F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli zaprezentowało tegoroczny kalendarz testów opon

W zajęciach ukierunkowanych na rozwój ogumienia na sezon 2019 wezmą udział wszystkie zespoły.
Nataniel Piórkowski, 2 marca 2018, wyświetlenia: 3845<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pirelli zaprezentowało tegoroczny plan testów ogumienia rozwijanego z myślą o sezonie 2019.

Wszystkie zespoły stawki wezmą udział w zajęciach z wykorzystaniem slicków. Dodatkowo Ferrari, Mercedes i McLaren pomogą włoskiemu koncernowi w zebraniu informacji na temat ogumienia przejściowego i deszczowego. Sesje te odbędą się na torach Fiorano i Paul Ricard.

Sesje testowe będą organizowane we wtorki i środy po wyścigach w Chinach, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii i Meksyku. Pirelli zdecydowało się zrezygnować z zajęć na torze w Sao Paulo, po tym jak w ubiegłym roku nie doszły one do skutku ze względu na obawy o stan bezpieczeństwa.

„To dobrze, że udało nam się podzielić sesje na suchym torze pomiędzy wszystkie teamy. Jeśli chodzi o ogumienie deszczowe, to w tym roku zorganizujemy mniej zajęć na mokrym torze. Mamy trzy zespoły, które zgłosiły gotowość do testów deszczowego ogumienia i tak też podzieliliśmy nasz program” – powiedział szef działu sportów motorowych Pirelli, Mario Isola.

Podczas testów ogumienia zespoły realizują program Pirelli i nie wiedzą, z jakie opony znajdują się w bolidach. Zakazane jest także sprawdzanie części znajdujących się w fazie rozwoju. Pirelli zabiega o to, aby o ile to możliwe ekipy wyznaczały do pracy kierowców wyścigowych lub doświadczonych testerów.

Harmonogram testów ogumienia Pirelli w sezonie 2018
 Data Tor Bolid Ogumienie 
 17-18 kwietnia Szanghaj Force India slicki 
 19-20 kwietnia Fiorano Ferrari deszczowe 
 15-16 maja Barcelona McLaren, Haas slicki 
 30-31 maja Paul Ricard Mercedes deszczowe 
 14-15 czerwca Vallelunga Toro Rosso slicki 
 10-11 lipca Silverstone Red Bull, Williams slicki 
 5-6 września Paul Ricard McLaren deszczowe 
 20-21 września Paul Ricard Mercedes, Ferrari slicki 
 9-10 października Suzuka Renault slicki 
 30 października Meksyk Sauber slicki 
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
29.11.2018  Isola: Zaakceptujmy jeden pit stop i pozwólmy kierowcom mocniej naciskać
27.11.2018  Vettel: Nowe ogumienie nie różni się zbytnio od tego z sezonu 2018
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
25.11.2018  Pirelli pozostanie dostawcą ogumienia dla F1 w sezonach 2020-23
Tagi:
Pirelli
Testy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca