F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

W tym sezonie zespół zdecydował się powrócić do tradycyjnych barw papaya orange.
Nataniel Piórkowski, 23 lutego 2018, wyświetlenia: 1594<< | lista | T- | T+ | >>

Powrót do klasycznych barw papaya orange pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów – przekonuje dyrektor wykonawczy zespołu, Zak Brown.

Ekipa z Woking zaprezentowała w piątek swoją tegoroczną konstrukcję – MCL33. Zgodnie z wcześniejszymi sugestiami team zdecydował się zastosować pomarańczoe malowanie, wzbogacone ciemnoniebieskimi wykończeniami numerów startowych, przedniego i tylnego skrzydła oraz osłony silnika.

„Powrót do barw papaya orange nie był tylko zwykłą emocjonalną decyzją. Pokazujemy przez to, że słuchamy naszych fanów, budujemy głębsze więzi zarówno z nimi jak i całą społecznością Formuły 1” – stwierdził Brown przy okazji prezentacji MCL33. „Chcemy, aby McLaren zdobywał szacunek na torze i poza nim. To dobry punkt wyjścia. Chcemy pokazać wszystkim, że to co czyni nasz team wyjątkowym z perspektywy fanów czy sponsorów, to fakt iż w tej podróży jest miejsce na coś więcej”.

McLaren opracował z AkzoNobel trzy wyjątkowe odcienie: papaya spark, burton blue i cerulean blue, deklarując że nowa generacja lakieru doprowadziła do znaczącego spadku wagi malowania.

„To ważne, że McLaren chce ponownie zaznaczyć swoją obecność na torze. Poza torem pracujemy tak ciężko, jak tylko się da. Tegoroczny bolid stanowi owoc fantastycznych wysiłków całego zespołu. Możemy być z nich bardzo dumni. To cudowne, że mamy szansę powrotu do klasycznych barw papaya orange, z których korzystaliśmy kiedyś w latach '60. Prezentują się niesamowicie i silnie akcentują nasz nieustraszony charakter z jakim wchodzimy w nowy sezon” – podkreślił Amerykanin.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.09.2018  Brown: Nie spodziewam się cudów w pozostałych wyścigach sezonu
08.09.2018  Brown: Powiązania z Mercedesem działają na niekorzyść Ocona
06.09.2018  Brown: McLaren chce uniknąć błędów z przeszłości
05.09.2018  Brown: Konkurencyjne zespoły były zainteresowane pozyskaniem Norrisa
03.09.2018  Lando Norris będzie kierowcą McLarena w sezonie 2019
Tagi:
Brown Z.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Tomski, 23.02.2018 11:14[!]
Ciekawe, bo nikt o niebieski nie prosił XD
derwisz, 23.02.2018 11:21[!]
Fani prosili, żeby bolid wyróżniał się w stawce i ten postulat został spełniony. Teraz nie da się go pomylić z żadnym innym. Z daleka i na pierwszy rzut oka będzie widać, ze nadjeżdża McLaren. :)
Pauree, 23.02.2018 14:52[!]
Kolejne obrzydliwe malowanie... Przynajmniej dla mnie :P Ten granatowy/niebieski pasuje tu jak świni siodło.
Falarek, 23.02.2018 15:30[!]
Śmieszne to jest. Ci "fani" pomarańczowe McLareny to pamiętają z historycznych fotek więc skąd ten sentyment? Jeśli już to najbardziej kojarzącym się malowaniem z McLarenem to biało-czerwone Marlboro z którym odnosili największe sukcesy. Srebrna era też była OK.
Pauree, 23.02.2018 17:47[!]
Mnie ciekawi, jak długo w tej pomarańczy wytrzymają... Do czasu kolejnego wielkiego sponsora? Ferrari ma swoją czerwień nieprzerwanie od wielu lat - a McLaren? Malują się tak, jak im sponsor nakazuje, zero przywiązania do tradycji, mimo że jest naprawdę piękna i długa...
RY2N, 23.02.2018 19:43[!]
Cytat Brown :
Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

albo że nie znalazł sponsora tytularnego
Indy, 23.02.2018 22:44[!]
@Falarek Tacy Polacy żyjący w 1917 roku to Polski też nie pamiętali a patriotyzm w narodzie nie ginął;)

Ja pomarańczowego McLarena pamiętam choćby z testów przed około 10 lat.

To malowanie mi się bardzo podoba, niebieski zdaje się świetnie komponować z kaskiem Alonso. Nawet halo tak nie razi jak na innych bolidach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca