F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2018

Ricciardo spodziewa się emocjonalnego pożegnania z Red Bullem

Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?

16.11.2018

Stroll: Williams nie dokonał żadnych postępów z koszmarnym FW41

Hamilton może otrzymać karę cofnięcia na starcie GP Abu Zabi

Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Cel Red Bulla na przyszły rok to walka o tytuły

"Chcemy ukoronować najmłodszego mistrza świata w historii. [...] Nie ma wymówek".
Nataniel Piórkowski, 9 listopada 2018, wyświetlenia: 1165<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko podkreśla, że Red Bull celuje w walkę o mistrzostwo świata w sezonie 2019.

„Chcemy ukoronować najmłodszego mistrza świata w historii. Powiedziałem zespołowi, że nie ma żadnych wymówek” – podkreślił Austriak, odnosząc się do Maxa Verstappena.

Od przyszłego roku bolidy ekipy z Milton Keynes będą napędzane silnikami Hondy. Zdaniem konsultanta Red Bulla japoński koncern już teraz zapewnia lepsze jednostki niż Renault.

Marko potwierdził także, iż częste kary cofnięcia na starcie, nakładane na kierowców Toro Rosso, zapewniają Hondzie lepsze możliwości pracy nad udoskonaleniami komponentów jednostki napędowej.

„Toro Rosso poświęca swój sezon dla zdecydowanie lepszego w 2019 roku. Taka jest nasza taktyka. Chcemy maksymalnie wykorzystać szansę, jaką jest kolejny rok”.

Podczas gdy konsultant austriackiego zespołu dzieli się swoim optymizmem, wspomniany wcześniej Verstappen wykazuje bardziej ostrożne podejście. „Nie sądzę, że będziemy najmocniejsi, przynajmniej na początku sezonu. Później, gdy nasza forma ulegnie poprawie, musimy być tak dobrzy, jak tylko się da”

Verstappen: Red Bull nie kłamie deklarując gotowość walki o tytuły
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
31.10.2018  Marko: Honda będzie 14 koni mechanicznych za rywalami w sezonie 2019
23.10.2018  Hartley: W ostatnich wyścigach spełniłem postawione przede mną warunki
01.10.2018  Marko: Vandoorne nie jest wystarczająco szybkim kierowcą
30.09.2018  Tost: Ticktum nie jest gotowy na starty w Toro Rosso w sezonie 2019
29.09.2018  Marko: Wehrlein znajduje się na długiej liście kandydatów do Toro Rosso
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Honda
Verstappen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 09.11.2018 10:47[!]
RBR to w przyszłym roku jedna wielka niewiadoma. Trudno powiedzieć, jak będą spisywali się z silnikami Hondy. Jednak jakoś nie sądzę, aby walczyli o mistrzostwo. Czas pokaże co będzie.
dulk, 09.11.2018 11:09[!]
jest tak jak pisałem kilka miesięcy temu - a redBull w końcu się odsłania - dla takiego zespołu nie ma sensu czekać do 2020 (to nie BMW z głupim terminarzem)
szkoda że RIC tego nie wiedział ale może i tak uważał że MAXa nie ograłby

wg mnie bolid na nowy rok powstaje już od maja 2018 i w kwestii aero będzie majstersztykiem
kwestia czy Honda zrobi silnik co się nie będzie psuł - bo jak widać z mocą już jest nieźle
a ewentualne braki mocy Newey nadrobi tym że na pewno ma jakiś wpływ na układ silnika i pewnie dodatkowo skorzysta na tym aero (tak jak zresztą zyskiwało w McL) - np. mając możliwość przepuścić jakąś "aero rurę" przez blok silnika

a hondę wybrali z jednego powodu - po latach bycia na kolanach - na pewno mają teraz budżet w kwestii silników najwyższy w historii tego sportu - bijąc nawet FER i MER
marek84, 09.11.2018 12:40[!]
O fikcji pod postacią Toro Rosso już otwartym tekstem... To jest kpina, że RB ma 2 bolidy ekstra do testowania i wszyscy udają że nie się nie dzieje. Już lepiej by było, gdyby zespołów było 7 po 3 boldy - przynajmniej by nie było takej fikcji. Gdyby RedBill się wycofał, to i tak obydwa zespoły leżą - więc niech już lepiej oficjalnie jeżdżą pod 1 banderą a i kosztów nieco mniej będzie.
DBR, 09.11.2018 13:05[!]
Cytat dulk :
szkoda że RIC tego nie wiedział ale może i tak uważał że MAXa nie ograłby


Jak miałby ograć jak Marko otwartym tekstem nazwał cel RBR :
Cytat :
„Chcemy ukoronować najmłodszego mistrza świata w historii...
to jest ich cel i za Vettela jak i teraz. Stąd RIC nie chcąc losu rodaka wybrał co wybrał.

A posiadanie drugiego zespołu by ominąć zakaz testów (i to testów w warunkach rzeczywistego wyścigu) to skandal.
dulk, 09.11.2018 13:39[!]
Cytat DBR :
A posiadanie drugiego zespołu by ominąć zakaz testów (i to testów w warunkach rzeczywistego wyścigu) to skandal.

a niby czemu skandal ? to jest formalnie osobny zespół - ma inne aero. I Ferrari i Merc mogą założyć swoje juniorskie zespoły - zdaje się są 2 wolne miejsca w stawce.
Dla mnie brak limitu budżetowego na silniki i wydawanie kilkuset baniek więcej niż REN by mieć przewagę w silniku jest skandalem.
Skandalem jest też wydawanie 200 baniek więcej przez Merc / Fer od środka stawki.

No ale teraz to się zemści - Honda ma jeszcze większy budżet niż Merc i Fer i dość upokorzenia.
Puszki znowu w akcji no chyba że MAX się spali jak VET (w tym i zeszłym roku) lub Honda jednak nie da rady wstać z kolan i zrobi "master bubla".

Cytat DBR :
Jak miałby ograć jak Marko otwartym tekstem nazwał cel RBR

a co? mają stawiać na nowicjusza Gasle'go?
teraz jest prosta sytuacja - lider jest jeden
no chyba że Gasly będzie jeździł jak HAM w pierwszym sezonie a MAX się będzie rozbijał
wtedy pupilkiem bedzie Gasly jak było wtedy gdy przyszedł RIC - szybko VET został nr 2
po prostu w RB liczy się tylko pierwszy kierowca
DBR, 09.11.2018 13:46[!]
Skandal dlatego, że zespół ten jest obecnie już oficjalnie po to by testować na rzecz RBR. Tylko i wyłącznie.
dulk, 09.11.2018 13:48[!]
nie - testuje też dla siebie - będą mieli ten sam silnik
FER i MERC wydały i wydają w swoich fabrykach setki baniek - to jest jeszcze większy skandal
są po prostu na tym etapie rozwoju silnika że nie muszą testować na torze - ich inwestycja zaczęla się wczesniej więc i jest już w fazie dojrzałej - zresztą kto im broni założyć zespół
a jak zrobią limity na aero to fer i merc bedą wydawać miliard rocznie na silnik - to bedzie dopiero uczciwe
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca