F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 1985
GP Brazylii
GP Portugalii
GP San Marino
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych Wsch.
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Austrii
GP Holandii
GP Włoch
GP Belgii
GP Europy
GP RPA
GP Australii
Strona główna sezonu 1985
Klasyfikacje generalne 1985
Statystyki z sezonu 1985

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Nürburgring.
Grosser Preis von Deutschland 19854 sierpnia
Nürburgring
Długość toru: 4,542 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 304,314 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,871 - Nelson Piquet (Brabham), 1984
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:23,146 - Michele Alboreto (Ferrari), 1984
Największa średnia prędkość wyścigu:
191,751 km/h - Alain Prost (McLaren), 1984
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.727Michele AlboretoFerrari 156/85671h35m31,337-
2.12Alain ProstMcLaren MP4/2B67+0:11,661-
3.1026Jacques LaffiteLigier JS2567+0:51,154-
4.1118Thierry BoutsenArrows A867+0:55,279-
5.71Niki LaudaMcLaren MP4/2B67+1:13,972-
6.45Nigel MansellWilliams FW1067+1:16,820-
7.1017Gerhard BergerArrows A8661 okr.-
8.113Stefan BellofTyrrell 014661 okr.-
9.728Stefan JohanssonFerrari 156/85661 okr.-
10.164Martin BrundleTyrrell 012634 okr.-
11.1629Pierluigi MartiniMinardi M18562silnik-
12.86Keke RosbergWilliams FW1061hamulce-
Niesklasyfikowani
23Eddie CheeverAlfa Romeo 184T45turbo-
11Elio de AngelisLotus 97T40silnik-
24Huub RothengatterOsella FA1G32skrzynia biegów-
19Teo FabiToleman TG18529sprzęgło-
12Ayrton SennaLotus 97T27układ przeniesienia napędu-
16Derek WarwickRenault RE60B25zapłon-
7Nelson PiquetBrabham BT5423turbo-
15Patrick TambayRenault RE60B19poślizg-
8Marc SurerBrabham BT5415silnik-
9Manfred WinkelhockRAM 038silnik-
22Riccardo PatreseAlfa Romeo 184T8skrzynia biegów-
14Francois HesnaultRenault RE608sprzęgło-
10Philippe AlliotRAM 038ciśnienie oleju-
30Jonathan PalmerZakspeed 8417alternator-
25Andrea de CesarisLigier JS250wypadek/układ kierowniczy-
Najszybsze okrążenie: Niki Lauda (McLaren MP4/2B) - 1:22,806 na 53 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 191,147 km/h
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca