F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Szef Red Bulla przyznaje, że weekend na Silverstone obnażył deficyt jednostki Renault.
Nataniel Piórkowski, 11 lipca 2018, wyświetlenia: 2673<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa Red Bulla – Christiana Hornera, to Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem F1.

Od sezonu 2014 i wejścia do użytku hybrydowych jednostek napędowych za czołowego producenta uważany był Mercedes. Niemiecki producnet nie tylko przygotował konkurencyjny pakiet, ale także dokonywał największych postępów na płaszczyźnie efektywności działania systemów hybrydowych.

Horner zwraca jednak uwagę, że forma, jaką na Silverstone zaprezentowały klienckie ekipy Ferrari: Haas i Sauber, pozwala sugerować, że to fabryka z Maranello dostarcza obecnie najlepsze silniki w stawce F1.

„Myślę, że to Ferrari jest teraz punktem odniesienia. Możecie zobaczyć, że dużych postępów dokonały także zespoły Haasa i Saubera” – powiedział Brytyjczyk podczas spotkania z dziennikarzami.

Po wyścigu na Silverstone Max Verstappen opisywał deficyt mocy silnika Renault jako „tragiczny”. Holender zakomunikował nawet, że czuł się tak, jakby prowadził bolid Formuły 2 i potwierdził, iż Renault traci do czołowych producentów 70 lub nawet 80 koni mechanicznych.

Przed trzema tygodniami Red Bull podjął decyzję o nawiązaniu od 2019 roku partnerstwa z Hondą. Zespół z Milton Keynes wierzy w ambitne plany japońskiego koncernu. „Widzimy, że w tym momencie sytuacja występująca pomiędzy silnikami [Renault i Hondy] jest bardzo podobna. Wszystko sprowadza się do potencjału rozwojowego. Ten weekend był dla Renault niezwykle wymagający. Bardzo jasno pokazał, na jakim są poziomie. Nie można schować się za statystykami. Widać stratę, jaką muszą zniwelować. W przypadku Hondy mocno wierzymy w rozwiązania, jakie przygotowują do wdrożenia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.09.2018  Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł
19.09.2018  Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?
18.09.2018  Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault
15.09.2018  Renault pracuje nad poprawą mapowania w silnikach Red Bulla
15.09.2018  Horner: Wolff może użyć książeczki czekowej, aby pomóc Oconowi
Tagi:
Horner C.
Ferrari
Renault
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sasza82, 12.07.2018 12:38[!]
Większych mitomanów jak Red Bull w tym sporcie chyba nie będzie... trzeba przed opinią publiczną argumentować przejście na Hondę, to sobie wzięli na cel, jak zawsze zresztą Renault...to złe, tamto złe, tylko oni sami wspaniali...Czekam z utęsknieniem na sezon 2019 i te same płacze pod adresem Hondy. Będzie mega ciekawie :)
dulk, 12.07.2018 14:30[!]
płacz może będzie ten sam - jak honda da d..y
co nie zmieni pewnie i tak faktu że mają aero tak dobre że dalej będą dublowac fabrycznego renaulta

takie są po prostu fakty, w qualu nie odrobią aero brakujących 70km jakie brakuje ***owemu renaultowemu "party mode"
sasza82, 12.07.2018 15:23[!]
W dalszym ciągu strata, o której mowa - 70KM jest nierealna, gdyby takowa była, to RBR mógłby zapomnieć o podiach, czy wygranych. Takiej straty nie odrobiliby nadwoziem. Czas pokaże, kto miał racje, ja jednak uważam, że ich przewaga nad Renault będzie malała. Bardziej wiarygodne są dane GPS, a nie polityczne wywody mające coś uzasadnić. Red Bull sam się wkopał, bo choćby przez wybór innego paliwa ostatnie poprawki silnika spalinowego w ich przypadku były warte 7KM mniej względem fabryki.
dulk, 12.07.2018 16:02[!]
a jakiś dowód na te 7km mniej masz? może wczesniej dzięki swojemu paliwu już je zyskali?
sami kierowcy renault zauważalnej poprawy nie zauważyli.
więc bronienie renault jest też stronnicze - po prostu w stosunku do merca/ferrrai to wychodzi że w tym roku się jeszcze oddalili/pogorszyli - oni mają super party mode a renault praktycznie dalej go nie ma

a deficyt 70-80 km to jest w party mode w kwalifikacjach i jest jak najbardziej realny
w wyścigu juz party mode nie dziala i pewnie jest tylko polowa tego jako deficyt mocy

bo chyba nie myślisz że ferrari ma 30km mocniejszy silnik w kwalifikacjach od renault - baty na poziomie 0,7 sek to by był obciach dla aero RB które niby jest topowe (w ich złotej erze RB+VET chyba tez silnikowi renault brakowało 15-20km, wiec 30km deficytu łyknęliby z radością)
tcx, 15.07.2018 14:08[!]
W czasach V8 to RB miał mały deficyt mocy. Renault miało za to najmniej paliwożerny silnik, a kiligramy paliwa robiły swoje. Nie da się tego bezposrednio porównać.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca