F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.06.2018

Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika

Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problemów z bolidem

Hamilton najszybszy również w drugim treningu przed GP Francji

Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu do Grand Prix Francji

Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju

Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard

Kierowcy Mercedesa mogą nie otrzymać we Francji nowej specyfikacji silnika

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Hiszpan uważa, że pełna integracja z bolidem poprawiła wygląd pałąka ochronnego.
Nataniel Piórkowski, 21 lutego 2018, wyświetlenia: 1371<< | lista | T- | T+ | >>

Zdaniem Carlosa Sainza z Renault kierowcy będą potrzebować tylko dwudziestu okrążeń, aby w pełni przyzwyczaić się do systemu Halo.

Na mocy obowiązujących przepisów Halo stało się od tego roku obowiązkowym systemem ochrony kokpitu. Rozwiązanie to budzi mieszane odczucia w środowisku sportu – z jednej strony pojawiają się głosy o potrzebie zwiększenia bezpieczeństwa kierowcy, a z drugiej o rujnowaniu estetyki bolidów.

Podczas prezentacji bolidu R.S.18 Sainz podkreślał, że Halo nie będzie negatywnie wpływało na pole widzenia zawodnika zasiadającego w kokpicie. W ubiegłym tygodniu dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe stwierdził z kolei, że po dwóch wyścigach wszyscy zapomną o kontrowersyjnym pałąku ochronnym.

„Myślę że Halo może być skutecznym rozwiązaniem” – potwierdził Sainz. „Jeśli chodzi o kierowców, to oczywiście będziemy musieli się do niego przyzwyczaić. Sądzę jednak, że wystarczy nam do tego przejechanie dwudziestu okrążeń podczas testów. Inżynierowie sprawdzą, jak pałąk ochronny wpływa na aerodynamikę. Widziałem dane z tunelu aerodynamicznego, ale musimy sprawdzić zachowanie systemu na torze. Nie wydaje mi się, że po pełnej integracji z bolidem Halo wygląda aż tak źle. Wszyscy się do niego przyzwyczaimy. Z reguły dzieje się to bardzo szybko”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.05.2018  Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako
16.05.2018  Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem
09.05.2018  Sainz: Renault chciałoby kontynuować ze mną współpracę
07.05.2018  Alonso pokłada nadzieję w poprawkach na GP Hiszpanii
03.05.2018  Abiteboul: Renault musi mieć plan B na wypadek odejścia Sainza
Tagi:
Sainz C.
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pavlos Le Paul, 21.02.2018 11:22[!]
Kierowcom 20 okrążeń.
Mi raczej wieczność.
Pauree, 21.02.2018 11:32[!]
Nie będzie potrzebował aż tyle czasu, bo albo z tego rozwiązania zrezygnują całkowicie, albo na rzecz czegoś innego :)
Aeromis, 21.02.2018 12:08[!]
Bardzo jestem ciekaw czy to nie odmieni jakiegoś kierowcy na minus. Teoretycznie - przecież każdy z nas zna wycieraczki samochodowe i nikt jakoś nie mdleje na ich widok ;) , jednak przy precyzji rzędu około dwóch dziesiątych sekundy przy ponad 300km/h to wszystko nabiera o wiele większego znaczenia.
teambuktu, 21.02.2018 16:36[!]
@Aeromis ale halo sie nie rusza ;) . A tak serio to wątpię żeby źle wplywalo na jazdę skoro będzie elementem stałym i dla każdego takim samym.
Maciek znafca, 21.02.2018 23:07[!]
Ale Sainz jest młody i jeździ tylko 3 sezony wiec będzie łatwiej mu się przyzwyczaić do tego pałąka niż np. Raikkonenowi.
dxx91, 22.02.2018 06:34[!]
A ja się zastanawiam co wszystkim tak to przeszkadza? Niektórzy muszą, po prostu muszą znaleźć powód do narzekania - jak nie HALO, to T-Wing, jak nie T-Wing to płetwy rekina, jak nie płetwy, to brzydki nos, jak nie brzydki nos, to jeszcze coś innego...
rno2, 22.02.2018 07:48[!]
@Maciek znafca
O, to widzę, że sezon się jeszcze nie zaczął, a już mamy usprawiedliwienie dla żałosnych wyników Raikkonena :-)
Maciek znafca, 23.02.2018 16:44[!]
up Jakich zalosnych wynikow skoro 'sezon jeszcze sie nie zaczal'' Tyle absurdu w jednym komentarzu...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca