F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Brytyjczyk przypomniał, że tworzony jest kompleksowy program zmian w Formule 1.
Nataniel Piórkowski, 19 lutego 2018, wyświetlenia: 1039<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn uważa, że największą zmianą po przejęciu F1 przez Liberty Media jest większe otwarcie się sportu na głosy płynące ze strony kibiców.

W styczniu ubiegłego roku Brawn objął funkcję dyrktora zarządzającego do spraw sportowych Formuły 1. Wcześniej Brytyjczyk był związany z takimi zespołami jak Benetton, Ferrari i Mercedes.

Brawn przypomina, że Liberty pracuje nad planem rozwoju serii Grand Prix i przekonuje, że w centrum zainteresowania właściciela praw komercyjnych są fani sportu.

„Sądzę, że zmianie uległa filozofia. Ta obecna zakłada, że na pierwszym miejscu są fani. My z kolei chcemy zapewnić największy sportowy spektakl na świecie. Potrzeba jednak czasu, byśmy mogli zebrać wszystkie wymagane informacje, przeprowadzić niezbędne analizy i zacząć wprowadzać zmiany, jakie przyczynią się do rozwoju sportu. To dwuletni, trzyletni lub nawet pięcioletni cykl”.

Brytyjczyk dodał, że Liberty Media odeszło od stosowanego w poprzednich latach zwyczaju podejmowania ważnych decyzji pod wpływem impulsu. „W Formule 1 panowała tendencja bardzo reaktywnego stylu podejmowania decyzji. Pojawiał się problem i wszyscy próbowali go rozwiązać. Nie powinno się jednak tego robić, na pewno nie wtedy jeśli prowadzisz zespół. Jeśli kierujesz ekipą, to starasz się wdrożyć plan, zapewnić wzrost, rozwój i podejmować decyzje w oparciu o sprawdzone informacje”.

„Uważam, że Formuła 1 nigdy nie zbliżyła się do tych zasad. Gdy siedziałem w domu i oglądałem F1, zawsze sądziłem, że istnieje lepszy sposób aby zagwarantować rozwój sportu” – zaakcentował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2018  Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent
16.12.2018  Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1
14.11.2018  Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019
06.11.2018  Arrivabene: F1 powinna przedłużyć kontrakt z Pirelli
03.10.2018  Brawn: Mercedes postąpił właściwie wydając polecenie zespołowe
Tagi:
Brawn R.
Liberty Media
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
monako, 19.02.2018 17:27[!]
W takim razie niech przywrócą silniki V12 i będzie zgoda. No chyba, że obecne furmanki będą brzmieć głośniej i na wyższych obrotach, to też poproszę (nawiązując do filmiku z prezentacji RB14). Obecne silniki brzmią lepiej niż zarzynane V8mki, tylko brakuje im tego p...dolnięcia.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca