strukturą, tylko dynamiczną” – powiedział szef Mercedesa. „Nie da się zamrozić całej organizacji, ponieważ odnosi ona sukcesy. Należy spoglądać już na następną generację liderów, musisz zaadaptować się do nowych wyzwań. Wtedy zobaczysz, że organizacja rozwija się, podobnie jak młodsi inżynierowie oraz mechanicy”.

„Organizacja nie zależy od pojedynczych indywidualności, nie od Paddy'ego, nie od James'a, nie od Andy'ego, nie ode mnie, od nikogo. Mamy silną bazę indywidualności, które potrafią wykonać niesamowitą pracę i zasługują na większe dostrzeżenie na zewnątrz oraz uznanie. To dlatego można powiedzieć, że gdy wysoko postawiona osoba opuści zespół, to ta zmiana nie wpłynie na całą organizację, ponieważ nasza baza jest silna”.

Wolff dodał, że ważne jest dla niego, iż udało się zebrać w Mercedesie generację ludzi, która może doprowadzić ekipę do jeszcze większych sukcesów. „To co zauważyliśmy, że jeżeli obecna generacja liderujących inżynierów odejdzie, to zespół musi być później tak samo silny, ponieważ w innym wypadku nie zastąpisz James'a, Andy'ego, Marka Ellisa czy Aldo Costy. To są bardzo wyjątkowe osoby, ale kiedyś wkroczy nowa generacja ze swoimi umiejętnościami oraz osobowością i będą w stanie rozwijać zespół. Moim osobistym wyzwaniem jest zbudowanie takiej ekipy, która pewnego dnia będzie w stanie poradzić sobie lepiej beze mnie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.05.2018  Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako
17.05.2018  Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom
16.05.2018  Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii
15.05.2018  Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle
13.05.2018  Lauda spodziewa się pozostania Hamiltona i Bottasa w Mercedesie
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Lowe P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca