F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Williams straci sponsora tytularnego po sezonie 2018

Zarząd Bacardi Group podjął decyzję o zaprzestaniu promowania marki Martini w Formule 1.
Nataniel Piórkowski, 27 lutego 2018, wyświetlenia: 3861<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sezon 2018 jest ostatnim, w trakcie którego Martini pełni rolę sponsora tytularnego Williamsa.

Legendarne biało-niebiesko-czerwone malowanie Martini powróciło do Formuły 1 w 2014 roku na mocy wieloletniej umowy podpisanej przez firmę z ekipą Williamsa.

Według ustaleń Autosportu Martini brało pod uwagę możliwość przedłużenia umowy sponsorskiej z Williamsem lub nawiązanie współpracy z jednym z pozostałych zespołów. Zarząd Bacardi Group zadecydował jednak o całkowitym wycofaniu marki z F1, argumentując to zmianą celów strategicznych.

Wiceszefowa Williamsa – Claire Williams stwierdziła: „Prowadziliśmy rozmowy na temat przedłużenia umowy poza sezon 2018. Pomimo tego, że chcielibyśmy tego dokonać, Bacardi Group poinformowało nas o całkowitym wycofaniu się z Formuły 1 po wygaśnięciu obecnego porozumienia. Mają wiele marek do promowania i oczywiście z biegiem czasu zmieniają się ich strategiczne priorytety”.

Odejście Martini będzie sporym ciosem dla budżetu Williamsa. Zespół dysponuje jednak solidną grupą sponsorów, a w ostatnim czasie nawiązał relacje z firmą Acronis. Ekipa otrzymuje także wsparcie finansowe ze strony SMP Racing oraz rodziny Lance'a Strolla.

Sugerowano, że dobre relacje z Martini mogłyby zostać naruszone decyzją o zatrudnieniu przez zespół dwóch kierowców mających mniej niż 25 lat – okazało się to jednak zwykłą plotką. Włoska firma będzie w tym roku współpracowała z zawodnikami stajni z Grove – w tym z Robertem Kubicą – prowadząc swoje kampanie marketingowe i świętując pięćdziesięciolecie Martini Racing.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.06.2018  Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu
09.06.2018  Kubica: Rozczarowujący start sezonu wpłynął na nastroje w Williamsie
07.06.2018  Mercedes nie skorzysta w Kanadzie z nowej wersji silnika M09
05.06.2018  Kubica i Rowland wezmą udział w testach na Hungaroringu z Williamsem
31.05.2018  Dirk de Beer opuścił stanowisko szefa działu aerodynamiki Williamsa
Tagi:
Williams
Martini

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Berni, 27.02.2018 09:31[!]
Trzeba było zatrudnić Kubicę XD
marcelo92, 27.02.2018 09:39[!]
Wybór Sirotkina jednak nie taki głupi z ich strony...
JuJu_Hound, 27.02.2018 09:42[!]
I dlatego właśnie wiek kierowców nie miał żadnego znaczenia przy wyborze wiedząc ze Martini odchodzi. Musieli zastapic Martini rosyjskim szmalem. Nie dziwie im się. To bedzie trudny rok ale wyniki beda mialy wplyw na przyszlosc tego zespolu.
marcelo92, 27.02.2018 09:59[!]
Raczej nie ma szans, że Kubica w Williamsie wróci do ściagnia... musi się rozglądać za czymś innym. williams jak widać ma własne problemy.
RoMan, 27.02.2018 10:50[!]
Czas na Smirnoff? ;)
rno2, 27.02.2018 11:30[!]
@marcelo92
Myślę, że nikt nie myśli już poważnie o Kubicy jako kierorwcy wyścigowym Williamsa. Raczej oczekuje się, że Kubica tymi testami treningami przekona do siebie inne zespoły i ucieknie z Grove tak szybko, jak to będzie możliwe.
bartoszcze, 27.02.2018 11:33[!]
@RoMan
A czemu Diageo miałoby wchodzić do Williamsa, skoro jest w Force India?
marcelo92, 27.02.2018 11:37[!]
Ja osobiście myśle o Haas. Oni akurat nie mają najwyższych lotów kierowców... pozbyliby sie ciągłego narzekacza na hamulce.
sneer, 27.02.2018 12:24[!]
Dziwię się, że Haas nie chciał go już w tym roku. No, ale zobaczymy, może jest już coś podpisane, tylko nie wiemy?
Aeromis, 27.02.2018 12:56[!]
Williams tradycyjnie nie wykorzystał swojej szansy, pomimo iż byli tacy mocni i to nie mając najlepszych kierowców. Były podia, było dwukrotne trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, było niemal wszystko a zrobili to co "zawsze". Nic dziwnego że Bacardi Group grzecznie stwierdziło, że zajmie się innymi reklamami, bo teraz już widzą z kim się związali.
Nie wiem czy ta stajnia jest w ogóle zdolna do refleksji, motyw mało kasy, słaby bolid i dwóch paydriverów już przerabiali, nie wykluł się z tego choćby porządny kierowca numer dwa (z kasą). Tylko czy ktoś tam ma pamięć zdolną ogarnąć choćby ostatnie 10 lat choćby po to aby zoptymalizować scenariusz na choćby najbliższe 2-3 sezony? Od dłuższego czasu ja nic takiego w Williamsie nie widzę. Jeśli zostaną zmienione podziały kasy przez Liberty Media i duże dodatki które ma Williams to dopiero zaczną się kłopoty.
marcelo92, 27.02.2018 14:11[!]
Patrząc na Force India można stwierdzić, że podstawą są dwaj dobrzy kierowcy, a nie jeden. A kolejną rzecza jest jakiś plan, który wykracza po za długość jednego sezonu.
Aeromis, 27.02.2018 14:16[!]
@marcelo92
Racja to. Proszę jednak naucz się pisać "po za" poprawnie tj. łącznie, bo nie wiem co chcesz przekazać, czy coś jest "po" czymś, czy "za" czymś... poza tym kiepsko to wygląda.
marcelo92, 27.02.2018 14:29[!]
Często pisze z telefonu, tam ciężej kontrolować tekst :d
RY2N, 27.02.2018 15:17[!]
To, że zdementowali informację jakoby"dobre relacje z Martini mogłyby zostać naruszone decyzją o zatrudnieniu przez zespół dwóch kierowców mających mniej niż 25 lat" nie oznacza, że mówią prawdę.
Co więcej jest bardzo prawdopodobne, że ściemniają i tak naprawdę była to kropla, która przelała czarę goryczy. Z całą pewnością wiadomo, że Martini wymagało co najmniej jednego pełoletniego (>25) kierowcy a najlepiej dówch. Jak się nie szanuje wymagań głównego sponsora to trudno oczekiwać cudów.
Wygląda na to, że to początek końca Williamsa, bo Rosjanie szybko się znudzą nową zabawką.
Pamiętajmy, że Kubica ma duże poprarcie we Włoszech i ruch Martini/Bacardi może mieć jakieś dodatkowe, zakulisowe przyczyny.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca