F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel: Trudno jest określić nasze miejsce w stawce

Niemiec przyznaje, że niekorzystna pogoda utrudnia poznanie potencjału poszczególnych teamów.
Nataniel Piórkowski, 1 marca 2018, wyświetlenia: 3078<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel ostrożnie ocenia potencjał tegorocznego bolidu SF71H, podkreślając, że kiepska pogoda panująca w Barcelonie utrudnia oszacowanie osiągów najpoważniejszych rywali Ferrari.

Środowe opady śniegu i bardzo niskie temperatury sprawiły, że zespoły zrezygnowały z wysyłania na tor swoich kierowców. Jedynym zawodnikiem, który ustanowił czas okrążenia był faworyt lokalnych kibiców – Fernando Alonso. Vettel optymistycznie wypowiada się na temat możliwości Ferrari, ale przyznaje, że po pierwszym tygodniu trudno jest dokonać rzeczowej oceny tempa poszczególnych bolidów.

„Póki co wszystko wygląda w porządku, ale wszystkie zespoły miały bardzo ograniczone możliwości pracy na torze” – powiedział w czwartek czterokrotny mistrz świata „Bardzo trudno jest nam nie tylko oceniać własne osiągi, ale także porównywać je z naszymi rywalami. Szczerze mówiąc jednak nie to jest ważne w trakcie pierwszego tygodnia przedsezonowych zajęć. Na początku trzeba zagwarantować, że bolid jest w stanie przejeżdżać wiele okrążeń. Niestety przez warunki nie było to takie proste”.

„To nowy bolid, więc każdy jest bardzo podekscytowani. Szkoda, że nie mogliśmy pokonać takiego dystansu, jak byśmy chcieli. Wszyscy są jednak w takiej samej sytuacji. Wszyscy chcemy kolejnych kilometrów. Jeśli ich nie ma, nie jesteśmy w stanie zrealizować wszystkich założonych celów i nie mamy szansy odpowiedzieć sobie na wszystkie pytania, jakie pojawiają się w naszych głowach” – dodał.

Niemiec zaznacza jednak, że za faworyta nadchodzących mistrzostw trzeba uznawać Mercedesa. „Jeśli będziemy bardzo, bardzo blisko Mercedesa, bliżej niż w ubiegłym roku, to wspaniale. Zobaczymy co wydarzy się później. Czeka nas długi sezon. Mamy marzec, a ścigać będziemy się aż do końca listopada”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów
13.12.2018  Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy
11.12.2018  Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni
10.12.2018  Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł
04.12.2018  Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 01.03.2018 21:02[!]
Mercedes trochę postraszył czasami...
dulk, 02.03.2018 15:49[!]
no bolid szybszy od Merca Ferrari mialo w 2017 - druga taka szansa może się już nie powtórzyć
tcx, 04.03.2018 16:18[!]
@dulk
to chyba inny sezon oglądaliśmy.
marios76, 05.03.2018 07:22[!]
@dulk @tcx Panowie, temat byl przerabiany... Skoro nawet Raikkonen byl w stanie zdobyc PP czy FR, skoro Vettel prowadzil w mistrzostwach mimo glupich zachowan i przegranych tak, jaksam wygral w Brazylii- to znaczy, ze bolidy byly podobne. Mercedes mial lepsze tempo kwalifikacyjne, Ferrari wyscigowe. Ferrari bylo szybsze na wolnych torach, Mercedes na szybkich. Hamilton jest szybszy od Vettela, a Raikkonen... duuuzo starszy od Bottasa. Ogolnie sezon sie ulozyl tak, ze WDC mogl zdobyc kierowca Scuderii czy Mercedesa , tak ze nikt by sie nie dopatrywal jakichs animozji, bo OBA bolidy na to pozwalaly.
Nie wiem z jakim zapalem bede sledzil te klapki na torze, ale zycze sobie, tak wyrownanych mistrzostw co sezon, jeszcze z akcentami zwyciestw innych zespolow i bedzie ok :)
marcelo92, 05.03.2018 16:58[!]
Ta teoria, że ferrari było szybsze w wyścigach jest mocno naciagana. Ferrari było szybsze na 3-4 torach i tyle. w zdecydowanej większości tempo wyścigowe było podobne, lub Mercedes był szybszy. I jak w kwalifikacjach mercedes zajmował wyższe pozycje, to jak na starcie Vettel nie wyprzedził Hamiltona to już było po zawodach. Nawet jeżeli Vettelowi udało się wyprzedzić Hamiltona (Hiszpania, USA) to i tak przewaga Mercedesa nie pozwalała mu dowieśc pozycji do mety. A były takie tory jak Monza, Silverstone, Kanada czy Abu Zabi, gdzie Mercedes miał bardzo dużą przewagę. Mocno stroną Ferrari było to, że mieli taki uniwerslany bolid, który zawsze był praktycznie przed Red Bullem. Nie patrzmy na Kimiego i jak go objeżdżały Red Bulle. W większej ilości wyścigów to Mercedes miał najlepsze osiągi. Najlepszym dowodem na to jest, że Ferrari jednak wydłuzyło rozstaw osi. Ostatecznie koncpecja Mercedesa okazała się lepsza... choć nie na wszsytkich torach. Ferrari było blisko i przy sprzyjających okolicznościach mogli tytuł dla Vettela wyrwać. Taka jest moja opinia.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca