F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Hiszpan uważa, że pełna integracja z bolidem poprawiła wygląd pałąka ochronnego.
Nataniel Piórkowski, 21 lutego 2018, wyświetlenia: 1422<< | lista | T- | T+ | >>

Zdaniem Carlosa Sainza z Renault kierowcy będą potrzebować tylko dwudziestu okrążeń, aby w pełni przyzwyczaić się do systemu Halo.

Na mocy obowiązujących przepisów Halo stało się od tego roku obowiązkowym systemem ochrony kokpitu. Rozwiązanie to budzi mieszane odczucia w środowisku sportu – z jednej strony pojawiają się głosy o potrzebie zwiększenia bezpieczeństwa kierowcy, a z drugiej o rujnowaniu estetyki bolidów.

Podczas prezentacji bolidu R.S.18 Sainz podkreślał, że Halo nie będzie negatywnie wpływało na pole widzenia zawodnika zasiadającego w kokpicie. W ubiegłym tygodniu dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe stwierdził z kolei, że po dwóch wyścigach wszyscy zapomną o kontrowersyjnym pałąku ochronnym.

„Myślę że Halo może być skutecznym rozwiązaniem” – potwierdził Sainz. „Jeśli chodzi o kierowców, to oczywiście będziemy musieli się do niego przyzwyczaić. Sądzę jednak, że wystarczy nam do tego przejechanie dwudziestu okrążeń podczas testów. Inżynierowie sprawdzą, jak pałąk ochronny wpływa na aerodynamikę. Widziałem dane z tunelu aerodynamicznego, ale musimy sprawdzić zachowanie systemu na torze. Nie wydaje mi się, że po pełnej integracji z bolidem Halo wygląda aż tak źle. Wszyscy się do niego przyzwyczaimy. Z reguły dzieje się to bardzo szybko”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.12.2018  Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla
01.12.2018  Sainz: Mam wiele do przeanalizowania po testach z McLarenem
22.11.2018  Sainz dołączy do McLarena już podczas testów w Abu Zabi
14.11.2018  Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla
09.11.2018  Sainz pod wrażeniem przyszłorocznej stawki kierowców F1
Tagi:
Sainz C.
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pavlos Le Paul, 21.02.2018 11:22[!]
Kierowcom 20 okrążeń.
Mi raczej wieczność.
Pauree, 21.02.2018 11:32[!]
Nie będzie potrzebował aż tyle czasu, bo albo z tego rozwiązania zrezygnują całkowicie, albo na rzecz czegoś innego :)
Aeromis, 21.02.2018 12:08[!]
Bardzo jestem ciekaw czy to nie odmieni jakiegoś kierowcy na minus. Teoretycznie - przecież każdy z nas zna wycieraczki samochodowe i nikt jakoś nie mdleje na ich widok ;) , jednak przy precyzji rzędu około dwóch dziesiątych sekundy przy ponad 300km/h to wszystko nabiera o wiele większego znaczenia.
teambuktu, 21.02.2018 16:36[!]
@Aeromis ale halo sie nie rusza ;) . A tak serio to wątpię żeby źle wplywalo na jazdę skoro będzie elementem stałym i dla każdego takim samym.
Maciek znafca, 21.02.2018 23:07[!]
Ale Sainz jest młody i jeździ tylko 3 sezony wiec będzie łatwiej mu się przyzwyczaić do tego pałąka niż np. Raikkonenowi.
dxx91, 22.02.2018 06:34[!]
A ja się zastanawiam co wszystkim tak to przeszkadza? Niektórzy muszą, po prostu muszą znaleźć powód do narzekania - jak nie HALO, to T-Wing, jak nie T-Wing to płetwy rekina, jak nie płetwy, to brzydki nos, jak nie brzydki nos, to jeszcze coś innego...
rno2, 22.02.2018 07:48[!]
@Maciek znafca
O, to widzę, że sezon się jeszcze nie zaczął, a już mamy usprawiedliwienie dla żałosnych wyników Raikkonena :-)
Maciek znafca, 23.02.2018 16:44[!]
up Jakich zalosnych wynikow skoro 'sezon jeszcze sie nie zaczal'' Tyle absurdu w jednym komentarzu...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca