F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Gasly: Odejście Key'a zaszkodziło Toro Rosso

Stajnia z Faenzy od kilku miesięcy nie wprowadziła żadnych poprawek konstrukcyjnych.
Nataniel Piórkowski, 11 października 2018, wyświetlenia: 2444<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Odejście dyrektora technicznego – Jamesa Key'a zaszkodziło Toro Rosso, uważa Pierre Gasly.

Wychowanek juniorskiego programu Red Bulla nie ukrywa, że od kilku miesięcy wszelkie postępy jego ekipy wynikają z rozwoju jednostki napędowej Hondy, a nie nadwozia STR13.

„Tak naprawdę od Melbourne nie wprowadzaliśmy żadnych poprawek do naszego bolidu. Może w Monako otrzymaliśmy do dyspozycji małych pakiet udoskonaleń. Później w Austrii wprowadziliśmy kolejny, ale okazał się on nieskuteczny” – powiedział Gasly cytowany przez telewizję Globo.

Francuz uważa, że zastój Toro Rosso ma związek z odejściem Jamesa Key'a do McLarena. Inżynier zakończył już pracę na rzecz teamu z Faenzy i znajduje się na obowiązkowym urlopie przed zmianą pracodawcy. „Można powiedzieć, że utrata dyrektora technicznego zawsze ma wpływ na osiągi”.

Gasly jest jednak zadowolony z postępów, jakich w tym sezonie udało się dokonać Hondzie. „Wiemy, że jeśli skorzystamy z kolejnych silników to otrzymamy kary cofnięcia na starcie. Na pewno jednak z nowymi ewolucjami mamy lepsze szanse walki o wyższe pozycje niż w poprzednich wyścigach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.02.2019  Nowy bolid Toro Rosso zadebiutował na torze
12.02.2019  Tost: Kwiat zasługuje na kolejną szansę w Formule 1
11.02.2019  Toro Rosso zaprezentowało bolid STR14
09.02.2019  Mercedes po raz pierwszy odpalił silnik w bolidzie W10
25.01.2019  Toro Rosso potwierdziło datę prezentacji bolidu STR14
Tagi:
Toro Rosso
Key J.
Gasly P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca