F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2018

Raikkonen: Polecenie zespołu było nieprecyzyjne

Gasly: Nie spodziewałem się otrzymania opon deszczowych

Mateschitz: Red Bull oraz Honda celują w sam szczyt

Kubica zdementował plotki łączące go z Haasem

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Niemiec liczy, że francuskiej ekipie uda się obronić czwarte miejsce dzięki regularnej jeździe.
Nataniel Piórkowski, 11 lipca 2018, wyświetlenia: 3459<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że to Haas jest obecnie najpoważniejszym rywalem Renault w walce o status najlepszego zespołu spoza czołowej trójki.

Haas stracił w tym sezonie wiele okazji do wywalczenia dużych zdobyczy punktowych, ale konsekwentnie prezentuje konkurencyjne tempo. Po trzech ostatnich wyścigach, a w szczególności świetnym występie w Grand Prix Austrii, amerykańska ekipa znajduje się na piątym miejscu w tabeli konstruktorów, tracąc do Renault dziewiętnaście punktów.

Hulkenberg potwierdza: „Traktujemy ich poważnie, bo są szybcy. Mało interesuje mnie to, w jaki sposób udało im się wejść na tak wysoki poziom. Prezentują bardzo mocne osiągi i musimy sobie z tym poradzić. Takie są realia. W Austrii wykorzystali swój potencjał. Wcześniej nie zawsze mieli ku temu okazję. Czasem tempo się zmienia, ale oni naprawdę dysponują konkurencyjnym bolidem i mocnym pakietem”.

Podobnego zdania jest także drugi z kierowców Renault – Carlos Sainz, który przekonuje, że jego zespół ma już poprawki, dzięki którym pragnie poprawić swoje tempo na pojedynczym okrążeniu. „Na Paul Ricard straciliśmy do nich 0,4s. W Austrii 0,7s. To bardzo duża różnica. W warunkach wyścigowych nasze tempo jest lepsze. To dobra wiadomość, ale wiemy, jak olbrzymie znaczenie mają kwalifikacje”.

Kierowca Haasa – Kevin Magnussen przyznał niedawno, że o miejscu poszczególnych zespołów w klasyfikacji mistrzostw świata zadecyduje regularność finiszów w punktowanej dziesiątce. Zdaniem Hulkenberga to Renault prezentuje w tym roku najbardziej spójne osiągi.

„Jeśli spojrzymy na ostatnie miesiące, może nie na ostatnie wyścigi, ale na wcześniejsze Grand Prix, to byliśmy zespołem prezentującym największą regularność. To dlatego trafiliśmy na czwarte miejsce w mistrzostwach. Zasługujemy na nie. Mieliśmy kilka problemów, przytrafiały się nam awarie, ale mamy nadzieję, że okres ten jest już za nami. Chcemy ustabilizować naszą formę na wysokim poziomie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.07.2018  Hamilton: Silverstone stało się nieziemsko szybkie
01.07.2018  Kierowcy Renault nie odczuli działania trybu kwalifikacyjnego
28.04.2018  Hulkenberg otrzymał karę cofnięcia na starcie do GP Azerbejdżanu
28.04.2018  Sainz: Nie mam obsesji na punkcie pokonania Hulkenberga
19.04.2018  Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie
Tagi:
Hulkenberg N.
Renault
Haas
Sainz C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marvin, 11.07.2018 15:29[!]
Problem w tym, że póki co to nie jest walka Haas vs. Renault, tylko Magnussen vs. Hulkenberg+Sainz.
JuJu_Hound, 11.07.2018 15:33[!]
A największym zagrożeniem dla Haasa jest Grosjean
sneer, 11.07.2018 15:42[!]
No, gdyby nie Grosjean, to Haas byłby 4.
Player1, 11.07.2018 17:46[!]
@up, zgadzam się, ale dodam jeszcze nakrętki z Australii.
sneer, 11.07.2018 20:54[!]
@Player1

Fakt. Ale ogólnie kierowcy nie wykorzystują bolidu. Kevin również.
dulk, 12.07.2018 10:08[!]
Hass to najciekawszy/najlepszy team środka stawki - szkoda że kierowców nie ma tak dobrych jak Renault - może Sainz do niego przejdzie, bo GRO to wychodzi że się chyba moralnie zużył na F1 - coś jak Kwiat,
jeśli w przyszłym roku odziedziczą rozwiązania ferrari z tego roku to znowu będą 4 siłą w stawce
marios76, 12.07.2018 20:43[!]
@Player1 Obawiam sie, ze gdyby nie nakretki, to Grosjean i tak by dal cala w Australii ;) W Austrii, po prostu nie mial sie z kim zderzyc. Magnussen celowo nie naciskal ;)

@dulk Zapewniam cie, ze gdyby Kwiattowi wybaczono polowe bledow Grosjeana, dalej widzielibysmy go w stawce. Chlopak nie mial zadnego wsparcia... Francuz ma ogromne, ale miarka sie przebrala. Haas przegrywa przez niego pozycje w konstruktorach i to jest juz widoczna roznica, finansowa, wizerunkowa i zwlaszcza dla Haasa sportowa.
dulk, 13.07.2018 00:31[!]
tylko Kwiat stracił prędkość
a GRO ma (być może ostatnie) przebłyski prędkości
ale fakt miarka się już przebiera i czas znaleźć zamiennika
może Kubica :) ? skoro juz miał ten kontrakt z Ferrari to tak na próbę mogliby go wziąć od połowy sezonu w haasie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca