F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Mercedes musi się obudzić po Grand Prix Kanady

Szef ekipy nie wyklucza, że spadek formy zespołu spotka się z konsekwencjami.
Mateusz Szymkiewicz, 11 czerwca 2018, wyświetlenia: 3999<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, stwierdził, że zespół musi się obudzić po rozczarowującym Grand Prix Kanady.

Wyścig w Montrealu został zdominowany przez Sebastiana Vettela, który po starcie z pole position nie oddał prowadzenia nawet na jedno okrążenie. Ponadto Niemiec po trzeciej wygranej w tym sezonie wrócił na pozycję lidera mistrzostw, wyprzedzając o jeden punkt piątego na mecie Lewisa Hamiltona z Mercedesa.

Szef stajni z Brackley zapytany, czy drugie miejsce zdobyte przez Valtteriego Bottasa traktuje jako ograniczenie strat, odpowiedział: „Niezupełnie. To dla nas gówniany wynik. Tak bym to określił. To jest dla nas mocny tor, ale przez cały weekend popełniliśmy wiele drobnych błędów. Jedyne uczucie jakie mi towarzyszy, to że powinniśmy się obudzić. Jesteśmy z tyłu pod wieloma aspektami. To jest tor, na którym powinniśmy zdobyć maksymalną liczbę punktów. To nie była kwestia ograniczania strat”.

Wolff zapytany na koniec, czy spadek formy Mercedesa może spotkać się z konsekwencjami, dodał: „To jest niezbędne... Przyjrzymy się temu wewnętrznie”.

Z kolei dyrektor niewykonawczy zespołu – Niki Lauda, uważa, że należy zrozumieć co pozwoliło Vettelowi oraz Ferrari na zdominowanie wyścigu w Kanadzie. „Po pierwsze nie mogliśmy skorzystać z naszego nowego silnika, co było częścią tego [słabego występu]. Musimy jednak przyznać, że pakiet Ferrari jest niewiarygodny. Bolid jest fantastyczny, a silnik przy tej konsumpcji paliwa cały czas pozwalał na szybką jazdę. Uważam, iż musimy teraz naprawdę ciężko pracować. Red Bull był niespodzianką, ale koniec końców znaleźli się za nami” – powiedział Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.06.2018  Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa
14.06.2018  Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?
10.06.2018  Hamilton: Błędy w nawrocie kosztowały mnie pole position
10.06.2018  Wolff: Opóźnienie debiutu nowego silnika odbiło się na formie Mercedesa
09.06.2018  Wolff: Mercedes nie ma w planach zakupu Force India
Tagi:
Mercedes
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
WooQash, 11.06.2018 17:35[!]
No tak, 4 lata byli najlepsi, teraz już lekkie problemy i już panika... zaraz odejdą z F1 i tyle po nich będzie, taka prawda.
al_bundy_tm, 11.06.2018 19:35[!]
Mocne słowa padły. Bardzo mocne. Może mówiąc o konsekwencjach miał na myśli fakt, że wszyscy jednak nowe silniki już przywieźli. A Oni czegoś jeszcze nie dopatrzyli w testach jakościowych albo wręcz przeciwnie, właśnie coś dojrzeli :P
marcin.p90, 11.06.2018 20:15[!]
Cytat :
Szef stajni z Brackley zapytany, czy drugie miejsce zdobyte przez Valtteriego Bottasa traktuje jako ograniczenie strat, odpowiedział: „Niezupełnie. To dla nas gówniany wynik. Tak bym to określił.(...)

Będąc na miejscu Bottasa na pewno nie ucieszyłbym się z takich słów. Szans na zwycięstwo nie mieli, ale drugie miejsce Fina nazywać gównianym? Ostro poleciał Toto.
mich909090, 11.06.2018 20:43[!]
Pewnie, że to był gówniany wynik. Dla zespołu, który jeszcze dwa lata temu zgarniał dublet za dubletem P2 i P5 to jak policzek w twarz.Mercedes wróci mocniejszy już od kolejnego wyścigu. Ze świeżym i poprawionym silnikiem będą mocni.Zresztą cały czas są tylko walka z Ferrari jest wyrównana.
Falarek, 11.06.2018 20:55[!]
Na Paul Ricard ma być to samo ogumienie o zmniejszonej grubości bieżnika jak podczas GP Hiszpanii które bardzo pasowało Mercedesowi i bardzo nie pasowało Ferrari :) Zobaczymy
Pietrek, 11.06.2018 21:22[!]
Obawiam się, że druga porażka Merca z rzędu i piąta w tym sezonie da takiego kopa wkurzonego Wolffowi, że zepną poślady i w dalszej części sezonu rozjadą Ferrari.
marcin.p90, 11.06.2018 21:58[!]
Cytat mich909090 :
Pewnie, że to był gówniany wynik. Dla zespołu, który jeszcze dwa lata temu zgarniał dublet za dubletem P2 i P5 to jak policzek w twarz.

W mojej opinii powinno to być bardziej skierowane do Hamiltona, który w ten weekend po prostu jeździł kiepsko. Mercedes po prostu przyzwyczaił się, że mieli kosmiczną przewagę nad resztą stawki, a teraz mają bardzo poważnego konkurenta, który jest odrobinę przed nimi.
tcx, 12.06.2018 00:21[!]
Cytat mich909090 :
Mercedes wróci mocniejszy już od kolejnego wyścigu.


Zawsze piszesz to samo jak ktoś jest szybszy od Mercedesa.
Prawdą jest, że obecnie Mercedes trzyma się jak Ferrari w pierwszych kilku wyścigach 2017 - czyli mają gorszy pakiet, ale dużo szczęścia. Czysta szybkość jest chyba jednak po stronie Ferrari.
mich909090, 12.06.2018 00:43[!]
@tcx
Czysta szybkość raz jest po jednej stronie, raz po drugiej. W Australii i Barcelonie Ferrari nie miało nawet podejścia do Merca. W Kanadzie i Baku było odwrotnie. Chociaż to Mercedes bardziej dominuje gdy poskłada wszytko do kupy.W pozostałych wyścigach było 50/50. W Bahrajnie jedni i drudzy mogli wygrać. W Chinach również. Monako nie liczę bo wyjątkowo RBR był najlepszy.
stasek44, 12.06.2018 12:08[!]
@mich909090 W punkt.

Dodajmy do tego fakt, że jak teraz Ferrari wygra kwalifikacje z przewagą 0,1 sekundy to (prawie) wszyscy nazywają to dominacją Ferrari, kosmicznym pakietem, najlepszym w stawce itd. Po każdym takim wyścigu, pojawia się artykuł cytujący Wolfa, albo Laude, którzy mówią takim tonem, jakby było już po mistrzostwach.

W zeszłym sezonie mieliśmy sytuacje, w których kwalifikacje wygrywał Mercedes z dużo większą przewagą, a mało kto pokusił się o podobne stwierdzenia jak teraz ma to miejsce. Wtedy to rzekomo walka była wyrównana.

Zeszły sezon:
Mercedes zdecydowanie wygyrwa kwalifikacje --> Wyrównana walka. ALE W WYŚCIGU TO FERRARI JEST FAWORYTEM.
Mercedes ledwo wygrywa kwalifikacje --> Jest ok, nie wszystko poszło po naszej myśli czegoś brakowało, ALE PAMIĘTAJCIE TO FERRARI JEST FAWORYTEM.
Ferrari wygrywa kwalifikacje --> DOMINACJA FERRARI.

Obecny:
Mercedes wygra kwalifikacje --> Bardzo wyrównana walka.
Ferrari wygra kwalifikacje --> DOMINACJA FERRARI.

Powiem szczerze że wkurza mnie to, bo podobne reakcje widać chyba na wszytkich stronach F1, na które zaglądam. Chyba wynika to z tego, że Mercedes całkowicie zdominował poprzednie 3 sezony, gdzie różnica między nimi a resztą stawki była taka jak teraz ma miejsce między TOP3, a pozostałą częścią.

PS. Pisząc: wszyscy, mało kto itp. oczywiście generalizuje, na myśli mam tendencję, którą da się zauważyć.
RY2N, 12.06.2018 14:58[!]
@stasek44
co więcej - w drugim bloku ostatnich kwalifikacji bodajże 15 bolidów zmieściło się w 1,4 sek straty do najlepszego czasu, podczas gdy w latach 2014 -2015 w kwalifikacjach zazwyczaj tyle wynosił pusty odstęp za Mercedesem (a czasami zawodnik nr 3 potrafił mieć nawet 2-3 sek straty do Mercedesa)
MairJ23, 12.06.2018 16:36[!]
@RY2N co pokazuje jak krotka pamiec maja fani F1 :)
al_bundy_tm, 13.06.2018 10:18[!]
Cytat Falarek :
Na Paul Ricard ma być to samo ogumienie o zmniejszonej grubości bieżnika jak podczas GP Hiszpanii które bardzo pasowało Mercedesowi i bardzo nie pasowało Ferrari :) Zobaczymy
Tu masz rację, zobaczymy co Mercedes będzie kręcil w tym wariancie opon i z nowym silnikiem (co może dać nam falszywy obraz o jakości zmian w samym silniku tylko).
Już mi kiedyś "Mahilda111" odpisał, że oprócz Barcelony i teraz Paul Ricard będzie tak jeszcze na Silverstone. Dzięki za info raz jeszcze!

Ale DALEJ nie ogarniam, ska ta zmiana, po co ta zabawa z bieżnikami, jakiej nie pamiętam wcześniej w sezonie? Pomożecie? :)
christoff.w, 14.06.2018 01:15[!]
Oj tam, oj tam... Zasłona dymna... Wł w końcu party mode, zobaczycie 😉
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca