F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

W tym sezonie zespół zdecydował się powrócić do tradycyjnych barw papaya orange.
Nataniel Piórkowski, 23 lutego 2018, wyświetlenia: 1562<< | lista | T- | T+ | >>

Powrót do klasycznych barw papaya orange pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów – przekonuje dyrektor wykonawczy zespołu, Zak Brown.

Ekipa z Woking zaprezentowała w piątek swoją tegoroczną konstrukcję – MCL33. Zgodnie z wcześniejszymi sugestiami team zdecydował się zastosować pomarańczoe malowanie, wzbogacone ciemnoniebieskimi wykończeniami numerów startowych, przedniego i tylnego skrzydła oraz osłony silnika.

„Powrót do barw papaya orange nie był tylko zwykłą emocjonalną decyzją. Pokazujemy przez to, że słuchamy naszych fanów, budujemy głębsze więzi zarówno z nimi jak i całą społecznością Formuły 1” – stwierdził Brown przy okazji prezentacji MCL33. „Chcemy, aby McLaren zdobywał szacunek na torze i poza nim. To dobry punkt wyjścia. Chcemy pokazać wszystkim, że to co czyni nasz team wyjątkowym z perspektywy fanów czy sponsorów, to fakt iż w tej podróży jest miejsce na coś więcej”.

McLaren opracował z AkzoNobel trzy wyjątkowe odcienie: papaya spark, burton blue i cerulean blue, deklarując że nowa generacja lakieru doprowadziła do znaczącego spadku wagi malowania.

„To ważne, że McLaren chce ponownie zaznaczyć swoją obecność na torze. Poza torem pracujemy tak ciężko, jak tylko się da. Tegoroczny bolid stanowi owoc fantastycznych wysiłków całego zespołu. Możemy być z nich bardzo dumni. To cudowne, że mamy szansę powrotu do klasycznych barw papaya orange, z których korzystaliśmy kiedyś w latach '60. Prezentują się niesamowicie i silnie akcentują nasz nieustraszony charakter z jakim wchodzimy w nowy sezon” – podkreślił Amerykanin.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.06.2018  Brown: Wiem, że znajdujemy się pod presją
26.05.2018  Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar
10.04.2018  Zak Brown został dyrektorem generalnym McLaren Racing
08.03.2018  Brown: Honda wykonuje dobrą pracę
27.02.2018  Hartley: McLaren popełnił błąd rezygnując ze współpracy z Hondą
Tagi:
Brown Z.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Tomski, 23.02.2018 11:14[!]
Ciekawe, bo nikt o niebieski nie prosił XD
derwisz, 23.02.2018 11:21[!]
Fani prosili, żeby bolid wyróżniał się w stawce i ten postulat został spełniony. Teraz nie da się go pomylić z żadnym innym. Z daleka i na pierwszy rzut oka będzie widać, ze nadjeżdża McLaren. :)
Pauree, 23.02.2018 14:52[!]
Kolejne obrzydliwe malowanie... Przynajmniej dla mnie :P Ten granatowy/niebieski pasuje tu jak świni siodło.
Falarek, 23.02.2018 15:30[!]
Śmieszne to jest. Ci "fani" pomarańczowe McLareny to pamiętają z historycznych fotek więc skąd ten sentyment? Jeśli już to najbardziej kojarzącym się malowaniem z McLarenem to biało-czerwone Marlboro z którym odnosili największe sukcesy. Srebrna era też była OK.
Pauree, 23.02.2018 17:47[!]
Mnie ciekawi, jak długo w tej pomarańczy wytrzymają... Do czasu kolejnego wielkiego sponsora? Ferrari ma swoją czerwień nieprzerwanie od wielu lat - a McLaren? Malują się tak, jak im sponsor nakazuje, zero przywiązania do tradycji, mimo że jest naprawdę piękna i długa...
RY2N, 23.02.2018 19:43[!]
Cytat Brown :
Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

albo że nie znalazł sponsora tytularnego
Indy, 23.02.2018 22:44[!]
@Falarek Tacy Polacy żyjący w 1917 roku to Polski też nie pamiętali a patriotyzm w narodzie nie ginął;)

Ja pomarańczowego McLarena pamiętam choćby z testów przed około 10 lat.

To malowanie mi się bardzo podoba, niebieski zdaje się świetnie komponować z kaskiem Alonso. Nawet halo tak nie razi jak na innych bolidach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca