F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Prezentacja nowego McLarena odbędzie się 7 stycznia

MP4-23 zostanie zaprezentowany światu w muzeum Mercedesa w Stuttgarcie.
Marek Roczniak, 27 grudnia 2007, wyświetlenia: 4596<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół McLaren Mercedes nie planował początkowo oficjalnej prezentacji nowego bolidu na sezon 2008 przed jego pierwszymi testami, jednak ostatecznie zdecydował się na dokonanie tego dzień po prezentacji nowego Ferrari.

Szef sportowy Mercedesa – Norbert Haug powiedział dzisiaj niemieckiej agencji prasowej SID, że MP4-23 zostanie zaprezentowany światu w poniedziałek, 7 stycznia w muzeum Mercedesa, które znajduje się w Stuttgarcie w dzielnicy Untertürkheim.

W prezentacji tej oprócz kierowców i głównych członków zespołu ma także wziąć udział szef Mercedesa – Dieter Zetsche, który jest jednocześnie prezesem nadrzędnej firmy Daimler AG. Pierwsze testy MP4-23 odbędą się dzień po prezentacji – 8 stycznia na hiszpańskim torze Jerez.

» Prezentacje i pierwsze testy bolidów na sezon 2008

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Ocon: Nie żałuję swoich decyzji
16.09.2018  Alonso: Powtórzenie wyniku z Singapuru będzie bardzo ciężkie
14.09.2018  Vandoorne: Nie otrzymałem wyjaśnień od McLarena
12.09.2018  Alonso: Priorytetem McLarena powinna być poprawa niezawodności
11.09.2018  Perez: To McLaren był zainteresowany moim powrotem
Tagi:
McLaren
Mercedes
Haug N.
Prezentacje

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Easyrider, 28.12.2007 09:26[!]
McLaren stracił "skrzydełka wikinga", wraz z nimi - swoją dumę, honor i mój szacunek. Dzięki ci, Kimi, że dałeś stamtąd nogę.
joz84, 28.12.2007 11:40[!]
Re: rafaello85,

rafaello85, uważasz że złodziej, któremu za kradzież obcieli już rękę dopuści się kolejnej kradzieży, narażając się na utratę kolejnej??? McLaren wie że takie postępowanie mogło by grozić śmiercią, i szczerzę wątpię by obrał teką właśnie drogę. Nawet gdyby MP4-23 był projektowany wg "myśli technicznej Ferrari" to McLaren już to zmienił, by nie narażać się na kolejne sankcje ze strony FIA ( która stwierdziła ok 17 grudnia, że nie będzie badać MP4-23).
A-J-P, 28.12.2007 11:56[!]
Dokladnie!
Nie uwierze ,ze sa na tyle debilami aby tak ryzykowac gdzie o krok nie wylecieli na dwa sezony z F1.
Tym bardziej ,ze afera wyszla jakos w czerwcu - w sierpniu mclaren zostal ukarany a juz byli nepewno na etapie planowania auta na 2008 i nawet gdyby chcieli cos w nim umiescic to myslisz ,ze po karze by to zostawili?!
Watpie.

Dodam ,ze meczy mnie juz to ciagle czytanie zlodzieje zlodzieje nielegalne nielegalne.
Szczerze to mam to w du** i mam nadzieje ,ze mclaren (ale nie hamilton tylko Heiki ) rozniesie stawke w 2008 roku ( albo Massa :) nie mialbym nic przeciwko ) i bede olewal juz wypowiedi ,ze to kopia ferrari ,ze to ,ze tamto.
Nudzi mnie poprostu ciagle wypisywanie tego samego.
Dostaliscie szczatki informacji od FIA poprzez seriwsy internetowe a gadacie jakbyscie znali sprawe od podszewki a tak naprawde guzik wiecie.
A opluwac to mozecie swojego bylego ulubionego inzyniera z ferrari tak naprawde bo to przez niego bylo tak a nie inaczej.
pjaxz, 28.12.2007 12:44[!]
Nie jestem w stanie zrozumieć punktu widzenia fanów Mclarena - "dosyć tej krytyki, swoje odcierpieli". Poprawa wizerunku tej korporacji nie nastąpi w ciągu roku, na to potrzeba lat. Myślę, że wszyscy pamiętają słynne "trzy systemy" i słowa Dennisa ciągle mówiącego o niewinności Mclarena. Ten człowiek nie ma w sobie odrobiny godności, kłamał przez cały sezon w prawie każdej sprawie.
Kampanię propagandową Mclarena wspierał i wspiera F1Racing, umieszczając Rona wśród bohaterów sezonu, co daje skutek odwrotny od zamierzonego, bo ludzie utwierdzają się w opinii o wielkiej hipokryzji całego towarzystwa.

Zupełnie inną sprawą jest poziom w jaki niektórzy krytykują stajnie z Woking, a raczej jego brak.
rafaello85, 28.12.2007 12:44[!]
joz84 i A-J-P----> nie czytacie newsów???!!!! McLaren chcial ukryć 3 nielegalne systemy, dopiero gdy podczas inspekcji wyszło to na jaw, wówczas przyznal się do tego, podtulił ogon i wystosował pismo do Ferrari i FIA w którym za to przeprasza! Kolejna inspekcja ich bolidu już się nie odbyła i to jest błąd, bo nie wiadomo co jeszcze kryje MP4-23.
barteks2, 28.12.2007 13:16[!]
Jakie szczątkowe informacje? FIA udostępniła kilkaset stron stenogramów z posiedzień WMSC.
kLc!, 28.12.2007 15:51[!]
ja mam wrażenie, że joz84 i A-J-P nie do końca wiedzą o co tutaj chodzi.
McLfan, 28.12.2007 16:54[!]
Wy wszyscy wiecie- dać Ferrari tytuły 2008, to będzie git. Już każdy słyszał i czytał co macie do powiedzenia. Tylko jedno- złodzieje. Po co się powtarzać? Mam cichą nadzieję, że kiedyś uda się przyłapać Ferrari na kradzieży. Chętnie wtedy posłucham stękania czerwonych. Jeśli myślicie, że inne zespoły nie sypią obłudą. Między innymi Renault i Flavio- byli oskarżenie o kradzież a pieli o nieuczciwości McLarena i nie można im ufać w sprawie ECU.
A-J-P, 28.12.2007 19:05[!]
Norma jak zwykle posty przeciw ferrari sa wycinane - ZNOWU WIELKIE GRATULACJE DLA SERWISU!

A ja mam wrazienie ,ze ty KLC jestes z komisji FIA skoro tak niby wszystko wiesz - tak naprawde guzik wiesz bo wiesz tyle co kazdy czyli stek informacji bez wiekszyszch szczegolow - wiesz tyle co podaja media.

I dodam to co mi wycieto bezpodstwanie na tym serwisie !

Czy Mclaren to tylko Denis???
NIE!
Tak samo jak montezemolo ktory ma wielu wrogow nie powoduje ,ze ferrari ma taka sama ilosc wrogow.
Ja Denisa tez nie lubie

Dokladnie! to wypowiedzi powyzej.

A co z Renault?
Przeciez tez im udowdoniono.
I sadze ,ze jakbym tak skontrolowac dokladnie auta z poprzednich sezonow to sadze ,ze w kazdym powtarzam w KAZDYM by sie cos znalazlo.
Teraz bedzie inaczej bo zespoly beda sie baly.
kLc!, 28.12.2007 19:57[!]
do K**WY NĘDZY.

A-J-P
Użyj czasem mózgu. Mam Ci to wykładać łopatą? NIE WIERZĘ w to, że McLaren z dobrej woli zaniechał kontynuacji pracy nad rozwiązaniami od Ferrari. Nie wierzę, bo te trzy systemy to prezent z nieba dla maka, oszczędność ogromnej kasy i być może wielu lat główkowania. Co więcej, jestem PRZEKONANY, że wszystkie zespoły w stawce zachowałyby się identycznie jak McL. A jednak to nie Toyota, Super Aguri czy jakikolwiek inny zespół ukradły dane swojemu przeciwnikowi. A na dodatek Ron Dennis, czyli przedstawiciel McL, bezczelnie okłamywał wszystkich przez 3/4 sezonu. To dlatego McLaren stracił u mnie wszelki szacunek i każdy występek tego teamu będę tępił.

i proszę, nie wrzucaj mnie do wora pt. ,,fanatyk Ferrari''- jestem kibicem Kimiego, a niekoniecznie zespołu, dla którego jeździ.
A-J-P, 28.12.2007 20:40[!]
po pierwsze to zostaw dla siebie txty o uzywaniu mozgu
po drugie lopate zostaw sobie na pole
po trzeciez to nie mclaren ukradl dane tylko pracownik ferrari a mclaren je wykorzystal wiec co najwyzej mozesz mowic ,ze pracownik ferrari to zlodziej a mclaren to oszusci ( i tu sie zgodze )
Wiec nie ***ziel mi ciagle ,ze mclaren ukradl to czy tamto oni wykorzystali tylko dane ktore ukradl pracownik ferrari. wiec nie gadaj mi ,ze to nie toyta czy super aqueri ukradli bo mclaren tez nie ukradl tylko dostal te dane.
Czy wierzysz w cuda ,ze jakby pracownik maka lub renalut przyszedl do ferrari to by takie zagrania nie zrobili?
to jest sport i biznes wielki i kazdy by tak zrobil.
Tylko rozgraniczaj zlodziejstwo od oszustwa.
Co do Denisa - jest jaki jest i tyle - ja go nie lubie nie cierpie wrecz za arogancje i chamstwo ale to nie znaczy ,ze on to caly team.

i w ogole dajmy sobie spokoj z takimi sprzeczkami - po co sie mamy klocic zaraz po swietach i na koniec tego nedznego roku ? :) zamiast isc na browara ;)
kLc!, 28.12.2007 21:00[!]
"Czy wierzysz w cuda ,ze jakby pracownik maka lub renalut przyszedl do ferrari to by takie zagrania nie zrobili?
to jest sport i biznes wielki i kazdy by tak zrobil."

jezusie chrystusie, przecież napisałem, że w to NIE wierzę.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca