F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

FIA utworzyła komisję do rozdysponowania kary McLarena

Jednym z jej członków został siedmiokrotny Mistrz Świata Formuły Jeden - Michael Schumacher.
Igor Szmidt, 27 marca 2008, wyświetlenia: 3461<< | lista | T- | T+ | >>
Światowa Rada Sportów Motorowych FIA obradowała wczoraj w Paryżu i wyznaczyła komisję zarządzającą dla funduszu na rzecz rozwoju bezpieczeństwa w sportach motorowych. Fundusz ten rozdysponuje kwotę 60 milionów dolarów z kary nałożonej na zespół McLaren Mercedes, z pożytkiem dla ogólnoświatowego motosportu.

Kontrolę nad nim będzie sprawowała wybrana wczoraj komisja, podlegająca bezpośrednio Fundacji FIA. Członkami komisji wybrani zostali Max Mosley i Michael Schumacher (obaj są powiernikami Fundacji FIA), a także Prezydent Komisji ds. Rywalizacji Samochodowej w Stanach Zjednoczonych – Nick Craw (reprezentujący Narodowe Związki Sportowe), Jean Todt i Norbert Haug (z Ferrari i Mercedesa, czyli producentów związanych z incydentem szpiegowskim, z powodu którego McLaren został ukarany grzywną w 2007 roku).

Zamiarem komisji jest rozdysponowanie funduszu przez kolejne pięć lat na program nauki bezpieczeństwa dla młodych kierowców, program szkolenia w zakresie bezpieczeństwa dla organizatorów imprez i program doradztwa w sprawie poprawy obiektów medycznych na torach wyścigowych.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
24.12.2018  FIA zmodyfikowała przepisy o ustalaniu kolejności startowej
Tagi:
FIA
Schumacher M.
Ferrari
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ToshibaUser, 27.03.2008 18:11[!]
Wspieranie działalności na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach jest godne pochwały . Nie rozumiem tylko czepiania się młodych kierowców . Ok ludzie w młodym wieku , ze względu na brawurę powodują sporo wypadków , ale moim zdaniem wysiłek powinien być skierowany również na inne grupy : np.kierowcy starsi wiekiem też stanowią zagrożenie - gorszy stan zdrowia ( pogorszona zdolność widzenia , czy wydłużony czas reakcji względem grupy 20-30 latków ) zbytnia rutyna itd.
Swoją drogą czyżby " obiekty medyczne na torach " nie funkcjonują prawidłowo , ze trzeba je poprawiać ?
Wydawało mi się , że powinny one spełniać wyśrubowane normy ...
Maraz, 27.03.2008 18:17[!]
Zawsze jest miejsce na poprawę - tak w osiągach, jak i bezpieczeństwie :) Poza tym wyśrubowane normy są na torach F1, a młodzi kierowcy zwykle zaczynają od lokalnych torów, a tam różnie bywa z bezpieczeństwem.
ToshibaUser, 27.03.2008 18:39[!]
Masz rację , co do lokalnych torów .
Natomiast uważam , że w ramach poprawy bezpieczeństwa medycznego na torach , powinno się również wprowadzić zakaz rozpoczynania wyścigu w takich warunkach jak w zeszłym roku w Japonii . One - śmiem twierdzić - uniemożliwiały użycie śmigłowców ewakuacji medycznej HEMS . Gdyby wtedy doszło do czegoś poważnego to byłby problem . Tutaj też mogły by być wyznaczone jakieś środki na rekompensaty dla stacji telewizyjnych , za to ,że wyścig się nie odbył ze względów bezpieczeństwa .
marrcus, 27.03.2008 19:18[!]
co ty chciałbyś odwoływać wyścigi ?, by cie zajechali na forach ]:->
ToshibaUser, 27.03.2008 19:31[!]
Mnie nie - to Berniemu i Maxowi by się oberwało za słuszną sprawę he he he he he he ;)
Ale sam przyznasz , że to co było w zeszłym roku na Fuji to było z lekka przegięcie .
jędruś, 27.03.2008 20:27[!]
Dobra rzecz . Pieniądze FIA śmierdziały ( bo od złodzieji i oszustów niby :D ) to dali na cele propagowania bezpieczeństwa . I bardzo dobrze . 60 mln $ na 5 lat do dosyć dużo . Miło widzieć w tej grupie także prezydenta FIA , i najważniejszych ludzi F1 jak Todt i Haug . Schumi też jak jest na emeryturze to ma dużo czasu na propagowanie bezpieczeństwa.
Miejmy nadzieję , że dzięki temu młodzi kierowcy ( w szczególności z Japoni :D ) będą jeździć z większą dokładniością i zachowywać bezpieczeństwo . To powinno się tyczyć wszystkich serii począwszy od Formuły BMW a skończywszy na F1 .
duszek998, 27.03.2008 21:09[!]
chciałbym widzieć ja to podzielą i oby się spisali!
zgf1, 28.03.2008 09:35[!]
Uwazam, ze to co bylo na Fuji to nie bylo przegiecie tylko w sumie beznadziejne przepisy sa (Info dla Ferrari i SC non stop) kiedys bez kontroli trakcji scigali sie w wiekszych deszczach, pamietacie Wegry97, Silver98, Spa98, Malezja2001(?) deszcz to czesc wyscigow i deszcz potrafi odsiac ziarno od plew... Kierowcy maja wkalkulowane ryzyko w kase jaka dostaja. Odwolywac wyscigi z powodu pogody? Dobre sobie...

Mniej SC (tylko w waznych wypadkach) wiecej pulapek piaskowych, mniej asfaltowych pobocz...
rafaello85, 30.03.2008 11:58[!]
Przynajmniej taka będzie "korzyść" z tej afery szpiegowskiej. Ta ogromna kasa, którą musiał wpłacić McLaren może przyczynić się dobru.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca