F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marko: Cel Red Bulla na przyszły rok to walka o tytuły

"Chcemy ukoronować najmłodszego mistrza świata w historii. [...] Nie ma wymówek".
Nataniel Piórkowski, 9 listopada 2018, wyświetlenia: 1305<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko podkreśla, że Red Bull celuje w walkę o mistrzostwo świata w sezonie 2019.

„Chcemy ukoronować najmłodszego mistrza świata w historii. Powiedziałem zespołowi, że nie ma żadnych wymówek” – podkreślił Austriak, odnosząc się do Maxa Verstappena.

Od przyszłego roku bolidy ekipy z Milton Keynes będą napędzane silnikami Hondy. Zdaniem konsultanta Red Bulla japoński koncern już teraz zapewnia lepsze jednostki niż Renault.

Marko potwierdził także, iż częste kary cofnięcia na starcie, nakładane na kierowców Toro Rosso, zapewniają Hondzie lepsze możliwości pracy nad udoskonaleniami komponentów jednostki napędowej.

„Toro Rosso poświęca swój sezon dla zdecydowanie lepszego w 2019 roku. Taka jest nasza taktyka. Chcemy maksymalnie wykorzystać szansę, jaką jest kolejny rok”.

Podczas gdy konsultant austriackiego zespołu dzieli się swoim optymizmem, wspomniany wcześniej Verstappen wykazuje bardziej ostrożne podejście. „Nie sądzę, że będziemy najmocniejsi, przynajmniej na początku sezonu. Później, gdy nasza forma ulegnie poprawie, musimy być tak dobrzy, jak tylko się da”

Verstappen: Red Bull nie kłamie deklarując gotowość walki o tytuły
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
21.12.2018  Abiteboul: Red Bull ukrywa fakty wypowiadając się o silniku Hondy
06.12.2018  Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1
28.11.2018  Marko: Zmiany na sezon 2019 są bezcelowe
31.10.2018  Marko: Honda będzie 14 koni mechanicznych za rywalami w sezonie 2019
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Honda
Verstappen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 09.11.2018 10:47[!]
RBR to w przyszłym roku jedna wielka niewiadoma. Trudno powiedzieć, jak będą spisywali się z silnikami Hondy. Jednak jakoś nie sądzę, aby walczyli o mistrzostwo. Czas pokaże co będzie.
dulk, 09.11.2018 11:09[!]
jest tak jak pisałem kilka miesięcy temu - a redBull w końcu się odsłania - dla takiego zespołu nie ma sensu czekać do 2020 (to nie BMW z głupim terminarzem)
szkoda że RIC tego nie wiedział ale może i tak uważał że MAXa nie ograłby

wg mnie bolid na nowy rok powstaje już od maja 2018 i w kwestii aero będzie majstersztykiem
kwestia czy Honda zrobi silnik co się nie będzie psuł - bo jak widać z mocą już jest nieźle
a ewentualne braki mocy Newey nadrobi tym że na pewno ma jakiś wpływ na układ silnika i pewnie dodatkowo skorzysta na tym aero (tak jak zresztą zyskiwało w McL) - np. mając możliwość przepuścić jakąś "aero rurę" przez blok silnika

a hondę wybrali z jednego powodu - po latach bycia na kolanach - na pewno mają teraz budżet w kwestii silników najwyższy w historii tego sportu - bijąc nawet FER i MER
marek84, 09.11.2018 12:40[!]
O fikcji pod postacią Toro Rosso już otwartym tekstem... To jest kpina, że RB ma 2 bolidy ekstra do testowania i wszyscy udają że nie się nie dzieje. Już lepiej by było, gdyby zespołów było 7 po 3 boldy - przynajmniej by nie było takej fikcji. Gdyby RedBill się wycofał, to i tak obydwa zespoły leżą - więc niech już lepiej oficjalnie jeżdżą pod 1 banderą a i kosztów nieco mniej będzie.
DBR, 09.11.2018 13:05[!]
Cytat dulk :
szkoda że RIC tego nie wiedział ale może i tak uważał że MAXa nie ograłby


Jak miałby ograć jak Marko otwartym tekstem nazwał cel RBR :
Cytat :
„Chcemy ukoronować najmłodszego mistrza świata w historii...
to jest ich cel i za Vettela jak i teraz. Stąd RIC nie chcąc losu rodaka wybrał co wybrał.

A posiadanie drugiego zespołu by ominąć zakaz testów (i to testów w warunkach rzeczywistego wyścigu) to skandal.
dulk, 09.11.2018 13:39[!]
Cytat DBR :
A posiadanie drugiego zespołu by ominąć zakaz testów (i to testów w warunkach rzeczywistego wyścigu) to skandal.

a niby czemu skandal ? to jest formalnie osobny zespół - ma inne aero. I Ferrari i Merc mogą założyć swoje juniorskie zespoły - zdaje się są 2 wolne miejsca w stawce.
Dla mnie brak limitu budżetowego na silniki i wydawanie kilkuset baniek więcej niż REN by mieć przewagę w silniku jest skandalem.
Skandalem jest też wydawanie 200 baniek więcej przez Merc / Fer od środka stawki.

No ale teraz to się zemści - Honda ma jeszcze większy budżet niż Merc i Fer i dość upokorzenia.
Puszki znowu w akcji no chyba że MAX się spali jak VET (w tym i zeszłym roku) lub Honda jednak nie da rady wstać z kolan i zrobi "master bubla".

Cytat DBR :
Jak miałby ograć jak Marko otwartym tekstem nazwał cel RBR

a co? mają stawiać na nowicjusza Gasle'go?
teraz jest prosta sytuacja - lider jest jeden
no chyba że Gasly będzie jeździł jak HAM w pierwszym sezonie a MAX się będzie rozbijał
wtedy pupilkiem bedzie Gasly jak było wtedy gdy przyszedł RIC - szybko VET został nr 2
po prostu w RB liczy się tylko pierwszy kierowca
DBR, 09.11.2018 13:46[!]
Skandal dlatego, że zespół ten jest obecnie już oficjalnie po to by testować na rzecz RBR. Tylko i wyłącznie.
dulk, 09.11.2018 13:48[!]
nie - testuje też dla siebie - będą mieli ten sam silnik
FER i MERC wydały i wydają w swoich fabrykach setki baniek - to jest jeszcze większy skandal
są po prostu na tym etapie rozwoju silnika że nie muszą testować na torze - ich inwestycja zaczęla się wczesniej więc i jest już w fazie dojrzałej - zresztą kto im broni założyć zespół
a jak zrobią limity na aero to fer i merc bedą wydawać miliard rocznie na silnik - to bedzie dopiero uczciwe
polek, 06.12.2018 10:56[!]
RedBull - to nie jest zespół dla starych kierowców.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca