F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2016
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Niemiec
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2016
Klasyfikacje generalne 2016
Statystyki z sezonu 2016

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
British Grand Prix 201610 lipca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,607 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2013
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:33,401 - Mark Webber (Red Bull), 2013
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,683 km/h - Mark Webber (Red Bull), 2012
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=44Lewis HamiltonMercedes F1 W07 Hybrid521h34m55,8312
2.133Max VerstappenRed Bull RB1252+0:08,2502
3.16Nico RosbergMercedes F1 W07 Hybrid52+0:16,9112
4.=3Daniel RicciardoRed Bull RB1252+0:26,2112
5.=7Kimi RaikkonenFerrari SF16-H52+1:09,7432
6.411Sergio PerezForce India VJM0952+1:16,9412
7.127Nico HulkenbergForce India VJM0952+1:17,2122
8.155Carlos SainzToro Rosso STR1152+1:25,8582
9.25Sebastian VettelFerrari SF16-H52+1:31,6542
10.526Daniił KwiatToro Rosso STR1152+1:32,6002
11.119Felipe MassaWilliams FW38511 okr. (1 okr.)3
12.522Jenson ButtonMcLaren MP4-31511 okr. (04,176)2
13.414Fernando AlonsoMcLaren MP4-31511 okr. (13,897)3
14.877Valtteri BottasWilliams FW38511 okr. (16,682)2
15.612Felipe NasrSauber C35511 okr. (08,751)2
16.221Esteban GutierrezHaas VF-16511 okr. (10,471)2
17.120Kevin MagnussenRenault R.S.1649skrzynia biegów3
Niesklasyfikowani
30Jolyon PalmerRenault R.S.1637skrzynia biegów3
88Rio HaryantoManor MRT0524wypadł z toru2
8Romain GrosjeanHaas VF-1617układ przeniesienia napędu2
9Marcus EricssonSauber C3511elektryka2
94Pascal WehrleinManor MRT056wypadł z toru1
Najszybsze okrążenie: Nico Rosberg (Mercedes F1 W07 Hybrid) - 1:35,548 na 44 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 193,548 km/h
 kara doliczenia 10 sekund za przekazanie przez zespół nielegalnych instrukcji dot. jazdy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 10.07.2016 16:08[!]
W pełni zasłużone zwycięstwo Lewisa. Brawo, Rosberg już na wyciągnięcie ręki w mistrzostwach.
Rosbergowi zacięła się skrzynia na 7 biegu i gdyby nie dostał instrukcji od zespołu to pewnie mógłby nie ukończyć wyścigu. Nie powinno być kary? RBR będzie walczył ostro pewnie o to.
tommy123, 10.07.2016 16:10[!]
To miał być wycig, start za SC...? Bo troche popadało? Równie dobrze mogą pojechac cały wyścig za SC bo ktoś wypadnie z toru. To była parodia wyscigu.... kierowca F1 musi mieć jaja... albo umiesz jeździć w dzeszczu albo zmiań zawód. W latach 80 czy 90 nie było takiej szopki. Rozumiem bezpieczeństwo ale to musi mieć swoje granice nie tylko w F1 ryzykuje się życie, np. zwykły kierowca na polskich drogach, górnik itp. Poziom bezpieczeństwa sie poprawia mamy lepsze bolidy, tory z wyasfaltowanym poboczem ale nie ingerujmy w rywalizacje sportową - to przegięcie. Senna kiedys powiedział, że ryzyko jest wpisane w ten zawód i jesli chcesz być w tym sporcie to musisz to zaakceptować. Kibice powinini złożyć protest do FIA o zmiane takich praktyk.
Shaitan, 10.07.2016 16:17[!]
To prawda, to co się dzieje ostatnimi czasy na mokrych startach do wyścigów, to czysta kpina. Miałem ochotę wstać z fotela i wyłączyć tą szopkę...
michu_tarnow, 10.07.2016 16:21[!]
To jest sprawiedliwość :) Nico jak zgłosił problem to dostał wskazówki, a Lewis w Baku jak poprosił o delikatną sugestię co zmienić to nie dostał nic.. Dlatego mam nadzieję na dotkliwą karę dla Rosberga :)

Ps. Gratulacje Lewis i Max :) Szkoda Alo bo jechał ładnie po punkty, kto wie ile ich by zdobył gdyby nie wypadł poza tor :/
Yurek, 10.07.2016 16:26[!]
Znakomicie Gutierrez. Po raz kolejny nie zawiódł.
rocque, 10.07.2016 16:31[!]
Cytat Yurek :
Znakomicie Gutierrez. Po raz kolejny nie zawiódł.

Jakby nie było solidny kierowca - zawsze melduje się poza czołową dziesiątką ;)
bartoszcze, 10.07.2016 16:33[!]
Moment wyścigu: Nasr atakujący Bottasa.
mcracer1993, 10.07.2016 17:10[!]
Co do tego wyścigu to podzielam wasze zdanie odnośnie startu wyścigu. Myślałem, że nóż mi się w kieszeni otworzy. Start za SC tylko dlatego, że trochę popadało? Normalnie śmiech na sali. Oglądałem archiwalne wyścigi F1 z lat 80 i były nawet gorsze warunki (nie wspominam o GP Japonii z 2007, który był i tak zwariowany z kilku powodów) i nie było startu za SC tylko od samego początku jechali w tych warunkach. Dlatego kierowca F1 powinien mieć jaja, a jak coś się nie podoba to wypad z wyścigów. Ci ludzie zarządzający F1 się starzeją - mówię serio. Najbardziej przerażające jest to, że oni tłumaczą się śmiertelnym wypadkiem Bianchiego w GP Japonii w 2014 roku. Śmieszy mnie to. Po prostu stała się tragedia i trzeba iść do przodu, a nie robić szopki tak jak to obecnie wygląda. Dlatego Jacques Villeneuve po raz pierwszy od dłuższego czasu ma u mnie poparcie. Po tegorocznym GP Monako powiedział, że "obecni kierowcy F1 to są dzieciaki, które nie umieją jeździć na deszczu". No a jak wiadomo jazda po mokrej nawierzchni bardzo mocno wyznacza umiejętności danego kierowcy. Zresztą przyznaję też rację @tommy123 jeśli chodzi o ew. protest kibiców. To tyle jeśli chodzi o podsumowanie praktyk dyrekcji wyścigów F1 i mam nadzieję, że Nico Rosberg oraz zespół zostaną w odpowiedni sposób ukarani za złamanie komunikacji radiowej.
Szadi, 10.07.2016 18:14[!]
Najwyższe noty za styl dostaje Alonso i jego podwójny Altonen :)
enstone, 10.07.2016 18:31[!]
Kolejna szopka z tym startem za SC bo popadało i asfalt zrobił się mokry - cóż za fatalne warunki !! .... kilka okrążeń za SLS'em i stawka się wyciągnęła niczym kolarski peleton na płaskim etapie w TdF, emocje opadły, zero akcji na początku wyścigu chyba tak nie powinno być.?, taka jest właśnie współczesna F1 - wodorosty i tona mułu na dnie ....
derwisz, 10.07.2016 19:24[!]
Wyprzedzenie Rosberga przez Verstappena podczas kombinacji dwóch mokrych zakrętów było dla mnie najsmaczniejszym kąskiem dzisiejszego wyscigu/ Później na wysychającym torze do głosu doszła brutalna przewaga mocy bolidu Mercedesa.
marios76, 10.07.2016 22:22[!]
Popieram przedmówcow: kiedyś wyścigi rozpoczynamy się jak lało i było dobrze...
@rocque możecie kpic, ale jest nadzwyczaj regularny ;)
Jeżeli ktoś nie może zrozumieć, dlaczego Rosberg nie powinien zostać mistrzem świata, to dedykuję mu kilka pierwszych okrążeń po zjeździe nieszczęsnego SC.
Jakie to szczęście, że solidny, ale przeciętny kierowca trafił na świetnego partnera zespołowego, i dzięki temu nie mamy farsy w stylu Nico Rosberg po raz trzeci z rzędu mistrzem świata! Taki ma bolid Mercedes :(
A jeszcze słowo dla tych, którzy krytykują Kimiego, Ferrari itd. Napiszcie może jak ten starzec dziś wypadł na tle czterokrotnego mistrza świata i jaka jest jego strata w klasyfikacji generalnej? ;) Ha!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca