F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Konsultant Red Bulla chwali występ Holendra w Grand Prix Kanady.
Nataniel Piórkowski, 14 czerwca 2018, wyświetlenia: 2575<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko uważa, że Max Verstappen uciszył krytyków swoim udanym występem w Grand Prix Kanady.

Od początku sezonu Verstappen znajdował się pod silną presją ze względu na serię incydentów, w wyniku których tracił szanse na wysokie wyniki. Podczas Grand Prix Kanady Holender uzyskiwał najlepsze czasy w każdej z trzech sesji treningowych, wykręcił trzeci najlepszy czas kwalifikacji, a wyścig ukończył na najniższym stopniu podium z niewielką stratą do Valtteriego Botasa.

„Ogólnie cały zespół czuje ulgę, że do mety dojechały oba nasze bolidy” – powiedział Marko. „Jeden na podium, drugi na czwartym miejscu. W przypadku Maxa ucisza to całą głupią krytykę. Wykręcał najlepsze czasy we wszystkich treningach, zakwalifikował się na trzecim miejscu, nie popełnił żadnego błędu, nie spowodował najmniejszych uszkodzeń, nawet otarcia. Tego od niego oczekujemy i jestem przekonany, że pojedzie więcej takich wyścigów. Spisał się na medal. Dał najlepszą odpowiedź”.

Austriak nie krył zadowolenia z osiągów Red Bulla na torze w Montrealu. „Widzieliście szybkość. Daniel Ricciardo ustanowił najlepszy czas okrążenia [został on później anulowany ze względu na skrócenie wyścigu w wyniku zamieszania z wywieszeniem flagi w szachownicę], a Max bardzo sprawnie redukował stratę do Bottasa. Może powinniśmy byli zaatakować nieco wcześniej, ale wygląda na to, że w Kanadzie nie da się wyprzedzać. Sądzę, że było to nasze maksimum”.

Kierowcy Red Bulla skorzystali z alternatywne strategii i rozpoczęli wyścig na hipermiękkich oponach. Marko zapewnia jednak, iż jego zespół nie żałuje swojego podejścia i przekonuje, że właśnie dzięki niemu Ricciardo udało się dojechać do mety przed Lewisem Hamiltonem. „Te opony były najlepszym wyborem, by zyskiwać pozycje. Udało się w przypadku Ricciardo, w przypadku Maxa było bardzo blisko”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.06.2018  Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem
20.06.2018  Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault
20.06.2018  Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy
20.06.2018  Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019
19.06.2018  Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019
Tagi:
Red Bull
Marko H.
Verstappen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 14.06.2018 13:53[!]
Jeden w miarę dojrzały występ nie ukróci całkowicie łatki CrashDriver'a. Mimo wszystko mam nadzieję, iż wyścig taki jak ten (w Kanadzie) wpłynie pozytywnie na jazdę Holendra i ten sukcesywnie zmierzał będzie po kolejne triumfy. Ma zadatki na mistrza, musi dojrzeć, podobnie jak to przechodził Vettel czy Hamilton. Pamiętam jak ten pierwszy irytował mnie swoją jazdą w sezonach 2008-2010, a ten drugi w sezonie 2007 i później w trakcie rozdrapywania problemów prywatnych i wielorakich przygodach min. z Felipe . Będzie dobrze, tylko tak trzymać! :)
szajse, 14.06.2018 14:19[!]
Max jest na dziś już szybszy od Daniela a to już dużo mówi. Jeśli RBR nie zmieni składu w 2019 to Max zje kangura na śniadanie i popije puszką tego kwasu. Gdy poukłada wszystko w głowie to strach się bać. Najważniejsze żeby pozostał sobą, nie brał do bani wszystkich głupot na swój temat tylko robił swoje.
JuJu_Hound, 14.06.2018 14:24[!]
Na Maxa spadło w ostatnim czasie tak dużo krytycznych słów, że za poprawny występ w Kanadzie musiał zostać pochwalony aby poprawić morale i dodać mu u pewności siebie.
Aeromis, 14.06.2018 14:47[!]
Cytat Marko :
W przypadku Maxa ucisza to całą głupią krytykę.
Krytyka była rzetelna, to Max głupio się zachowywał, a Marko niepotrzebnie teraz dziecinnie triumfuje - sympatyków Maxowi i RBR to nie przysporzy.
dulk, 14.06.2018 14:58[!]
Cytat szajse :
Max jest na dziś już szybszy od Daniela a to już dużo mówi.

chyba raczej Max chciał być szybszy i dogonic Ricardo i dlatego co wyścig to wtopa
tym razem się udało - zobaczymy na jak długo
marios76, 14.06.2018 21:37[!]
Jedna jaskolka wiosny nie czyni... ;) Helmut, to jakby byl w nim zakochany. :/
teambuktu, 15.06.2018 09:35[!]
@Aeromis
ależ przysporzy. przyciągnie wielu oszołomów, którym taki styl się podoba.
Arya, 16.06.2018 16:19[!]
Lol. Że jest szybki, to wszyscy wiedzą, nie w tym chyba leży problem :P Więc to nie tak łatwo naprawić. Musi, nie wiem resztę sezonu w miarę równo przejechać, no może jakiś 1-2 gorsze wyścigi ujdą. Jak np. Vettel albo Hamilton na początku kariery mieli głupie kraksy to trochę się to za nimi ciągnęło, Max nie może mieć tu ulgowego traktowania, a on nie dość, że bardziej chyba nabroił niż wyżej wspomniani, to jeszcze przez długi czas utrzymywał, że wszystko jest ok i to inni się go czepiają. I tak samo, jak nie stwierdzę, że Hamilton jest wolny, bo ostatnio był daleko na jednym ze swoich najlepszych torów, albo że Ferrari powinno wyrzucić Vettela, jak mu zdarzy się raz na jakiś czas spowodować jakiś kontakt, tak samo nie można uznać, że Max "zamknął usta krytykom" po jednym bardzo dobrym wyścigu. Wciąż myślę, że ma dużo potencjału i się ogarnie, ale takie gadanie ze strony teamu to niepotrzebne robienie zamieszania.
Rozumiem, że duży hejt jest na Maxa i to też jest czasem przesadzone, ale tego typu wypowiedzi to jeszcze pogarszają. Mam wrażenie, że Red Bull robi jakąś szkodę wizerunkową swoim młodym, szybkim wychowankom :P Najpierw Vettel dostał wizerunek niańczonego przez zespół dzieciaka, teraz Max. I znowu powszechnie lubiany jest sympatyczny, starszy Australijczyk :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca