F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: Renault potrzebuje lat by zacząć liczyć się w walce o mistrzostwo

Niemiec uważa, że inwestycje poczynione w zespół stopniowo przybliżą go do czołówki.
Mateusz Szymkiewicz, 10 października 2018, wyświetlenia: 2657<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że Renault będzie potrzebowało „kilku lat”, by zacząć liczyć się w czołówce.

Francuski producent powrócił do Formuły 1 w sezonie 2016, od tamtej pory stopniowo poprawiając swoją pozycję w klasyfikacji konstruktorów. Aktualnie stajnia z Enstone zajmuje czwarte miejsce tuż przed Haasem i w ostatnich wyścigach sezonu czeka ją zacięta walka o pozostanie z przodu.

Jak przyznał Nico Hulkenberg obecny na Paris Motor Show, spadek formy zanotowany przez Renault w ostatnich miesiącach nie ułatwi walki o czwartą lokatę w tabeli. „Pojedynek w środku stawki jest bardzo wyrównany. Inne zespoły ciężko pracowały, by utrudnić nam życie, a my nie wyglądamy najlepiej. Mimo to wciąż mamy dobry bolid i moim zdaniem możemy się poprawić w nadchodzących wyścigach oraz utrzymać czwarte miejsce. Obecna pozycja jest sporą poprawą względem ubiegłego roku. Zmierzamy we właściwym kierunku”.

Niemiec uważa, że inwestycje dokonane przez Renault w zespół pozwolą stopniowo włączyć się do walki w czołówce. „Dołączyłem tu w ubiegłym roku i widziałem, jak ten zespół stawał się coraz silniejszy dzięki inwestycjom Renault. Poprawie uległy pomieszczenia oraz sprzęt, a także pojawili się kolejni pracownicy i większe zasoby. Wszystko czego można oczekiwać po koncernie jest właśnie tutaj. Naszą ambicją zawsze była czołówka, walka o podia oraz zwycięstwa w kilkuletniej perspektywie, jednakże wciąż jesteśmy w fazie rozwoju. Moim zdaniem dysponujemy strukturą, która umożliwi nam postępy w kolejnych latach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.11.2018  Wolff zaniepokojony incydentem z udziałem Hulkenberga
25.11.2018  Hulkenberg: Nie mogłem dostrzec Grosjeana, bo był w martwym polu
10.11.2018  Hulkenberg: To był drobny błąd, ale doprowadził do dużych uszkodzeń
27.10.2018  Sainz: Wysokie pozycje Renault wprowadzają w błąd
24.10.2018  Sainz: Renault nie może czuć komfortu pomimo mocnego wyniku z USA
Tagi:
Hulkenberg N.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 10.10.2018 09:20[!]
"Ja to już tego podium nie zdobędę..." ;-)
ymru, 10.10.2018 09:22[!]
Czwarte miejsce mają jedynie dzięi szkolnym błędom Haasa i degradacji FI, czyli realnie są na poziomie McL - STR.
JuJu_Hound, 10.10.2018 09:26[!]
Warto przypomniec o ponizszym zestawieniu. Nie wiadomo jak zmienila sie sytuacja FI po zmianach wlascicielskich.

Mercedes     Approx. €450 million
Ferrari     Approx. €430 million
Red Bull     Approx. €350 million
McLaren     Approx. €250 million
Renault     Approx. €200 million
Sauber     Approx. €135 million
Williams     Approx. €135 million
Toro Rosso    Approx. €125 million
Haas     Approx. €110 million
Force India    Approx. €110 million
piro, 10.10.2018 09:41[!]
@JuJu_Hound
W tym sezonie (zaraz po kupnie) było to 67.3mln eur.
F1V0, 10.10.2018 13:21[!]
@ymru
Aż tak źle to nie. McLaren obecnie jest gdzieś blisko Williamsa, a jakieś wyniki odnotowuje tylko ze względu na Alonso.
Rasputin, 10.10.2018 15:24[!]
Równie dobrze mógł powiedzieć coś w stylu :
"no to ten gdy Renault będzie w czołówce to ja najprawdopodobniej nie będę już dla nich jeździć albo zakończę karierę w słabym zespole i będę miał ok 200 wyścigów bez podium"
rocque, 10.10.2018 19:03[!]
Realny termin to 2021 i limity budżetowe. Szkoda, że nie wprowadzą ich wcześniej, bo odległość między wielką trójką a Formułą 1,5 zmniejszyłaby się na bank.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca