F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

"Gdybym dostał do rąk piłę łańcuchową, to odciąłbym go od bolidu".
Nataniel Piórkowski, 22 lutego 2018, wyświetlenia: 1789<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff potwierdził, że nie jest pod wrażeniem wyglądu systemu Halo, stwierdzając nawet, że gdyby dostał do rąk piłę łańcuchową odciąłby kontrowersyjny pałąk od bolidu.

Fani królowej sportów motorowych nie są zadowoleni z decyzji o obowiązku korzystania przez zespoły z systemu ochrony kokpitu. Wolff przyznaje, że także nie jest zadowolony z walorów estetycznych Halo.

„Nie jestem pod wrażeniem całego tego pałąka. Gdybym dostał do rąk piłę łańcuchową, to odciąłbym go od bolidu. Oczywiście należy troszczyć się o bezpieczeństwo kierowców, ale rozwiązanie które wprowadziliśmy nie wygląda zbyt estetycznie. Musimy się z tym uporać i stworzyć ładniejszy system. W dodatku Halo dokłada kilogramów i rujnuje środek ciężkości bolidu. Dane statystyczne robią wrażenie, słyszeliśmy że na Halo można byłoby postawić autobus, ale to bolid F1” – powiedział szef Mercedesa.

Testy przeprowadzone przez organ zarządzający wykazały, że ewakuacja kierowcy z kokpitu nie stanowi większego problemu. Nie wiadomo jednak, jak Halo wpłynie na czas opuszczenia bolidu przy bardziej skomplikowanych incydentach. Chociaż Wolff krytykuje wygląd systemu, to zapewnia, że popiera działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa kierowców. „FIA przeprowadziła różnego rodzaju testy i przeanalizowała możliwe scenariusze. Ogólnie Halo w znacznym stopniu zwiększa bezpieczeństwo kierowcy. Sądzę, że istnieją scenariusze związane z sytuacją, gdy kierowca jest uwięziony w kokpicie, ale generalnie bolid Formuły 1 jest bezpieczniejszy z Halo, niż bez Halo”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi
16.09.2018  Hamilton: Zwycięstwo w Singapurze to wielka chwila dla Mercedesa
15.09.2018  Horner: Wolff może użyć książeczki czekowej, aby pomóc Oconowi
14.09.2018  Wolff: Dwa zespoły deklarowały gotowość zatrudnienia Ocona
12.09.2018  Wolff: Marina Bay to jeden z najbardziej wymagających torów dla Mercedesa
Tagi:
Wolff T.
Halo
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Falarek, 22.02.2018 15:19[!]
Mi to całe Halo przypomina https://i.kinja-i...17piq0c5b8q0ajpg.jpg czyli statek obcego z sagi o Obcym a w sumie bardziej Prometeusza :)
hds.147, 22.02.2018 17:16[!]
Cytat :
Nie wiadomo jednak, jak Halo wpłynie na czas opuszczenia bolidu przy bardziej skomplikowanych incydentach.

Jak przy takim parciu na bezpieczeństwo i "standardach" jest to możliwe ? Takie rzeczy powinny być przetestowanie na dziesiątą stronę... pozycja bolidu ALO z GP Australii, zaślepienie górnego otworu HALO ( symulacja gdyby coś "stanęło" na bolidzie). Z tego wynika, że jest to wprowadzone na "jakoś to będzie". jak dla mnie to HALO to marketingowy bubel....
Pauree, 22.02.2018 17:36[!]
Nie marketingowy, a prawny :) Zrobiony na odwal, bo "musieli coś zrobić".
Damos, 22.02.2018 17:52[!]
"gdyby dostał do rąk piłę łańcuchową odciąłby kontrowersyjny pałąk od bolidu"
Już go lubię :)
oxiplegatz, 22.02.2018 17:57[!]
Widać że falująca linia, wymalowana po boku bolidu, ma za zadanie osłabić niezbyt przyjemny widok halo.
Pawcioco, 22.02.2018 19:31[!]
Osłona głowy zdecydowanie lepiej wygląda w Indycar.
Ralph1537, 22.02.2018 23:56[!]
Mogli by dać taką szybe normalną jak testowali najpierw, dużo lepsza widoczność też na pewno by była
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca