F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Rolex British Grand Prix 20188 lipca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:26,600 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:30,621 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
Największa średnia prędkość wyścigu:
225,562 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.15Sebastian VettelFerrari SF71H521h27m29,7842
2.144Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+52+0:02,2641
3.=7Kimi RaikkonenFerrari SF71H52+0:03,6522
4.=77Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+52+0:08,8831
5.13Daniel RicciardoRed Bull RB1452+0:09,5002
6.527Nico HulkenbergRenault R.S.1852+0:28,2201
7.331Esteban OconForce India VJM1152+0:29,9301
8.514Fernando AlonsoMcLaren MCL3352+0:31,1152
9.220Kevin MagnussenHaas VF-1852+0:33,1881
10.211Sergio PerezForce India VJM1152+0:34,7082
11.62Stoffel VandoorneMcLaren MCL3352+0:35,7742
12.-18Lance StrollWilliams FW4152+0:38,1061
13.110Pierre GaslyToro Rosso STR1352+0:39,1292
14.-35Siergiej SirotkinWilliams FW4152+0:48,1131
15.1033Max VerstappenRed Bull RB1446hamulce2
Niesklasyfikowani
8Romain GrosjeanHaas VF-1837kolizja z Sainzem1
55Carlos SainzRenault R.S.1837kolizja z Grosjeanem2
9Marcus EricssonSauber C3731wypadek 1
16Charles LeclercSauber C3718niedokręcone koło 1
28Brendon HartleyToro Rosso STR131jednostka napędowa1
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Ferrari SF71H) - 1:30,696 na 47 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 209,993 km/h
 kara doliczenia 5 sekund za doprowadzenie do incydentu z udziałem Pereza

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pietrek, 08.07.2018 16:52[!]
Wielkie gratulacje dla całej ekipy Scuderii Ferrari za świetną robotę przez cały weekend! Piękna taktyka i szybka zmiana opon u Vettela i Raikkonena! Grande lavoro Seb! Grande lavoro Kimi! FORZA FERRARI!!!
Patok12, 08.07.2018 17:07[!]
Hamiltonowi bardzo pomógł ten SC bo dojechałby 6. Bardzo zła taktyka Red Bulla, nie wiem co uczynił Verstappen, słaba końcówka Bottasa, Sauber to powinien coś zrobić z tymi łamagami co nie potrafią dokręcać kół. Kimi po raz kolejny przeciętnie, słabo Haas, szczególnie Crashjean. Hulkenberg na zużytych hardach kontrolował tempo i p6, bardzo ciekawe. Perez coś dużo ma tych kolizji, już teraz ma mniej punktów niż Ocon który stracił do niego 15 punktów w Baku.
Tomek71, 08.07.2018 17:08[!]
Takie końcówki to ja chce oglądać co wyścig ;D. Smutno mi się zrobiło trochę ze względu na Hamiltona, to mógł być jego wyścig ale miał pecha w postaci Raikkonena. Kimi coś ostatnio wszystko psuję ,nie podobała mi się dzisiaj jego jazda. Bottas spoko się bronił przed Vettelem ale ten manewr Seba mi się chyba najbardziej podobał był dobry agresywny i skuteczny. Niepamiętam czy Verstappen wypadł po swoim błędzie czy coś wcześniej było z bolidem ale moim zdaniem ten kierowca musi teraz coś więcej udowodnić światu niż kilka dobrych występów z rzędu. Musi pojechać dobry cały sezon!
Slimmy, 08.07.2018 17:09[!]
Jak dla mnie powinny być 2 przymusowe PITstopy, dzięki temu na 15-20okr przed końcem jest co oglądać, dzieje się wiele akcji. A tak po 1 pitstop sobie robią i czasami 40okr na jednym komplecie jadą sama monotonia i można zasnąć.
WrobelGP, 08.07.2018 17:14[!]
Niesłychane, że tak doświadczony kierowca jak Grosjean stanowi takie zagrożenie na torze. Liczę na parę punktów karnych dla tego nerwusa. Światełko w tunelu, które pojawiło się w jego przypadku po GP Austrii znowu się oddala.
Świetny wyścig Vettela i bardzo ładna pogoń Hamiltona. Szkoda mi bardzo Leclerca i Bottasa - nie rozumiem dlaczego nie zdecydowali się mu zmienić opon podczas 1szej neutralizacji. Kto wie, czy nie wygrałby tego wyścigu.
Poza tym przyplusowali dzisiaj jak dla mnie Hulkenberg i Alonso.
pluto, 08.07.2018 17:17[!]
@Slimmy o tym mówie cały czas i to kolejny wyścig który to potwierdza.Można jeszcze bardziej zamieszać-kto uzyje twardej mieszanki =co najmniej 1 pitstop ; kto uzywa tylko mieszanki sredniej i miękkiej =2 obowiązkowe pitstopy .Mamy wtedy w wyscigu rózne strategie przykład Hulk

@WrobelGP zgadzam sie co do Bottasa to błąd Merca ,wyjechałby na świezakach na 2 miejscu=pewne podium
Tetracampeon, 08.07.2018 17:21[!]
Przykro mi, że Hamiltonowi nie udało się wygrać domowego wyścigu o GP Wielkiej Brytanii po raz piąty z rzędu i szósty w karierze. Gdyby wygrał, to pobiłby rekord Prosta i Clarka w liczbie wygranych wyścigów w Wielkiej Brytanii. Muszę jednak przyznać, że walka Ferrari i Mercedesa była po prostu kapitalna. Atak Vettela na Bottasa był bombowy. Gratuluję Sebastianowi zwycięstwa. Nie jestem zadowolony z tego, co Raikkonen odwalił na starcie wobec Hamiltona, ale niemniej jednak brawa dla niego za trzecie miejsce. Nawet kara 10 sekund nie pozbawiła go podium. Ferrari dysponowało świeższymi i szybszymi oponami niż Mercedes. Vettelowi i Raikkonenowi udało się wykorzystać tą przewagę i brawa dla nich.

Następny wyścig za 2 tygodnie o GP Niemiec - domowa runda Mercedesa i Vettela. Niech Mercedes się ogarnie - Ferrari zaczyna odjeżdżać w klasyfikacji konstruktorów.
marios76, 08.07.2018 17:48[!]
@Pietrek Kimi uderzajac Hamiltona ustawil wyscig :/
Grosjean znowu zalatwil wyscig Haasowi. Ten typ (celowo nie pisze kierowca) nadake sie do odstrzalu. Steinera mi szczerze żal. 4 sila na papierze, a sklad lepszy chyba tylko od Williamsa! Czas cos z Francuzem zrobić.

@Tetracampeon Mnie forma Ferrari nie dziwi. Dawno pisalem jak sa mocni. A z ogarnianiem sie Mercedesa, to jeszcze jestem spokojny. Lewis moglby tylko lepiej startowac ;)
bartoszcze, 08.07.2018 19:35[!]
Gasly +5 sekund i spada za Strolla.
badi20, 08.07.2018 19:36[!]
Williamsy jak zwykle stabilnie
adrian4900, 08.07.2018 21:55[!]
Powinni zrobić drugie podium dla tzw. klasy B bo różnice ostatnio są ogromne
Rasputin, 08.07.2018 22:40[!]
@adrian4900
To byłaby jedyna szansa na podium na Hulkenberga :D
marios76, 08.07.2018 23:43[!]
@Patok12 A jakby mu Kimi nie przywalil, to by dojechal pierwszy... poza tym mial tempo na tyle dobre, ze mogl myslec o dogonieniu Red Bulli chocby.
@adrian4900 Po co? Grosjean i takie mozliwosci zepsuje ;)
TheStig, 09.07.2018 18:09[!]
@Patok12 Chyba nie. Tuż przed SC HAM odrabiał do RAI po 1.5s na okrążenie i miał już tylko 5-6s straty, a RedBulle były tuż obok. Myślę że bez SC skończyłby 3. Z kolei VET możliwe że skończyłby 2 bo BOT go dochodził. Chyba Ferrari szybciej kończyły się opony i ten dodatkowy Pit był im bardzo na rękę.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca