F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Fisichella: Mogę dużo wnieść do Force India

"Wkrótce okaże się też, czy ja i zespół będziemy mogli razem pracować w przyszłości".
Mariusz Karolak, 14 grudnia 2007, wyświetlenia: 2072<< | lista | T- | T+ | >>
Giancarlo Fisichella jest zdeterminowany do pozostania w Formule 1 i pragnie dołączyć w przyszłym sezonie do Force India. Po pierwszych testach z tym zespołem Włoch ma bardzo pozytywne odczucia i jest pewien, że mógłby dobrze wkomponować się w stajnię z Silverstone.

„Mógłbym wnieść sporo doświadczenia i pomysłów, jak możemy podążyć we właściwym kierunku.” – powiedział Fisichella w wypowiedzi dla GPUpdate.net. „Sądzę, że wykonałem z tym zespołem dobrą pracę na testach w czasie tych kilku dni”.

„Skoncentrowaliśmy się na kilku obszarach i uczyniliśmy krok do przodu, zwłaszcza w zakresie ustawień samochodu i zbalansowaniu go odpowiednio. Zespół był pod wrażeniem wykonanej dotąd przeze mnie pracy i ja jestem pod wrażeniem tego zespołu, który choć jest mały, to jednak ma spory potencjał”.

„Znam kilku mechaników tego zespołu jeszcze z okresu, gdy startowałem tam w latach 1997, 2002 i 2003. Wyczuwam tutaj dobrą atmosferę i miło byłoby móc wrócić do tego zespołu. Force India pracuje nad całkiem miłym projektem i z lepszym budżetem niż rok wcześniej mogą rozwinąć się bardzo szybko. Wkrótce okaże się też, czy ja i zespół będziemy mogli razem pracować w przyszłości”.

Źródło: GPUpdate.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.06.2010  Ferrari przetestowało w Vairano pakiet aero na GP Kanady
01.06.2010  Fisichella zadebiutuje w ALMS
08.05.2010  Fisichella zadebiutuje w 24 Godziny Le Mans
02.05.2010  Fisichella przetestował poprawiony "kanał F" Ferrari w Vairano
12.03.2010  Klien i Fisichella jako piątkowi kierowcy HRT?
Tagi:
Fisichella G.
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sadektom, 14.12.2007 10:33[!]
Jak wszystko szybko sie zmienia w F1. Przed sezonem mowilo sie ze Fisi sie odrodzi. Ze bez mistrza swiata Alonso i w mistrzowskim bolidzie dolaczy do walki o najwyzsze laury. A tu taki zonk... kiepski bolid, Fisi nie w formie, Heiki szybszy na torze i wyprzedza go w punktacji koncowej. Kariera leci na leb na szyje...
McLaren_Alonso, 14.12.2007 10:36[!]
Popieram jego zdanie mógłby wnieść sporo do tego zespołu i pokazywał się dobrze na testach
Szkot, 14.12.2007 11:03[!]
O, Fisi w Fors Yndja? Mają szanse na jeden punkt! :D
Epik, 14.12.2007 11:08[!]
taki zespoł jak Force India potrzebuje takiego kierowcy jak Fisi...
zresztą duet Sutil i Fisi wygląda na bardzo ciekawy
Ramzi, 14.12.2007 12:29[!]
Szczerze to wolabym Kliena w drugim kokpicie ,natomiast to co mowi sam Giancarlo jest prawda ,jest doswiadczonym i wciaz dosc syzbkim kierowca i moglby sporo wniesc do Force India.
mai, 14.12.2007 13:57[!]
Będzie jeżdził w Force India,tak tam jest potrzebny tak dobry zawodnik i w parze Sutil-Fisichella mogą nieźle namieszać.
jędruś, 14.12.2007 14:55[!]
Fisco, czego by o nim nie powiedzieć jest kierowcą bardzo doświadczonym. Też w jeździe bez TC i na slickach.
Przecież kto rozwijał R25 i R26. Właście Fisco , i to w dużej mierze dzięki niemu Alonso zdobył obydwa mistrzostwa, a Renault zwyciężało w klasyfikacji konstruktorów.
Byłby znakomitym partnerem dla Sutila, i mógłby pomóc w budowie Force India.
Anderis, 14.12.2007 15:13[!]
No kto by pomyślał, że Fisico będzie zmuszony takie rzeczy gadać, by pozostać w F1. Ale zgadzam się, że duet Sutil- Fisichella byłby ciekawym pomysłem i być może z tymi kierowcami będą w stanie walczyć z zespołami z środka stawki.
im9ulse, 14.12.2007 18:41[!]
Fisico = żal.it :) chlopie lepiej od ciebie wypadl Tonio Luzzi ,jest mlodszy ,bardziej perspektywiczny i "tańszy"...daj chlopie pokój i zajmij sie tylko FMS Motosport ! trudno mial swoje 2 lata w Renault by udowodnic ze moze walczyc o mistrzostwo ,Alonsiak go zmiotl i...po temacie. Jak to mówi Andrzej "Mneeeee" Borowczyk : nie zobaczymy juz sympatycznego włocha w F1 :)
boSS, 14.12.2007 19:18[!]
im9ulse Ty to masz problemy, skoro tak jedziesz po Fisico to wiesz co powinieneś zrobić z Buttonem? Pewnie że Alonso go zmiótł, to samo było z Heidfeldem i Kubicą w tym sezonie, i co z tego? Szumi i Massa to samo. A tylko przypomnę że podczas wspólnych występów z (przez wielu uważanych za dobrego) Massą w Sauberze miał od niego prawie dwa razy więcej punktów. I chyba nie kapujesz po co jest "drugi" kierowca w zespole, Flavio nie jest taki głupi jak Dennis i nigdy nie dopuści do takich wybryków jak z Hamiltonem.
Fisico rozwinął R25 i R26 i trudno, nikt mu tego nie zabierze - może i nie jest najszybszy ale chociaż wie o co chodzi w budowie bolidu, w przeciwieństwie do niektórych gwiazdorów z .... na czele
mutu, 14.12.2007 19:37[!]
Bardziej w fotelu Force India widziałbym Kleina, ma moim zdaniem większe szanse na angarz, jednak ciekawie by było, gdyby tam był Fisichella, który mógłby ten zespół doprowadzić nawet do stanu tego, że zespół byłby tak dobry jak wtedy kiedy tam jeździł. Jednak jeżeli spekulowano, że Kovalainen mógłby pójść do SA to dlaczego angażu nie mógłby znaleść Giancarlo, jeśli go nie wezmą do FI.
rafaello85, 14.12.2007 20:41[!]
Fisichella bardzo dobrze sobie radził w słabszych zespołach - przypomnijmy sobie jego występy w Jordanie i Sauberze. Myślę, że on może się przydać zespołowi Force India.
villy, 14.12.2007 21:00[!]
@im9ulse
Jak twoim idolem jest pan Borowczyk to współczuję. Ten koleś zna się na F1 jak ja na wędkarstwie. Przypomnę z tego rodzaju tekstów pana Borowczyka, że od Gp Bahrajnu zapowiadał że Villeneuve nie dożyje połowy 2005 roku w F1. Zresztą pana Borowczyka pamięć ogranicza do 2-3 wyścigów wstecz co udowodnił przy Kanadyjczyku i Włochu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca