F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2005
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Europy
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Brazylii
GP Japonii
GP Chin
Strona główna sezonu 2005
Klasyfikacje generalne 2005
Statystyki z sezonu 2005

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Premio do Brasil 200525 września
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.35Alex WurzMcLaren MP4-201:12,083--38
2.10Juan Pablo MontoyaMcLaren MP4-201:12,6940,6110,61113
3.38Ricardo ZontaToyota TF1051:12,7060,6230,01236
4.12Felipe MassaSauber C241:12,7100,6270,00428
5.2Rubens BarrichelloFerrari F20051:13,0881,0050,37821
6.9Kimi RaikkonenMcLaren MP4-201:13,1721,0890,08418
7.11Jacques VilleneuveSauber C241:13,2021,1190,03021
8.1Michael SchumacherFerrari F20051:13,2051,1220,00324
9.16Jarno TrulliToyota TF1051:13,4931,4100,28826
10.6Giancarlo FisichellaRenault R251:13,5181,4350,02529
11.5Fernando AlonsoRenault R251:13,5451,4620,02729
12.7Mark WebberWilliams FW271:13,6501,5670,10518
13.8Antonio PizzoniaWilliams FW271:13,8281,7450,17819
14.20Robert DoornbosMinardi PS051:13,9221,8390,09428
15.14David CoulthardRed Bull RB11:14,0061,9230,08422
16.37Vitantonio LiuzziRed Bull RB11:14,1412,0580,13529
17.3Jenson ButtonBAR 0071:14,1892,1060,04826
18.17Ralf SchumacherToyota TF1051:14,4272,3440,23820
19.21Christijan AlbersMinardi PS051:14,5632,4800,13623
20.4Takuma SatoBAR 0071:14,5842,5010,02127
21.18Tiago MonteiroJordan EJ15B1:14,6712,5880,08722
22.15Christian KlienRed Bull RB11:14,6982,6150,0277
23.39Nicolas KiesaJordan EJ15B1:15,0943,0110,39625
24.19Narain KarthikeyanJordan EJ15B1:15,1873,1040,09319
107% najlepszego czasu: 1:17,129

Alex Wurz ponownie okazał się najszybszym kierowcą na torze Interlagos, przy czym piątkowy tester McLarena nie zdołał poprawić swojego najlepszego czasu z pierwszej sesji treningowej – zabrakło mu do tego 0.3 sekundy. Tuż za Austriakiem znalazł się tym razem jeden z głównych kierowców stajni z Woking, Juan Pablo Montoya. Zwycięzca zeszłorocznego wyścigu o Grand Prix Brazylii stracił do Wurza ponad pół sekundy, a od swojego partnera, Kimi Raikkonena, który dzisiejsze treningi ukończył na szóstej pozycji, okazał się szybszy o niewiele ponad 0.4 sekundy. Pomiędzy Montoyą i Raikkonenem znaleźli się trzej ulubieńcy lokalnej publiczności, Ricardo Zonta (Toyota), Felipe Massa (Sauber) i Rubens Barrichello (Ferrari).

Zdecydowanie największą niespodziankę sprawił kierowca Saubera, który w pierwszej sesji nie przejechał co prawda ani jednego pełnego okrążenia, ale w drugiej zaliczył już w sumie 28 kółek i do Montoi stracił zaledwie 0.016 sekundy, plasując się na czwartej pozycji. Barrichello miał już ponad sekundę straty do najszybszego kierowcy, jednak i tak dokonał zdecydowanego postępu w stosunku do pierwszej sesji i w dodatku okazał się nieznacznie szybszy od swojego partnera z zespołu Ferrari, Michaela Schumachera (ósma pozycja). Niemiec w drugiej sesji miał trudności z opanowaniem swojego bolidu na brudnej nawierzchni toru Interlagos, czego efektem były dwa piruety.

Siódmy czas uzyskał Jacques Villeneuve, dając kolejny powód do radości ekipie Petera Saubera (obydwaj kierowcy reprezentujący barwy szwajcarskiej stajni znaleźli się w pierwszej ósemce). Pierwszą dziesiątkę zamknęli tymczasem dwaj włoscy kierowcy, Jarno Trulli (Toyota) i Giancarlo Fisichella (Renault), mając niespełna półtorej sekundy straty do Wurza. Lider klasyfikacji generalnej kierowców, Fernando Alonso, tym razem musiał zadowolić się 11 pozycją, a tuż za jego plecami znaleźli się reprezentanci Williamsa, Mark Webber i Antonio Pizzonia. Oprócz Massy rewelacyjnie wypadł dzisiaj również jeden z kierowców Minardi, Robert Doornbos, mieszcząc się poniżej dwóch sekund straty do Wurza, co dało mu 14 pozycję.

Z pozostałych kierowców dosyć słabo wypadli Ralf Schumacher (Toyota) i obydwaj reprezentanci zespołu B.A.R, Jenson Button i Takuma Sato, przy czym ci ostatni w drugiej sesji ewidentnie oszczędzali swoje silniki, gdyż pomimo sporej ilości przejechanych okrążeń uzyskali zdecydowanie gorsze czasy niż w pierwszej sesji. Sato do jutrzejszych kwalifikacji będzie musiał przystąpić jako jeden z pierwszych kierowców i w dodatku czeka go obniżenie pozycji startowej o 10 miejsc za spowodowanie kolizji z Michaelem Schumacherem w Belgii. W tej sytuacji Japończyk może zrezygnować z udziału w kwalifikacjach, by w ten sposób oszczędzić opony. Zdecydowanie największym pechowcem był dzisiaj Christian Klien. Kierowca Red Bull wypadł z toru po prawdopodobnej awarii zawieszenia i rozbił swój bolid, ale na szczęście nic mu się nie stało. Ostatecznie Austriak sklasyfikowany został na 22 pozycji.

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

Źródło: Formula1.com, pitpass.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
KIU, 23.09.2005 20:11[!]
NO w Końcu ciekawe co z Alonso :) ale Montoy i Wurz super szkoda Kimasa :(
KIU, 23.09.2005 20:15[!]
Kibice Renault mała załamka co ??
SirKamil, 23.09.2005 20:25[!]
Nic podobnego:) Jak można się sugerować treningami?
redzkaformula, 23.09.2005 20:48[!]
widzicie minardi?? The best team wg kategorii postepow!!
Corvi78, 23.09.2005 22:29[!]
moze Briatore, wyniuchal ze ma padac w niedziele - Renault cos tam kabinuje...
RENO, 23.09.2005 23:22[!]
nio włąśnie wiem ze Renault coś kombinuja, bo tekaie pozycje, może testują różne rodzaj taktyk czy coś bo teraz mi się wydaje że albo silnik oszczędzali albo baki zalane po korek były
SirKamil, 23.09.2005 23:34[!]
Jakie baki, jakie taktyki.. to jest TRENING! Może poporstu nie Renault wypadło źle a inne teamy wypadły jeszcz lepiej.. warto wziaść taką opcje pod uwagę.
RENO, 23.09.2005 23:39[!]
warto wziąść ale Alonso miał w tym trenignu czas gorszy o prawie 0,8s w porównaniu z czasem z pierwszego treningu....nio ale trenigni to treningi.....jutro zobaczymy co sie bezie działo ale myśle że w qualu to Renault bedize napewno w pierwszej 5
hide, 24.09.2005 11:55[!]
Sugerowac sie mozna ale nie do przesady.Kto wczesniej dobierze lepszy setup ten jest na czele po piatkowych treningach.Pozdrowienia
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca