F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

Na chwilę obecną FOM nadal nie udało się podpisać umowy na organizację wyścigu na Florydzie.
Nataniel Piórkowski, 12 lipca 2018, wyświetlenia: 2906<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kształt przyszłorocznego kalendarza Formuły 1 zależy od tego, czy znajdzie się w nim Grand Prix Miami.

Liberty Media udało się już ustalić kolejność i terminy siedmiu pierwszych wyścigów nadchodzących mistrzostw świata. Będą to Australia, Bahrajn, Chiny, Azerbejdżan, Hiszpania, Monako i Kanada. Sezon rozpocznie się 17 marca, a zakończy 1 grudnia w Abu Zabi.

„Reszta kalendarza zależy od tego, czy odbędzie się GP w Miami” – informuje Auto Motor und Sport.

Docelowo rada miasta Miami zabiegała o sfinalizowanie umowy z FOM do 1 lipca. Z różnych powodów nadal nie osiągnięto porozumienia w sprawie organizacji wyścigu. „Na chwilę obecną kontrakt nie został sfinalizowany” – potwierdziła rzecznika urzędu miasta Miami, Stephanie Severino.

Jeśli Grand Prix Miami znajdzie się w kalendarzu, to zostanie mu przypisany październikowy termin. Kalendarz będzie wtedy liczył 21 eliminacji, a więc tyle samo co w bieżącym roku.

Dyrektor wykonawczy McLarena – Zak Brown, skomentował plany rozszerzenia kalendarza o kolejne rundy. „Rozmowa o kalendarzu liczącym 22 lub 23 wyścigi to moim zdaniem kwestia kilku lat. Jeśli jednak włączymy do grafika dwa lub trzy Grand Prix – w Miami, w Nowym Jorku, kolejny wyścig w Azji, pewne duże rynki – to jest to bardzo atrakcyjna komercyjnie wizja dla naszych partnerów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019
16.09.2018  Brawn: Chcemy, aby kalendarz F1 liczył 24 wyścigi
07.09.2018  Todt nie ma nic przeciwko planom powiększania kalendarza F1
31.08.2018  Liberty Media przedstawiło kalendarz F1 na sezon 2019
28.08.2018  Grand Prix Niemiec znajdzie się w przyszłorocznym kalendarzu?
Tagi:
Miami
Liberty Media
Kalendarz GP

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Woolf, 12.07.2018 11:16[!]
Cytat :
kolejny wyścig w Azji, pewne duże rynki – to jest to bardzo atrakcyjna komercyjnie wizja dla naszych partnerów

A to Berniemu się obrywało za pazerność.
sneer, 12.07.2018 11:44[!]
Dżizas... F1 to przede wszystkim kasa, a nie działalność charytatywna. I ma zarabiać. Pytanie - jak to osiągnąć, tak jak Liberty, czy jak poprzedni właściciele. Odpowiedz sobie sam.
bartoszcze, 12.07.2018 13:19[!]
@Woolf
Połowa zysków idzie do zespołów.
dan193t, 13.07.2018 10:15[!]
@Woolf

Już nie mogę słuchać takiego ględzenia. Z punktu widzenia kibica prawie wszystkie ruchy Liberty to świetne decyzje. To właśnie Liberty próbuje ratować klasyczne GP. Przywrocilo do F1 Francję, próbuje dogadać się z Niemcami, ochronilo wiecznie niepewne SPA... Świetnke, że kolejnym celem jest Ameryka. Bernie pchal F1 ślepo tam gdzie była kasa. Do Arabów i dawnego trzeciego świata, bez żadnej refleksji na temat tradycji motorsportu. Ile można narzekać. Ludzie, ogarnijcie się.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca