F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2018

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

GP USA: wyniki wyścigu

Verstappen wystartuje do GP Stanów Zjednoczonych z osiemnastego pola

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Bottas i Ocon uniknęli kar za zbyt wolną jazdę po zakończeniu Q1

Szef Nissana potwierdza zaawansowane rozmowy Albona z Toro Rosso

Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Ustaleniami takimi dzieli się magazyn Auto Motor und Sport.
Nataniel Piórkowski, 18 kwietnia 2018, wyświetlenia: 4314<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ferrari może dysponować najmocniejszym silnikiem F1 – informuje Auto Motor und Sport.

Od 2014 roku, gdy w Formule 1 pojawiły się hybrydowe silniki V6 turbo, za najlepsze jednostki uchodziły te produkowane przez Mercedesa. Nie tylko zapewniały one znakomitą niezawodność, ale także odznaczały się wysoką mocą i efektywnością pracy.

Auto Motor und Sport donosi jednak: „Pomiary GPS pokazują, że pod względem osiągów silnika Ferrari dogoniło Mercedesa. Mercedes zwiększył przebieg z 5 tysięcy do 8 tysięcy (na silnik), ale Ferrari udało się znaleźć zimą jeszcze więcej mocy”.

Doniesienia te zdaje się potwierdzać Sebastian Vettel: „Na prostych nie tracimy już czasu do Mercedesa”.

Auto Motor und Sport informuje, że Mercedes powrócił w tym roku do specyfikacji oleju, której używał w sezonie 2016. Ma to związek z zaostrzeniem przez FIA przepisów w zakresie spalania oleju. Szef działu sportów motorowych niemieckiego koncernu – Toto Wolff wyjaśniał: „Pomiary nie są precyzyjne, więc gdy znajdujesz się na limicie ryzykujesz przekroczenie regulaminowej bariery”.

Magazyn zaznacza, że Ferrari stosuje w tym obszarze podejście „pełnego ryzyka”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2018  Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili
21.10.2018  Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari
21.10.2018  Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault
20.10.2018  Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów
19.10.2018  Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018
Tagi:
Ferrari
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
qqryq, 18.04.2018 15:31[!]
Jaka regulaminowa bariera? Od dawna wiadomo że pewnych ekip (F) regulaminy nie dotyczą.
RY2N, 18.04.2018 15:38[!]
Cytat Auto Motor und Sport. :
Ferrari może dysponować najmocniejszym silnikiem F1

No to ciekawe dladzego nie włożyli tego silnika do swoich bolidów?
W Chinach RedBull łykał ich na prostej aż miło. W zasadzie przejeżdżał obok bez żadnego wysiłku.
bonafide, 18.04.2018 16:01[!]
@RY2N może dlatego że wyjeżdżał z zakrętu ze znacznie większa prędkością...w Chinach byki na nowych gumach łykali wszystkich i nie jest to reprezentatywny przykład.
Aeromis, 18.04.2018 16:05[!]
@RY2N
Cytat :
W Chinach RedBull łykał ich na prostej aż miło.
To liczba mnoga, a ja kojarzę tylko jak RIC wyprzedził RAI (pomjam oczywiście start, bo to zupełnie inna sprawa). Gdy RIC wyprzedzał RAI to dzięki oponom mógł zakręt wcześniej utrzymać się tuz za nim (co bez przewagi opon nie byłoby możliwe), a na prostej skorzystał z cienia aerodynamicznego i finalnie opóźnione hamowanie nie dające nawet cienia szansy na kontrę.
Wyprzedzenia RIC na Mercedesach to mega opóźnione hamowania a nie silnik.

Pamiętasz może Kubicę i Singapur 2010? Taki ciasny tor, a Kubica robił co chciał - dzięki oponom. Wydaje mi się, że to porównywalne sytuacje. Na dystansie wyścigu RBR w ogóle był bez szans w walce z Ferrari gdyby nie SC.
RY2N, 18.04.2018 16:30[!]
@Aeromis
tylko że w ubiegłych latach RedBull tak się nie zachowywał na prostych (pomimo że w zakrętach od dawna był lepszy) - dopiero w tym roku po raz pierwszy przemknął obok Ferrari jak pociąg ekspresowy

Ja tak sobie trochę zażartowałem z autora tytułu szukającego sensacji bo w samym artykule już jest sensowniej napisane że zrównali się z Mercedesem a nie ża mają najmocniejszy silnik.
bartoszcze, 18.04.2018 16:49[!]
@RY2N
Wiesz, że prędkość nie zależy tylko od silnika?
szajse, 18.04.2018 20:38[!]
Moje pomiary GPS pokazują, że to Ross Brawn założył mercowi po Australii zwężkę bo się wszyscy wystraszyli ich przewagi w qualu. Ross wziął Toto i Nikiego na bok i tak do nich rzekł: dacie teraz powygrywać ferrari i innym: niech będzie ciekawie, ty Niki puść teraz (jak w ub. roku) do prasy trochę bajek o potędze ferrari - niech mają trochę radości i nadziei a od Belgii wam tę zwężkę wyjmę i znów będziecie ich łykać na prostych jak amg łyka na autobahnie seicento. Pykniecie piątego majstra z rzędu i będzie gitara, oki?
marios76, 18.04.2018 21:02[!]
@szajse A swistak siedzi i zawija w sreberka... ;)
RY2N, 19.04.2018 06:34[!]
@bartoszcze
otóż to - RedBull ma większy docisk aerodynamiczny, dlatego żeby uzuskać tą samą prędkość co Ferrari i Merc potrzebuje większej mocy niż te zespoły
rno2, 19.04.2018 07:08[!]
@RY2N
Red Bull na świeżych oponach miał dużo lepszą trakcję, lepiej wychodził z zakrętów, a tym samym szybciej się napędzał, do tego mógł aktywować DRS. Oto cała tajemnica.
Sasilton, 19.04.2018 12:57[!]

Mnie dziwi ze on tego nie zauważył. RB pokonywały znacznie ciaśniej zakręty, później hamowały.
W pierwszej połowie wyścigu nawet nie byli blisko by kogoś wyprzedzić.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca