F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner sprzeciwia się przenoszeniu zimowych testów poza Europę

Z kolei Tost uważa, że F1 powinna organizować przedsezonowe zajęcia na Bliskim Wschodzie.
Nataniel Piórkowski, 1 marca 2018, wyświetlenia: 1565<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Haasa – Guenther Steiner tonuje nadzieje na osiągnięcie porozumienia, dzięki któremu w przyszłości zimowe testy mogłyby być organizowane na torze w Bahrajnie.

Fatalne warunki pogodowe, jakie występowały w środę w Barcelonie, doprowadziły do ponownych pytań o sens organizacji przedsezonowych zajęć w Europie, podczas gdy istnieje możliwość skorzystania z jednego z obiektów na Bliskim Wschodzie: Yas Marina w Abu Zabi lub Sakhir w Bahrajnie.

„Nawet przy dobrej pogodzie testy w Europie mogą być bezsensowne. Trudno jest nam zmusić te opony do pracy w optymalnej temperaturze. Przez lata próbowałem doprowadzić do organizacji testów w Bahrajnie lub Abu Zabi, ale niestety nikt nie podziela mojej opinii” – powiedział szef STR, Franz Tost.

Steiner zwraca jednak uwagę nie tylko na czynnik związany z kosztami, ale przypomina, że zespołom znacznie wygodniej jest dostarczać nowe części do Barcelony. „Nie macie pojęcia ile nowych części dostajemy każdego dnia. To niesamowite. Mając bazy w Anglii czy Włoszech możesz zapakować je do minivana i w ciągu ośmiu godzin jesteś w Hiszpanii. Mamy ludzi, którzy na zmianę jeżdżą tam i z powrotem. Jeśli przeniesiemy testy do Bahrajnu, to tylko niektóre teamy będą mogły pozwolić sobie na organizowanie prywatnych lotów z nowymi elementami bolidów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
01.12.2018  F1 rozwija nowe elementy pakietu graficznego relacji TV
30.11.2018  FIA opublikowała listę startową F1 na sezon 2019
Tagi:
F1 ogólnie
Testy
Steiner G.
Tost F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
slipstream, 01.03.2018 09:21[!]
Barcelona jest najbliższym torem "południowym" dla wszystkich ekip z Wlk. Brytanii. Warto sprawdzić na mapach Google jak to blisko od Anglii. W prostej linii w dół od Londony jest to nieco ponad 1000 km. Wieczorem ktoś może wyjechać z fabryki, a na rano już jest na torze. Pozostałe tory na południu jak np. Jerez to dodatkowe ponad 500 km. A teraz pomyślmy o tej "redukcji kosztów" latając codziennie w tę i z powrotem z częściami prywatnym czarterem, bo na rejsowy tanich lotów to się za dużo części nie zabierze, nawet jakby z wyprzedzeniem kupować bilety codziennie w czasie testów. Samoloty za darmo nie latają.
rno2, 01.03.2018 09:31[!]
Z drugiej strony zespoły i tak wydaja sporo kasy na testy, a potem się okazuje, że 1-2 dni są zmarnowane, bo temperatury są tak niskie, że opony zupełnie nie pracują...
Sh3adow, 01.03.2018 12:49[!]
No przykre to jest niestety, że przez pajaców z Ferrari wartość pierwszego tygodnia testów jest praktycznie bliska zeru.. Wydaje im się jak zwykle na testach, że jest dobrze a później dostają bęcki. W tym głupim teamie dopóki będą Włosi na czołowych stanowiskach nic się nie zmieni.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca