F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Ustaleniami takimi dzieli się magazyn Auto Motor und Sport.
Nataniel Piórkowski, 18 kwietnia 2018, wyświetlenia: 4340<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ferrari może dysponować najmocniejszym silnikiem F1 – informuje Auto Motor und Sport.

Od 2014 roku, gdy w Formule 1 pojawiły się hybrydowe silniki V6 turbo, za najlepsze jednostki uchodziły te produkowane przez Mercedesa. Nie tylko zapewniały one znakomitą niezawodność, ale także odznaczały się wysoką mocą i efektywnością pracy.

Auto Motor und Sport donosi jednak: „Pomiary GPS pokazują, że pod względem osiągów silnika Ferrari dogoniło Mercedesa. Mercedes zwiększył przebieg z 5 tysięcy do 8 tysięcy (na silnik), ale Ferrari udało się znaleźć zimą jeszcze więcej mocy”.

Doniesienia te zdaje się potwierdzać Sebastian Vettel: „Na prostych nie tracimy już czasu do Mercedesa”.

Auto Motor und Sport informuje, że Mercedes powrócił w tym roku do specyfikacji oleju, której używał w sezonie 2016. Ma to związek z zaostrzeniem przez FIA przepisów w zakresie spalania oleju. Szef działu sportów motorowych niemieckiego koncernu – Toto Wolff wyjaśniał: „Pomiary nie są precyzyjne, więc gdy znajdujesz się na limicie ryzykujesz przekroczenie regulaminowej bariery”.

Magazyn zaznacza, że Ferrari stosuje w tym obszarze podejście „pełnego ryzyka”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2019  Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari
16.01.2019  Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego
15.01.2019  Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari
15.01.2019  Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?
14.01.2019  Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?
Tagi:
Ferrari
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
qqryq, 18.04.2018 15:31[!]
Jaka regulaminowa bariera? Od dawna wiadomo że pewnych ekip (F) regulaminy nie dotyczą.
RY2N, 18.04.2018 15:38[!]
Cytat Auto Motor und Sport. :
Ferrari może dysponować najmocniejszym silnikiem F1

No to ciekawe dladzego nie włożyli tego silnika do swoich bolidów?
W Chinach RedBull łykał ich na prostej aż miło. W zasadzie przejeżdżał obok bez żadnego wysiłku.
bonafide, 18.04.2018 16:01[!]
@RY2N może dlatego że wyjeżdżał z zakrętu ze znacznie większa prędkością...w Chinach byki na nowych gumach łykali wszystkich i nie jest to reprezentatywny przykład.
Aeromis, 18.04.2018 16:05[!]
@RY2N
Cytat :
W Chinach RedBull łykał ich na prostej aż miło.
To liczba mnoga, a ja kojarzę tylko jak RIC wyprzedził RAI (pomjam oczywiście start, bo to zupełnie inna sprawa). Gdy RIC wyprzedzał RAI to dzięki oponom mógł zakręt wcześniej utrzymać się tuz za nim (co bez przewagi opon nie byłoby możliwe), a na prostej skorzystał z cienia aerodynamicznego i finalnie opóźnione hamowanie nie dające nawet cienia szansy na kontrę.
Wyprzedzenia RIC na Mercedesach to mega opóźnione hamowania a nie silnik.

Pamiętasz może Kubicę i Singapur 2010? Taki ciasny tor, a Kubica robił co chciał - dzięki oponom. Wydaje mi się, że to porównywalne sytuacje. Na dystansie wyścigu RBR w ogóle był bez szans w walce z Ferrari gdyby nie SC.
RY2N, 18.04.2018 16:30[!]
@Aeromis
tylko że w ubiegłych latach RedBull tak się nie zachowywał na prostych (pomimo że w zakrętach od dawna był lepszy) - dopiero w tym roku po raz pierwszy przemknął obok Ferrari jak pociąg ekspresowy

Ja tak sobie trochę zażartowałem z autora tytułu szukającego sensacji bo w samym artykule już jest sensowniej napisane że zrównali się z Mercedesem a nie ża mają najmocniejszy silnik.
bartoszcze, 18.04.2018 16:49[!]
@RY2N
Wiesz, że prędkość nie zależy tylko od silnika?
szajse, 18.04.2018 20:38[!]
Moje pomiary GPS pokazują, że to Ross Brawn założył mercowi po Australii zwężkę bo się wszyscy wystraszyli ich przewagi w qualu. Ross wziął Toto i Nikiego na bok i tak do nich rzekł: dacie teraz powygrywać ferrari i innym: niech będzie ciekawie, ty Niki puść teraz (jak w ub. roku) do prasy trochę bajek o potędze ferrari - niech mają trochę radości i nadziei a od Belgii wam tę zwężkę wyjmę i znów będziecie ich łykać na prostych jak amg łyka na autobahnie seicento. Pykniecie piątego majstra z rzędu i będzie gitara, oki?
marios76, 18.04.2018 21:02[!]
@szajse A swistak siedzi i zawija w sreberka... ;)
RY2N, 19.04.2018 06:34[!]
@bartoszcze
otóż to - RedBull ma większy docisk aerodynamiczny, dlatego żeby uzuskać tą samą prędkość co Ferrari i Merc potrzebuje większej mocy niż te zespoły
rno2, 19.04.2018 07:08[!]
@RY2N
Red Bull na świeżych oponach miał dużo lepszą trakcję, lepiej wychodził z zakrętów, a tym samym szybciej się napędzał, do tego mógł aktywować DRS. Oto cała tajemnica.
Sasilton, 19.04.2018 12:57[!]

Mnie dziwi ze on tego nie zauważył. RB pokonywały znacznie ciaśniej zakręty, później hamowały.
W pierwszej połowie wyścigu nawet nie byli blisko by kogoś wyprzedzić.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca