F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

"Gdybym dostał do rąk piłę łańcuchową, to odciąłbym go od bolidu".
Nataniel Piórkowski, 22 lutego 2018, wyświetlenia: 1839<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff potwierdził, że nie jest pod wrażeniem wyglądu systemu Halo, stwierdzając nawet, że gdyby dostał do rąk piłę łańcuchową odciąłby kontrowersyjny pałąk od bolidu.

Fani królowej sportów motorowych nie są zadowoleni z decyzji o obowiązku korzystania przez zespoły z systemu ochrony kokpitu. Wolff przyznaje, że także nie jest zadowolony z walorów estetycznych Halo.

„Nie jestem pod wrażeniem całego tego pałąka. Gdybym dostał do rąk piłę łańcuchową, to odciąłbym go od bolidu. Oczywiście należy troszczyć się o bezpieczeństwo kierowców, ale rozwiązanie które wprowadziliśmy nie wygląda zbyt estetycznie. Musimy się z tym uporać i stworzyć ładniejszy system. W dodatku Halo dokłada kilogramów i rujnuje środek ciężkości bolidu. Dane statystyczne robią wrażenie, słyszeliśmy że na Halo można byłoby postawić autobus, ale to bolid F1” – powiedział szef Mercedesa.

Testy przeprowadzone przez organ zarządzający wykazały, że ewakuacja kierowcy z kokpitu nie stanowi większego problemu. Nie wiadomo jednak, jak Halo wpłynie na czas opuszczenia bolidu przy bardziej skomplikowanych incydentach. Chociaż Wolff krytykuje wygląd systemu, to zapewnia, że popiera działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa kierowców. „FIA przeprowadziła różnego rodzaju testy i przeanalizowała możliwe scenariusze. Ogólnie Halo w znacznym stopniu zwiększa bezpieczeństwo kierowcy. Sądzę, że istnieją scenariusze związane z sytuacją, gdy kierowca jest uwięziony w kokpicie, ale generalnie bolid Formuły 1 jest bezpieczniejszy z Halo, niż bez Halo”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
07.12.2018  Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika
27.11.2018  Wolff zaniepokojony incydentem z udziałem Hulkenberga
25.11.2018  Wolff: Obawiam się o psychikę Bottasa
Tagi:
Wolff T.
Halo
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Falarek, 22.02.2018 15:19[!]
Mi to całe Halo przypomina https://i.kinja-i...17piq0c5b8q0ajpg.jpg czyli statek obcego z sagi o Obcym a w sumie bardziej Prometeusza :)
hds.147, 22.02.2018 17:16[!]
Cytat :
Nie wiadomo jednak, jak Halo wpłynie na czas opuszczenia bolidu przy bardziej skomplikowanych incydentach.

Jak przy takim parciu na bezpieczeństwo i "standardach" jest to możliwe ? Takie rzeczy powinny być przetestowanie na dziesiątą stronę... pozycja bolidu ALO z GP Australii, zaślepienie górnego otworu HALO ( symulacja gdyby coś "stanęło" na bolidzie). Z tego wynika, że jest to wprowadzone na "jakoś to będzie". jak dla mnie to HALO to marketingowy bubel....
Pauree, 22.02.2018 17:36[!]
Nie marketingowy, a prawny :) Zrobiony na odwal, bo "musieli coś zrobić".
Damos, 22.02.2018 17:52[!]
"gdyby dostał do rąk piłę łańcuchową odciąłby kontrowersyjny pałąk od bolidu"
Już go lubię :)
oxiplegatz, 22.02.2018 17:57[!]
Widać że falująca linia, wymalowana po boku bolidu, ma za zadanie osłabić niezbyt przyjemny widok halo.
Pawcioco, 22.02.2018 19:31[!]
Osłona głowy zdecydowanie lepiej wygląda w Indycar.
Ralph1537, 22.02.2018 23:56[!]
Mogli by dać taką szybe normalną jak testowali najpierw, dużo lepsza widoczność też na pewno by była
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca