F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Whitmarsh opowiada się za utrzymaniem statusu równości kierowców

"W 2007 roku traktowaliśmy kierowców tak samo i tak też zamierzamy postąpić w tym sezonie".
Bartosz Orłowski, 8 stycznia 2008, wyświetlenia: 2382<< | lista | T- | T+ | >>
Podczas wczorajszej prezentacji McLarena MP4-23 spekulowano, że stajnia z Woking zatrudniła Heikkiego Kovalainena jako nieoficjalnego kierowcę nr dwa, który będzie pomagał Lewisowi Hamiltonowi w zdobyciu tytułu mistrza świata w sezonie 2008.

W wywiadach przygotowanych dla prasy na okoliczność prezentacji w Stuttgarcie, Kovalainen stwierdził, że jego celem w nadchodzącym sezonie będzie walka o dobre miejsce w mistrzostwach. Hamilton natomiast stwierdził, że tym razem ma zamiar sięgnąć po koronę Mistrza Świata.

Jednakże pomimo zeszłorocznych sporów pomiędzy Hamiltonem i jego ówczesnym zespołowym partnerem Fernando Alonso i przegraniu w efekcie walki o mistrzostwo z Ferrari, dyrektor generalny McLarena – Martin Whitmarsh nadal opowiada się za utrzymaniem statusu równości kierowców.

„W zeszłym roku traktowaliśmy kierowców tak samo i tak też zamierzamy postąpić w tym sezonie.” – powiedział Whitmarsh. „Chcemy wygrać mistrzostwa i nie faworyzujemy nikogo w zespole. Obaj kierowcy będą mieli ten sam sprzęt i te same warunki”.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.06.2018  Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
19.11.2015  Martin Whitmarsh także odrzucił propozycję posady szefa Manora
12.03.2015  Martin Whitmarsh dołączy do Ben Ainslie Racing
26.08.2014  Martin Whitmarsh odszedł z McLarena
Tagi:
Whitmarsh M.
Hamilton L.
Kovalainen H.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cinek, 08.01.2008 14:23[!]
ta, jasne :P
DarkArt, 08.01.2008 14:33[!]
Napewno siegnie;) W tym sezonie bedzie latal okolo 4 miejsca ;)
sasza82, 08.01.2008 16:54[!]
Mów Mi jeszcze Panie Whitmarsh....
Pussik, 08.01.2008 18:55[!]
Hamie zdobył wiele punktów dzięki Alonso. Ustawienia które Ferdek wychwycił, były wykorzystywane po czesci do obydwu bolidów.
pasior, 08.01.2008 19:04[!]
zdziwicie się czewrone kaszlaki.
kemot, 08.01.2008 19:31[!]
&amp;#8222;W zeszłym roku traktowaliśmy kierowców tak samo i tak też zamierzamy postąpić w tym sezonie.&amp;#8221; - nonsens z Hamiltonem obchodzili się jak z jajkiem, kto mu przeszkadzał dostawał po łbie (Kubica, Alonso) no a w tym sezonie Mclarenowi raczej nie uda się sięgnąć ani drużynowo ani indywidualnie - lepsze będzie Ferrari i Renault takie przeczucie.
rafaello85, 08.01.2008 21:28[!]
&quot; Chcemy wygrać mistrzostwa i nie faworyzujemy nikogo w zespole...&quot;
Po przeczytaniu tego cytatu nie wiem czy smiać się czy płakać... Sezon 2007 pokazał dobitnie jak &quot;równo&quot; są traktowani obydwaj zawodnicy tego zespołu i że żaden z nich &quot;nie&quot; jest faworyzowany:/
andy, 09.01.2008 08:50[!]
raffaello85&gt; kto jak kto ale kibice ferrari raczej nie powinni się wypowiadać na temat równości traktowania kierowców w innym zespole bo to co działo się w ferrari za czasów &quot;miszcza&quot; to była dopiero &quot;równość&quot;. Może zaprzeczysz?
Benetonczyk, 09.01.2008 11:59[!]
Andy ja nie zaprzecze i wydaje mi sie ze rafaello tez nie zaprzeczy. Jest jednak taka sprawa ze ferka w tamtym okresie nie trąbiła na lewo i prawo o równosci kierowców. Chyba ze moze cos uszło mojej uwadze. P.S. Nie wychwalam Ferrari i nie krytykuje Mclarena staram sie byc tylko obiektywny.
rafaello85, 09.01.2008 13:09[!]
andy---&gt; nie zaprzeczę, ale tam Barrichello nie był traktowany jak śmieć! A w McLarenie Alonso czy Coulthard tak własnie byli traktowani. Może zaprzeczysz?
andy, 09.01.2008 17:58[!]
rafaello85&gt;musze niestety zaprzeczyć. jeżeli uważasz, że kazanie komuś kto prowadzi przez większą część wyścigu by zwolnił a wręcz zatrzymał się przed metą i przepuścił &quot;miszcza&quot; to nie jest traktowanie go jak śmiecia no to nie mamy o czym rozmawiać. GP Austrii nie było ostatnim wyścigiem sezonu czy jednym z ostatnich który decydowałby by w jakiś istotny sposób o tym kto zostatnie mistrzem. Mimo tego Rubensa potraktowano właśnie jak śmiecia i dlatego zresztą dał wyraz swego niezadowolenia po wyścigu gdy Todt do niego podchodził.
jędruś, 09.01.2008 19:19[!]
rafaello85 - może nie jak śmiecie ale jak dodatki do kierowców...

Kovalainen musi znać swoje miejsce w szeregu. Jest DRUGIM kierowcą. Musi jeździć pod Lewisa inaczej McLaren nie będzie raczej zadowolony z jego postawy.
Jeśli będzie dobrze się sprawował to może będzie mógł odnosić w nagrodę jakieś zwyciestwa. Ale tylko gdy Hamilton odpadnie z wyścigu.

Koval o tym wiedział , odkąd był przymierzany do tej posady. To oczywiste. Chciał pozostać w Renault za wszelką cenę, ale mu się nie udało.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca