F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2004
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Europy
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2004
Klasyfikacje generalne 2004
Statystyki z sezonu 2004

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Premio do Brasil 200424 października
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,114 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2002
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:14,755 - Michael Schumacher (Ferrari), 2000
Największa średnia prędkość wyścigu:
200,098 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2002
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.2Rubens BarrichelloFerrari F20041:11,166--25
2.1Michael SchumacherFerrari F20041:11,3340,1680,16828
3.6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-19B1:11,5260,3600,19220
4.9Jenson ButtonBAR 0061:11,7310,5650,20525
5.35Anthony DavidsonBAR 0061:11,9200,7540,18931
6.10Takuma SatoBAR 0061:11,9880,8220,06823
7.8Fernando AlonsoRenault R241:12,0050,8390,01730
8.12Felipe MassaSauber C231:12,1831,0170,17824
9.38Ryan BriscoeToyota TF104B1:12,2091,0430,02634
10.4Ralf SchumacherWilliams FW261:12,2351,0690,02626
11.3Juan Pablo MontoyaWilliams FW261:12,2801,1140,04524
12.7Jacques VilleneuveRenault R241:12,3161,1500,03631
13.39Robert DoornbosJordan EJ141:12,3451,1790,02927
14.17Ricardo ZontaToyota TF104B1:12,3471,1810,00230
15.5David CoulthardMcLaren MP4-19B1:12,4301,2640,08324
16.16Jarno TrulliToyota TF104B1:12,5451,3790,11536
17.11Giancarlo FisichellaSauber C231:12,6311,4650,08629
18.14Mark WebberJaguar R51:12,8161,6500,18535
19.18Nick HeidfeldJordan EJ141:13,1141,9480,29824
20.20Gianmaria BruniMinardi PS04B1:13,4672,3010,35331
21.15Christian KlienJaguar R51:13,5092,3430,04232
22.19Timo GlockJordan EJ141:13,9662,8000,45724
23.21Zsolt BaumgartnerMinardi PS04B1:13,9792,8130,01325
24.37Bjorn WirdheimJaguar R51:14,3033,1370,32428
25.40Bas LeindersMinardi PS04B1:14,7543,5880,45110
107% najlepszego czasu: 1:16,148

Druga sesja treningowa na torze Interlagos należała już do kierowców Ferrari, a zwłaszcza do Rubensa Barrichello, który ku wielkiej radości licznie zgromadzonych na trybunach brazylijskich kibiców uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia. Brazylijczyk poprawił o blisko dwie sekundy dotychczasowy rekord tego obiektu, ustanowiony w 2002 roku podczas kwalifikacji przez Juana Pablo Montoyę. Barrichello jak dotąd nie miał zbyt wiele szczęścia w domowym wyścigu, żeby nie powiedzieć, że od blisko 10 lat prześladuje go tu po prostu wielki pech. Tym niemniej każdego roku daje z siebie wszystko i tak też będzie z pewnością tym razem, o czym chociażby świadczy dzisiejszy rezultat. Michael Schumacher okazał się wolniejszy o mniej niż 0.2 sekundy od swojego partnera, a tuż za nim na trzeciej pozycji znalazł się kierowca z zespołu McLaren – Kimi Raikkonen. Kolejne trzy miejsca przypadły reprezentantom zespołu B.A.R, z których najszybszy okazał się być Jenson Button. Takuma Sato uplasował się na szóstej pozycji, a od partnera oddzielił go piątkowy tester stajni z Brackley – Anthony Davidson. Cała trójka miała już ponad pół sekundy straty do Barrichello.

Siódmy czas uzyskał kierowca Renault – Fernando Alonso, mieszcząc się jako ostatni poniżej jednej sekundy straty do najszybszego kierowcy. Partner Hiszpana – Jacques Villeneuve ponownie znalazł się poza pierwszą dziesiątką (12 pozycja), ale tym razem jego strata wyniosła już niewiele ponad sekundę, a od Alonso dzieliły go niespełna 0.3 sekundy, tak więc był to zdecydowanie lepszy występ Kanadyjczyka niż w pierwszej sesji. Tym niemniej jeśli francuska stajnia miała jeszcze cień nadziei na odzyskanie drugiej pozycji w klasyfikacji konstruktorów, po dzisiejszych treningach nie powinna mieć już żadnych złudzeń. Oprócz Barrichello udany występ przed własną publicznością (przynajmniej jeśli chodzi o piątkowe treningi) zaliczył także Felipe Massa. Brazylijczyk uplasował się na ósmej pozycji, będąc zdecydowanie najszybszym kierowcą na oponach Bridgestone nie z zespołu Ferrari. Tymczasem jego partner z zespołu Sauber – Giancarlo Fisichella wylądował dopiero na 17 pozycji, mając blisko półtorej sekundy straty do Barrichello.

Ryan Briscoe ponownie okazał się być najszybszym reprezentantem Toyoty, plasując się na dziewiątej pozycji. Główni kierowcy japońskiej stajni – startujący tym razem w odziedziczonym po Olivierze Panisie bolidzie z nr 17 Ricardo Zonta i Jarno Trulli znaleźli się odpowiednio na 14 i 16 pozycji, ale pomimo dosyć niskich pozycji byli tylko nieznacznie wolniejsi od Briscoe (różnica mniej niż 0.2 sekundy). Pierwszą dziesiątkę zamknął Ralf Schumacher, a tuż za jego plecami znalazł się drugi kierowca z zespołu Williams – Juan Pablo Montoya. Po całkiem niezłej dyspozycji podczas pierwszej sesji, tym razem stajnia z Grove wypadła dosyć przeciętnie. Można powiedzieć, że kierowcy Williamsa zamienili się wręcz miejscami z reprezentantami Ferrari.

Największą niespodziankę podczas drugiej sesji sprawił piątkowy tester zespołu Jordan – Robert Doornbos, plasując się na 13 pozycji. Holender uzyskał nawet lepszy czas od drugiego kierowcy z zespołu McLaren – Davida Coultharda, który po całkiem udanym występie w pierwszej sesji, drugą ukończył dopiero na 15 miejscu. Pozostali reprezentanci irlandzkiej stajni – Nick Heidfeld i Timo Glock jak zwykle znaleźli się w towarzystwie kierowców z zespołów Jaguar i Minardi, czyli pod koniec stawki. Nawet Mark Webber nie zdołał tym razem uzyskać przyzwoitego czasu i musiał zadowolić się zaledwie 18 pozycją.

Źródło: Formula1.com, pitpass.com

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca