F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pierre Wache został dyrektorem technicznym Red Bull Racing

W pracę na rzecz austriackiej ekipy nadal pozostaje zaangażowany Adrian Newey.
Nataniel Piórkowski, 11 marca 2018, wyświetlenia: 3777<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Wache został mianowany dyrektorem technicznym Red Bull Racing. Zespół podkreśla, że posunięcie to jest częścią ewolucji struktury zarządzającej.

Wache, który dołączył do Red Bulla w 2013 roku, pełnił dotychczas funkcję głównego inżyniera do spraw osiągów. Oficerem technicznym austriackiego teamu pozostaje Adrian Newey. Brytyjczyk angażuje się obecnie także w inne projekty – głównie rozwój hipersamochodu Aston Martin Valkyrie. Pomimo tego pomaga Red Bullowi i był obecny na testach w Barcelonie.

„To część naszej ewolucji” – powiedział szef zespołu, Christian Horner. „Adrian pozostaje oficerem technicznym, podczas gdy Pierre został przeniesiony na bardziej centralną pozycję, jaką jest funkcja dyrektora technicznego. Swoje dotychczasowe stanowiska zachowali Dan Fallows (dyrektor aerodynamiki) i Paul Monaghan (główny inżynier do spraw bolidu)”.

Wache posiada stopień doktora i specjalizuje się w mechanice płynów. Francuz rozpoczął swoją karierę w sportach motorowych w koncernie Michelin. Po tym jak ten wycofał się z dostarczania opon do Formuły 1, Wache przeszedł do Saubera a w 2013 związał się z Red Bullem.

„Zdaję sobie sprawę z odpowiedzialności i ryzyka, jaka wiążą się z tą funkcją. Wiem, jakie są wobec mnie oczekiwania i chciałbym pokazać, że jestem w stanie zrealizować określone cele. Nie zamierzam wywracać wszystkiego do góry nogami, ale na pewno będę pracował w oparciu o inny model. Adrian bardziej koncentrował się na aerodynamice, ja skupiam się raczej na przyczepności mechanicznej” – wyjaśniał Wache w rozmowie z L'Equipe.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
04.01.2019  Hulkenberg: Informacje Ricciardo z Red Bulla mogą pomóc Renault
02.01.2019  Verstappen: Nie będę tęsknił za Ricciardo w Red Bullu
26.12.2018  Red Bull gotowy przenieść zaangażowanie z F1 do Le Mans po sezonie 2020
Tagi:
Red Bull
Newey A.
Horner C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Peter_Sv5, 11.03.2018 12:07[!]
Dobre posunięcie. Szkoda tylko, że Red Bull nie ma silników Astona, bo wtedy Hamilton mógłby zbieleć próbując dogonić Daniela i Maxa. Zresztą mam nadzieję, że z tym systemem Halo, Lewis będzie mniej cwaniakował, bo i tak będzie mniej widział. Chociaż znając takich cwaniaków jak Wolff i Lauda, to oni pewnie coś wymyślą, żeby Lewis nie męczył się zbytnio.
rno2, 12.03.2018 07:12[!]
^ Jeszcze się pierwszy kwartał roku nie skończył, a już mamy najgłupszy komentarz A.D. 2018.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca