F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 1969
GP RPA
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Holandii
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Włoch
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
Strona główna sezonu 1969
Klasyfikacje generalne 1969
Statystyki z sezonu 1969

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Nürburgring.
Grosser Preis von Deutschland 19693 sierpnia
Nürburgring
Długość toru: 22,835 km
Liczba okrążeń: 14
Pełny dystans: 319,690 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
8:04,100 - Jim Clark (Lotus), 1967
Najszybsze okrążenie wyścigu:
8:15,100 - Dan Gurney (Eagle), 1967
Największa średnia prędkość wyścigu:
163,200 km/h - Denny Hulme (Brabham), 1967
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=6Jacky IckxBrabham BT26A141h49m55,400-
2.=7Jackie StewartMatra MS8014+0:57,700-
3.510Bruce McLarenMcLaren M7C14+3:21,600-
4.51Graham HillLotus 49B14+3:58,800-
5.1226Henri PescaroloMatra MS7131 okr.-
6.1429Richard AttwoodBrabham BT30131 okr.-
7.1220Kurt Ahrens JrBrabham BT30131 okr.-
8.1322Rolf StommelenLotus 59B131 okr.-
9.931Peter WestburyBrabham BT30131 okr.-
10.1230Xavier PerrotBrabham BT23C131 okr.-
11.711Jo SiffertLotus 49B12wypadek-
12.28Jean-Pierre BeltoiseMatra MS8012przednie zawieszenie-
Niesklasyfikowani
9Denny HulmeMcLaren M7A11układ przeniesienia napędu-
15Jackie OliverBRM P13811pompa olejowa-
2Jochen RindtLotus 49B10zapłon-
28Francois CevertTecno 30610skrzynia biegów-
27Johnny Servoz-GavinMatra MS77silnik-
16Jo BonnierLotus 49B4wyciek paliwa-
17Piers CourageBrabham BT26A1wypadek-
3Mario AndrettiLotus 630wypadek-
12Vic ElfordMcLaren M7AB0wpadł na odłamki z bolidu Andrettiego-
Nie wystartowali
14John SurteesBRM P1390zawieszenie-
23Hubert HahneBMW 2690wycofał się po wypadku Mittera-
21Hans HerrmannLotus 59B0wycofał się po wypadku Mittera-
24Gerhard MitterBMW 2690utrata koła/tragiczny wypadek podczas treningów-
25Dieter QuesterBMW 2690wycofał się po wypadku Mittera-
Najszybsze okrążenie: Jacky Ickx (Brabham BT26A) - 7:43,800 na 7 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 174,498 km/h
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca