F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (16:15)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen: Nasza prędkość na prostych to żart

Holender porównał sytuację do ścigania się bolidem F2.
Łukasz Godula, 9 lipca 2018, wyświetlenia: 3143<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen przyznał, że strata Red Bulla na prostych w Grand Prix Wielkiej Brytanii była „tragiczna” oraz czuł się jak „jeżdżąc w innej serii”.

Verstappen wycofał się z wyścigu z powodu uszkodzenia systemu brake-by-wire, jednak był wcześniej uwikłany w walkę z Kimim Raikkonenem. Zarówno Holender jak i Daniel Ricciardo jechali za Mercedesem i Ferrari, jednak pomimo neutralizacji nie byli w stanie powalczyć z liderami.

Verstappen powiedział po wyścigu: „Musiałem dbać o opony przez cały wyścig, jednak byliśmy niewiarygodnie wolni na prostych, to był po prostu dramat. Starałem się pojechać na jeden pit stop. Ostatecznie miałem szczęście, że wyjechał samochód bezpieczeństwa, bo nie byłoby to możliwe. Po pierwszej neutralizacji walczyłem z Kimim, co było fajne, jednak niesamowite frustrujące jest to jak wolni jesteśmy na prostych. To szalone”.

Druga neutralizacja zapewniła kibicom 10 okrążeń sprintu do mety, podczas których Mercedes i Ferrari szybko odjechali od Red Bulli. „To było tragiczne” – dodał Verstappen. „Na prostych wyglądało to jakbyśmy jechali w innej serii”. Zapytany czy czuł się jak w Formule 2, Verstappen odparł: „Tak”.

W wywiadzie dla Sky Sports dodał: „Byliśmy zbyt wolni, by zrobić cokolwiek. Gdy otwieraliśmy DRS jechaliśmy z taką samą prędkością jak oni bez DRS. Nie dało się nic zrobić. Za każdym razem gdy wyjechał samochód bezpieczeństwa jechaliśmy za kimś i byliśmy tak wolni. To był żart”.

Verstappen przyznał, że problem był potęgowany przez problemy z systemem odzyskiwania energii, który nie działał jak zakładali. Holender uznał, że działo się tak cały czas.

„Byliśmy niewiarygodnie wolni, a do tego ERS nie działał dobrze, zbyt szybko odcinał moc” – dodał. „Staraliśmy się to dostroić, jednak nic nie działało. Później zahamowałem w 16.zakręcie i po prostu straciłem hamulce. Tylne koła zablokowały się i obróciłem się. Starałem się jechać dalej, ale skrzynia zablokowała się na pierwszym biegu”.

Szef Red Bulla, Christian Horner potwierdził, że sprzęgło uległo awarii z powodu problemu z systemem brake-by-wire.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.02.2019  Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1
11.02.2019  Verstappen: Wspólnie z Leclerkiem będziemy przyszłymi gwiazdami F1
07.02.2019  Gasly cieszy się z możliwości współpracy z Verstappenem
06.02.2019  Horner: Hamilton i Vettel najbardziej obawiają się Verstappena
05.02.2019  Verstappen: Pierwsze wrażenia z symulatora są pozytywne
Tagi:
Verstappen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 09.07.2018 10:01[!]
Przecież Max nigdy nie jeździł w F2 :)
(ani nawet w GP2)
Pro-Skill, 09.07.2018 10:10[!]
Ciekawe co na to Fernando :) Cytując klasyka "GP 2 engine".
dulk, 09.07.2018 10:10[!]
no Honda - obyście wy dali radę z nowym silnikiem dla RB bo Max będzie po was jechał jeszcze mocniej niż Alonso
+AS+, 09.07.2018 11:48[!]
@dulk
Nie dadzą. Zobacz co się dzieje aktualnie w Toro Rosso, poprawili tylko odrobine niezawodność (co pozwala im co najwyżej kończyć wyścigi, bo już mają prawie po 5 komponentów silnika zużytych, a mamy polowe sezonu). IMO są na gorszym poziomie niż Renault i mogą się z nimi przez rok co najwyżej zrównać, choć nie wierze w to, bo nie po to Renault wkłada tyle w fabryczny zespół by nie mieli jak walczyć z tymi wyżej. Szkoda mi tylko w tym całym cyrku Daniela, idealnie by było gdyby przeszedł, nawet do Renault. Możliwe ze to krok wstecz, ale fabryczny zespół to fabryczny zespół i o tym ze taki ruch ma sens przekonał się sam Hamilton.
marios76, 09.07.2018 12:09[!]
@+AS+ Alonso w miare regularnie punktuje, a Toro Rosso poza dwoma fartami niewiele pokazuje. A ilu bylo takich, co krytykowali decyzje McLarena? Przy czym Gasly to nie jakis slabiak. Porownanie zeszlorocznych wynikow obu zespołów, do tego jaka mamy sytuacje w mistrzostwach, wypada dla Hondy tragicznie.
SirKamil, 09.07.2018 13:18[!]
Od czasu podjęcia decyzji o rozstaniu z Renault RB rozkręca propagandę wg. swoich najlepszych cynicznych standardów. Regularnie serwuje coraz to bardziej zdumiewające liczby i coraz bardziej radykalne wypowiedzi. Tak, jakby chcieli sobie odbić obwarowania wizerunkowe dotychczasowych umów warunkujące podpisanie kolejnych.

Żałosne ćwoki.

Silnik Renault jest jeszcze słabszy od jednostek Mercedesa i Ferrari, ale głównie w kwalifikacjach. W trybie wyścigowym poziom jest bardzo bardzo zbliżony. Daleko nie trzeba szukać- gdyby było inaczej Verstappen nie wygrałby tydzień temu na ultraszybkim, zauważalnie silnikowym i górskim A1 Ringu. Na Silverstone Hamilton mijał jak tyczki samochody ze wszystkimi silnikami w stawce, nie tylko gang Renault.

Pozostaje czekać na współpracę z Hondą. Kwiku nie będzie końca. Z resztą, kontrakt podpisany i Gasly już zaczął.
bartoszcze, 09.07.2018 13:28[!]
Cytat marios76 :
Gasly to nie jakis slabiak

Niby żaden słabiak, ale w zeszłym sezonie dla STR punktowali:
Sainz 48 pkt w 16 wyścigach
Kwiat 5 pkt w 15 wyścigach
Gasly 0 pkt w 5 wyścigach
Hartley 0 pkt w 4 wyścigach
pluto, 09.07.2018 14:05[!]
@SirKamil widzę że jesteś uprzedzony do RBR ale spójrz na fakty i wypowiedzi kierowców z całego sezonu na silnik Renault. Także kierowcy fabrycznego Renault tylko w bardziej dyplomatyczny sposób mówia że są rozczarowani poziomem konkurencyjności silnika. W RBR nie tylko Max narzeka ale Daniel także ,Alonso juz dał sobie spokój ,unika odpowiedzi. A w ogóle to gdyby kierowcy Ferrari i Merca byli w sytuacji kierowców korzystających z silnika Renault czy Hondy to byłoby takie samo narzekanie
dulk, 09.07.2018 14:42[!]
Cytat +AS+ :
Zobacz co się dzieje aktualnie w Toro Rosso, poprawili tylko odrobine niezawodność (co pozwala im co najwyżej kończyć wyścigi, bo już mają prawie po 5 komponentów silnika zużytych, a mamy polowe sezonu). IMO są na gorszym poziomie niż Renault i mogą się z nimi przez rok co najwyżej zrównać, choć nie wierze w to, bo nie po to Renault wkłada tyle w fabryczny zespół by nie mieli jak walczyć z tymi wyżej. Szkoda mi tylko w tym całym cyrku Daniela, idealnie by było gdyby przeszedł, nawet do Renault. Możliwe ze to krok wstecz, ale fabryczny zespół to fabryczny zespół i o tym ze taki ruch ma sens przekonał się sam Hamilton.


chyba nie oczekujesz że juniorska ekipa z budżetem 120baniek będzie konkurencyjna z zespołem fabrycznym o budżecie 250.
poza tym renault ma dwóch klasowych kierowców a TR dwóch juniorów z którym jeden mota się jak Stroll
i mieli tylko pół roku na adaptację do nowego silnika więc ja to się nie dziwie że odstają formą - wtym względzie wg mnie jest cudem że wyprzedzają Saubera z super silnikiem Ferrari

dziwi mnie natomiast twoja wiara w renault - są fabrycznym zespołem z super dostosowanym silnikiem i sa dublowani przez klienta (RB) - naprawde chyba źle życzysz Riccardo - on chce walczyc o mistrza w przyszłym roku a nie za kilkanaście lat - a w renault może nigdy jak te limity budżetowe nie przejdą
benethor, 09.07.2018 16:21[!]
poczekaj maksiu ino do następnego sezonu... wtedy to zobaczysz ile można tracić na prostych
iceneon, 09.07.2018 23:05[!]
Nie martw się Max, w przyszłym sezonie będzie lepiej... nie mówić :)))
dulk, 10.07.2018 00:12[!]
ale gorzej też nie będzie bo Renault jest gorsze o 1,5 sek w aero od RB i nie mają Newey'a więc straty nie zmniejszą
a może honda jednak zrobi party mode który renault tylko obiecuje ale go ciągle nie ma
marios76, 12.07.2018 07:42[!]
@iceneon Mam nadzieje, ze Red Bull zaplaci za plucie na Renault, za wszystkie ponizenia... Wtedy autentycznie zal, bedzie mi tylko Ricciardo. Jak Honda dogoni, t tez mi bedzie go zal, bo przy Maxie nie pozwola mu walczyc o najwyzsze laury...

@bartoszcze Ok, ale jak to sie ma do okreslenia obecnej formy Gasly'ego?
bartoszcze, 13.07.2018 06:56[!]
@marios76
Można z tego wnioskować, że poziomem Kwiata nie przebija, więc silnik Hondy nie pogarsza konkurencyjności zespołu.
marios76, 16.07.2018 22:25[!]
@bartoszcze Oceniasz chlopaka zaraz po debiucie w zastępstwie, a wiesz, ze to lepszym nie wychodzi. Ale jak juz tak o loziomach, to jezeli nie przebija Kwiatta, to jest gdzies na poziomie Ricciardo, ktorego Rosjanin jednak przebil? Czyli ciagle nieźle! PS Nie upraszczaj, to F1 i takie porownania sa bardzo trudne,dobrze o tym wiemy. :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca