F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

"Gdybym dostał do rąk piłę łańcuchową, to odciąłbym go od bolidu".
Nataniel Piórkowski, 22 lutego 2018, wyświetlenia: 1733<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff potwierdził, że nie jest pod wrażeniem wyglądu systemu Halo, stwierdzając nawet, że gdyby dostał do rąk piłę łańcuchową odciąłby kontrowersyjny pałąk od bolidu.

Fani królowej sportów motorowych nie są zadowoleni z decyzji o obowiązku korzystania przez zespoły z systemu ochrony kokpitu. Wolff przyznaje, że także nie jest zadowolony z walorów estetycznych Halo.

„Nie jestem pod wrażeniem całego tego pałąka. Gdybym dostał do rąk piłę łańcuchową, to odciąłbym go od bolidu. Oczywiście należy troszczyć się o bezpieczeństwo kierowców, ale rozwiązanie które wprowadziliśmy nie wygląda zbyt estetycznie. Musimy się z tym uporać i stworzyć ładniejszy system. W dodatku Halo dokłada kilogramów i rujnuje środek ciężkości bolidu. Dane statystyczne robią wrażenie, słyszeliśmy że na Halo można byłoby postawić autobus, ale to bolid F1” – powiedział szef Mercedesa.

Testy przeprowadzone przez organ zarządzający wykazały, że ewakuacja kierowcy z kokpitu nie stanowi większego problemu. Nie wiadomo jednak, jak Halo wpłynie na czas opuszczenia bolidu przy bardziej skomplikowanych incydentach. Chociaż Wolff krytykuje wygląd systemu, to zapewnia, że popiera działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa kierowców. „FIA przeprowadziła różnego rodzaju testy i przeanalizowała możliwe scenariusze. Ogólnie Halo w znacznym stopniu zwiększa bezpieczeństwo kierowcy. Sądzę, że istnieją scenariusze związane z sytuacją, gdy kierowca jest uwięziony w kokpicie, ale generalnie bolid Formuły 1 jest bezpieczniejszy z Halo, niż bez Halo”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.07.2018  Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
08.07.2018  Wolff niezadowolony z kolejnego incydentu z udziałem kierowcy Ferrari
01.07.2018  Mercedes: Usterki w bolidach nie były związane z pracą silnika
01.07.2018  Wolff: To nie czas na wprowadzanie poleceń zespołowych
Tagi:
Wolff T.
Halo
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Falarek, 22.02.2018 15:19[!]
Mi to całe Halo przypomina https://i.kinja-i...17piq0c5b8q0ajpg.jpg czyli statek obcego z sagi o Obcym a w sumie bardziej Prometeusza :)
hds.147, 22.02.2018 17:16[!]
Cytat :
Nie wiadomo jednak, jak Halo wpłynie na czas opuszczenia bolidu przy bardziej skomplikowanych incydentach.

Jak przy takim parciu na bezpieczeństwo i "standardach" jest to możliwe ? Takie rzeczy powinny być przetestowanie na dziesiątą stronę... pozycja bolidu ALO z GP Australii, zaślepienie górnego otworu HALO ( symulacja gdyby coś "stanęło" na bolidzie). Z tego wynika, że jest to wprowadzone na "jakoś to będzie". jak dla mnie to HALO to marketingowy bubel....
Pauree, 22.02.2018 17:36[!]
Nie marketingowy, a prawny :) Zrobiony na odwal, bo "musieli coś zrobić".
Damos, 22.02.2018 17:52[!]
"gdyby dostał do rąk piłę łańcuchową odciąłby kontrowersyjny pałąk od bolidu"
Już go lubię :)
oxiplegatz, 22.02.2018 17:57[!]
Widać że falująca linia, wymalowana po boku bolidu, ma za zadanie osłabić niezbyt przyjemny widok halo.
Pawcioco, 22.02.2018 19:31[!]
Osłona głowy zdecydowanie lepiej wygląda w Indycar.
Ralph1537, 22.02.2018 23:56[!]
Mogli by dać taką szybe normalną jak testowali najpierw, dużo lepsza widoczność też na pewno by była
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca