F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 1999
GP Australii
GP Brazylii
GP San Marino
GP Monako
GP Hiszpanii
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Austrii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Europy
GP Malezji
GP Japonii
Strona główna sezonu 1999
Klasyfikacje generalne 1999
Statystyki z sezonu 1999

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hockenheim.
Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 19991 sierpnia
Hockenheimring
Długość toru: 6,823 km
Liczba okrążeń: 45
Pełny dystans: 307,035 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:41,838 - Mika Hakkinen (McLaren), 1998
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:45,747 - Gerhard Berger (Benetton), 1997
Największa średnia prędkość wyścigu:
227,997 km/h - Mika Hakkinen (McLaren), 1998
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie wyścigu  [  T-  |  T+  ]
Przebieg wyścigu o Grand Prix Niemiec był nie mniej zaskakujący niż podczas ostatniej eliminacji. Drugie z rzędu zwycięstwo Eddiego Irvine'a dało mu prowadzenie w klasyfikacji generalnej kierowców. Jest to również drugie podwójne zwycięstwo Ferrari w tym sezonie. Mika Salo spisał się wyśmienicie i gdyby nie musiał przepuścić Irlandczyka w momencie, kiedy obaj kierowcy znaleźli się na czele wyścigu, jego zwycięstwo byłoby wysoce prawdopodobne. Heinz-Harald Frentzen po raz czwarty w tym sezonie stanął na podium. Gdyby na początku wyścigu nie stracił pozycji na rzecz Salo, być może byłyby drugi lub nawet pierwszy. Tak czy inaczej jest to dobry rezultat, zwłaszcza przed własną publicznością. Ralf Schumacher również dzielnie bronił honoru niemieckich kierowców i owocem tego jest czwarta pozycja. Nie było to łatwe, gdyż do wyścigu startował dopiero z jedenastej pozycji. Dla zespołu McLaren Mercedes, któremu również zależało na dobrym rezultacie ze względu na dostawcę silników był to jednak koszmarny wyścig. Najpierw David Coulthard po nieudanej próbie wyprzedzania uszkodził swój przedni spojler, później podczas postoju Miki Hakkinena w boksie były problemy z zatankowaniem paliwa, następnie pękła tylna opona w bolidzie Fina przy bardzo dużej prędkości i tylko szczęściu może zawdzięczać fakt, iż nic mu się nie stało, no i na koniec Coulthard został ukarany za nieprzepisowe wyprzedzanie. Piąta pozycja dla Szkota to wszystko, co dało się wywalczyć. Ostatni punkt zdobył Oliver Panis, dla którego sezon 1999 jest prawdopodobnie ostatnim sezonem w zespole Alaina Prosta.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca