F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa

Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową

Brown: McLaren potrzebuje dobrego bolidu by zaryzykować z młodymi kierowcami

Stroll: Moje uczucie do Formuły 1 to "kocham-nienawidzę"

11.08.2018

Wywiad z e-sportowym kierowcą Mercedesa - Patrykiem Krutyjem

Wyniki oglądalności wyścigów F1 są gorsze o 4% względem sezonu 2017

10.08.2018

Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso

Perez nie wyklucza zmiany zespołu przed nadchodzącym sezonem

Massa rozumie decyzję Ricciardo o przejściu do Renault

Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów

Przyszłoroczny kalendarz F1 będzie składał się z 20 Grand Prix

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Boullier zdradził, że prawdziwy MCL33 zadebiutuje na torze podczas GP Hiszpanii.
Nataniel Piórkowski, 17 kwietnia 2018, wyświetlenia: 3941<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Eric Boullier zdradził, że McLaren nie korzysta obecnie z pełnej specyfikacji bolidu przygotowywanego na sezon 2018, a ewolucji konstrukcji z ubiegłego roku.

Kiepska niezawodność, jaką ujawniły zimowe testy w Barcelonie, zmusiła McLarena do wprowadzenia zmian w harmonogramie przygotowań do startu sezonu. Chociaż bolid MCL33 zapewnia dobre tempo w wyścigach, kierowcy narzekają na kiepskie prędkości na prostych i słabe osiągi w kwalifikacjach.

„Nasz rzeczywisty bolid jest przygotowywany na Barcelonę. Mamy nadzieję, że zapewni nam on oczekiwane osiągi” – powiedział Boullier w rozmowie z magazynem Autosport. „Obecna konstrukcja wykorzystywana jest zgodnie z planem. Nie jest tak, że nie udało nam się zrealizować celów. Nie byliśmy jednak w stanie uporać się z harmonogramem przygotowań, co oznacza, że bolid, który powinniśmy byli mieć w Australii będzie dostępny dopiero na Barcelonę. W rzeczywistości korzystamy teraz z ewolucji ubiegłorocznego bolidu, a nie z nowej konstrukcji. Liczymy, że spełni ona nasze oczekiwania”.

Dyrektor wyścigowy McLarena otwarcie przyznał, że obecna sytuacja jest źródłem frustracji. „Tak, ale jest jak jest. Wiedzieliśmy o tym. Musimy wykonywać możliwie jak najlepszą pracę. Jak dotąd byliśmy oportunistami. Wykorzystywaliśmy pojawiające się szanse i obaj nasi kierowcy dowozili do mety tak wiele punktów, jak tylko się dało. Czujesz frustrację, gdy widzisz takie osiągi w wyścigach. W dodatku nie odblokowaliśmy jeszcze potencjału kwalifikacyjnego”.

Zapytany o to, czy jest podekscytowany danymi z rozwoju nowego pakietu, Francuz odparł: „Nie mamy oczekiwań, nie ma takiej potrzeby. Pracuję w F1 wystarczająco długo, by wiedzieć, że świętować można tylko wtedy, gdy zdobywa się podium lub najwyższy stopień podium”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.08.2018  Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018
13.08.2018  Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość
12.08.2018  Brown: McLaren potrzebuje dobrego bolidu by zaryzykować z młodymi kierowcami
07.08.2018  McLaren dementuje doniesienia w sprawie Ojjeha
07.08.2018  Independent: Mansour Ojjeh odszedł z zarządu zespołu McLaren
Tagi:
McLaren
Boullier E.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
benethor, 17.04.2018 12:49[!]
trochę to brzmi jak "to nie jest prawdziwy socjalizm"
seb5, 17.04.2018 13:30[!]
Psy szczekają karawana jedzie dalej
sneer, 17.04.2018 14:14[!]
Tak, nie korzystają bo nie chcą. No mistrzowie po prostu. Zobaczymy rezultaty w Barcelonie.
Adakar, 17.04.2018 15:23[!]
ale to jest standard. Eric nie odkrył Ameryki.
Od zawsze, podczas tych pierwszych wyścigów PRZED czescią europejską , bolidy są w swoistej fazie "alfa". Tutaj nie ma mega zmian, poza extra skrzydełkami na bokach, troche innym skrzydłem przednim. Kilka extra lotek w tym czy innym miejscu. Z prostej przyczyny. Bolidy i cała "karawana" pakuje i rozpakowywuje się z kontenera w kontener, tydzień w tydzień. Nie ma czasu i co wazne MIEJSCA gdzie mozna dokonywać większych upgrade'ów czy przebudowy aut.

Wszystko sie zmienia jak sprzęt wraca do Europy. Wtedy aspekt czasowo/logistyczny jest łatwy do przeskoczenia. Bolidy po GP Hiszpanii i kazdym kolejnym europejskim wyscigu wracają do swoich baz w UK i tam mozna dokonywać większych update'ów. Normalka
marvin, 18.04.2018 10:08[!]
@Adakar
Tak normalka. Problem w tym, że McLaren już po raz enty odgraża sie, że jeszcze pokaże reszcie stawki gdzie raki zimują. Już w zeszłym sezonie trąbili non-stop o tym, że mają najlepsze podwozie w całej stawce, a ogranicza ich tylko silnik Hondy. Teraz jak widać wyszło szydło z worka, bo są sekundę za Red Bullem, a poprawki na Barcelonę nic im nie dadzą. Dlaczego? Bo wszyscy cisną z rozwojem i właśnie na Barcelonę szykują swoje pakiety. Red Bull zapewne także przywiezie solidne poprawki, więc McL znowu będzie w tyle. Zauważ, że Bulion mówi o tym, że w Barcelone będą mieli bolid z Australii (jak powinno być). Ale RBR będzie miało w Barcelonie bolid na Barcelonę. Więc McL jest co najmniej 4 wyścigi do tyłu, a porównać bedziemy mogli jako tako dopiero po czasach uzyskiwanych w Katalonii.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca