F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Istanbul.
Petrol Ofisi Grand Prix of Turkey 200627 sierpnia
Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,356 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:26,797 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=6Felipe MassaFerrari 248 F1581h28m51,0822
2.11Fernando AlonsoRenault R2658+0:05,5752
3.15Michael SchumacherFerrari 248 F158+0:05,6562
4.212Jenson ButtonHonda RA10658+0:12,3342
5.64Pedro de la RosaMcLaren MP4-2158+0:45,9081
6.22Giancarlo FisichellaRenault R2658+0:46,5942
7.87Ralf SchumacherToyota TF106B58+0:59,3372
8.511Rubens BarrichelloHonda RA10658+1:00,0342
9.38Jarno TrulliToyota TF106B571 okr.2
10.19Mark WebberWilliams FW28571 okr.2
11.115Christian KlienRed Bull RB2571 okr.2
12.417Robert KubicaBMW Sauber F1.06571 okr.2
13.421Scott SpeedToro Rosso STR1571 okr.3
14.916Nick HeidfeldBMW Sauber F1.06562 okr.3
15.114David CoulthardRed Bull RB255skrzynia biegów3
Niesklasyfikowani
19Christijan AlbersMidland M1646wypadek2
22Takuma SatoSuper Aguri SA0641niesklasyfikowany2
10Nico RosbergWilliams FW2825ciśnienie wody1
23Sakon YamamotoSuper Aguri SA0623poślizg1
20Vitantonio LiuzziToro Rosso STR112poślizg0
3Kimi RaikkonenMcLaren MP4-211wypadek1
18Tiago MonteiroMidland M160wypadek0
Najszybsze okrążenie: Michael Schumacher (Ferrari 248 F1) - 1:28,005 na 55 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 208,903 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
rmn, 27.08.2006 18:39[!]
mi sie wdaje, ze falarek ma racje. Gdyby sc pojawil kilka okrazen pozniej mogliby probowac jechas z msc na jeden stop. No albo po prostu mogli zostawic masse na torze i obsluzyc shumiego ale wtedy pewnie dostal by kare.

Jesli chodzi o 'blad taktyczny' ferrari o trym wszyscy tu pisza, to chyba nie bardzo mogli zrobic cos innego. Jesli schumi zostal by na torze to napewno przejazd przez pit w trakcie wyscigu kosztowal by go wiecej niz 7,8 sekund, ktore czekal na masse?
buczu, 27.08.2006 19:11[!]
gdyby mieli 2-3 sekundy wieksza przewage to alonso nie wyminą by MSC. Było widac jak mało brakowało do szczęścia zespołowi Ferrari.
McMarcin, 27.08.2006 19:36[!]
Emocjonujący wyścig od samego początku. Pech Kimiego trwa nadal, a szkoda bo mógł włączyć się do walki. Świetny wyścig Massy, w końcu zwycięstwo - zabrakło mi przejazdu Felippe z brazylijską flagą po zwycięstwie - tak robił Senna ;) Ferrari będzie walczyło do końca i znów jest konkurencyjne. Kapitalna obrona drugiego miejsca przez Alonso - myślę, że Fernando pokazał iż nie jest gorszym kierowcą od MSCH.
Co do Roberta - wszystko jasne - zawiodły opony i w tym wypadku miejsce Roberta i tak jest niezłe. Pytanie tylko czy Robert, nawet przy dobrych oponach, mógł w tym wyścigu marzyć o wyższym, niż 8 miejsce wyniku?
McLuke, 27.08.2006 20:29[!]
ja ***... znowu Ferrari... mnie t ojuż nudzi!! i do tego Kimas nie do jechał!! co za syf!! brawo tylko dla Roberta on jest najlepszy i nikogo nie zawiódł!! Robert bedzie wysoko na Monzie :-D
senninha94, 27.08.2006 20:51[!]
trudno powiedziec czy robert by był w 8.. na początku wyscigu wszystko wskazywało, że bedzie cudownie, gdy tak lekko wyprzedzał rywali.Ale nigdzie nie mogę znaleźć ani słowa o wycieczkach roberta poza tor na zakręcie 8.. może to też jakoś wpłynęło na opony. No szkoda całego zespołu.Monza może już nie przynieść tak dobrych pozycji startowych.. ahh ale jak się wyscigi ogląda teraz. Finał Mistrzostw Świata to przy tym nudny melodramat
Brat, 27.08.2006 22:39[!]
Ja widzialem ze nietylko SCH bl slabszy widzialem cos wiecej. Sch poprostu zostal nauczony pokory ze mimo iz mial lepszy samochod to i tak na Alonso w bezposredniej walce to za malo i taka prawda panowie. Schumacher tym Gp przegral Mistrzostwo swiata ale je przegrac musial. Nadchodzi era Alonso wielkiego mistrza. Wielki mlody Alonso utemperowal dzisiaj Mistrza Michala i to mi sei podobalo najbardziej. Strater Ross Brawn powinien sie zastanowic kiedy i w jaki sposob sciagac samochody do Pit na tankowanie CO za Glupek heheheh Bravo Alonso VIVA ALONSO !!!!! Niech nam zyje 150 lat. I to wlasnie jest klasa kierowcy Schumacher poprostu nic biedaczyna zrobic nie mogl hihi
Bablo, 28.08.2006 00:17[!]
dobra zaraz wezwiemy panów z białymi kaftanami i zabiorą cię tam gdzie będziesz mógł się wygadać. JEstem dego zdania że gdyby Schum zjechał później to by stracił więcej pozycji niż jedną i 2 pkt. Alonso powinien dziękować mercedoesowi (sc). Bart nie wiem czy mapiętasz Imola 2006 hmmm tam Sch wyszeł zwycięsko. Poprostu gdy walczą zesobą dwa konkurencyjne auta to raczej należy liczyć na błąd kierowcy bo cięzko jest wyprzedzić w taki wypadku
cova, 28.08.2006 01:36[!]
dlaczego mysliecie ze gdyby Schumi zjechal w czasie SC do PITU razem z Alonso a Massa zostalby na torze dostalby kare??Czy za to na pewno dostaliby kare? Co o tym przepisy? BRAT ma w 100% racje, blad stratega.
W/g mnie Ferki mysleli ze tak i tak sie uda , ale sie przeliczyli i tyle i niech Alonso wygra tymi dwoma punkcikami tytul a bedzie smiesznie. Dlaczego Schumi przegrales Mistrza w 06?. Czyzby punkciki z Monaco brakuja?
Co do Kubiego , jest mlody i na pewno jego glos nie jest decydujacy przy doborze opon w czasie wyscigu,pewnie jest szybka narada madrali BMW i stawia sie KUBIemu decyzje gotowa.Wybrali zle drugi komplet ,logika podpowiada wrocmy do identycznych jak 1 set, ale nie znowu inne. Nie rozumiem. KUBI przeciez nie bedzie dyskutowal przez radio, jest mlody i w oczach strategow niedoswiadczony,wiec.......Szkoda bo jak moze to walczy i wyprzedza.
rafaello85, 28.08.2006 01:56[!]
Brat/Slaweksz...

Znowu zaczynasz???!!!! Ciekawe czemu się nie odzywałeś jak Ferrari biło Renaulta? Prawda jest taka, że gdyby nie SC to Alonso straciłby kilka punktów przewagi, ten facet naprawdę ma sporo szczęścia. Ferrari jest jak najbardziej na topie i nic tego nie zmieni.
Zapewniam Cię, że Schumacher będzie do końca walczył. Ja dalej stawiam na niego, ma co prawda 12 punktów straty do Alonso, ale ją odrobi. Wspomnisz moje słowo.
FORZA Schumi i Ferrari!
d'Angelo, 28.08.2006 08:11[!]
Chcialem powiedziec że na Monz-y klasyfikacja będzie taka 1.Schumi 2.Massa 3.Alfonso i przy takiej kolejności Alfonso traci zyskane punkty w Turcji Schumi nadrabia straty a Ferrari przechodzi na 1-sze miejsce w klasyfikacji konstruktorów! A reszta komentarzy to czcze gadanie i puste pisanie!
Kamil, 28.08.2006 08:22[!]
Rafaello85... prawda jest taka że gdyby twój idol jechał bez błędnie to wyprzedził by Alonso po drugim pit stopie ale kiedy robi się wycieczki poza tor to nawet w lepszym bolidzie może zapomnieć o zwycięstwie.
rmn, 28.08.2006 09:40[!]
A gdyby Alonso byl tak samo szybki jak msc to msc wyjechal by duzo za nim Kamil..
Brat, 28.08.2006 10:00[!]
Ale co wy mowicie o kunkurencyjnej walce. Bylo widac golym okiem ze Schumacher nie potrafi tak walczyc. Popelnia mnostwo bledow co raczej nie pozwala mi myslec ze jest az ak wielki. To tez czlowiek tez sie myli. Wczoraj bylismy wlasnie podobnej walki jak na Imola 2006. Schumacher przed Alonso. Hiszpan naciskal Schumacher sie bronil. Oczywiscie zgodze sie z opinia ze byl to piekny wyscig. Ja licze na Alonso takze rozumiecie dlaczego mu kibicuje. Sadze ze jestesmy swiadkami w koncu po wielu GP pieknej walki o kazdy punkty i taka walka powinna byc na kazdym GP. Szkoda ze fani Ferrari znowu nie mozecie sei pogodzic z porazka Schumachera bo 3 miejsce to porazka dla Ferrari. Renault trzeba powiedziec otwarcie lekko spuscilo z tonu. Musza teraz sie umiejetnie bronic. Ale w kazdym sporcie trzeba umiec sie bronic ale i atakowac. Najlepsza obrnoa jest atak co Alonso wczoraj udowodnil i wykorzystal blad mechanikow Ferrari. Ale kazdy by tak zrobil to naturalne

Schumacher wyjezdzal poza tor chcial byc blizej kibicow i pozegnac sie z F1 to tez naturalne i normalne Siemanko Schumacher milej emeryturki
Bart2005, 28.08.2006 10:29[!]
No tak Brat teraz piszesz, że Ferrari było wolne, że Schumacher nie potrafi szybko jechać, że popełnia dużo błedów (ja naliczyłem w wyścigu tylko dwa na zakręcie nr 8 na którym większość kierowców miała problemy). Zwróćmy uwagę na wspomniany przez Ciebie wyścig IMOLA 2006. Alonso jechał tuż za Schumacherem naciskał go (tak samo jak Schumacher wczoraj) i popełniał błedy. Tylko nie wiem czy pamiętasz jak Alonso wyjechał na chwilke z toru na Imoli (dwa czy trzy zakręty przed końcem okrążenia) chyba na przedostatnim okrążeniu wyścigu i stracił około 1 sekundy, potem już sobie odpuścił i nie naciskał. A Schumacher mimo błedów i wycieczek poza tor cisnął do samego końca tak, że wpadł za Alonso na metę dosłownie na zderzaku. Ta Twoja opinia o tym, że Schumacher za swoje wycieczki poza tor nie może być uważany za wielkiego jest dziwna. Dla mnie ktoś kto odpuszcza sobie walkę na dwa czy trzy okrążenia do mety siedząc na ogonie komuś nie jest wielkim kierowcą. Za wczorajszy wyścig Schumacherowi należą się wielkie brawa i słowa uznania. Przez błąd strategów Ferrari to sie ułożyło tak jak widzieliśmy. Gdzyby nie bład to myślę, że Alonso byłby 3 bądź nawet 4 (pewnie Button by go gonił).
rafaello85, 28.08.2006 11:13[!]
Brat/Slaweksz...

Idąc Twoim tokiem rozumowania.... wytłumacz mi dlaczego "genialny" Alonso nie dał rady Schumacherowi w San Marino?
SC uratował wczoraj skórę Alonso, Schumi wypadł poza tor i to jest prawda bo każdy popełnia błędy. Widziałeś jak Alonso na Hockenheimie wyleciał w części stadionowej? To też był jego błąd...
Jeśli chodzi o Renault, to ono nie spuściło z tonu, tylko jest teraz po prostu słabsze. To widać jak przeanalizujesz okrążenia. Ferrari ciśnie teraz tak mocno, jak przed dwoma laty. Ten zespół ma dwóch kierowców, którzy regularnie punktują, a w Renaulcie mocną stroną jest tylko Alonso...
d'Angelo, 28.08.2006 12:08[!]
panowie panowie ale poco te emocje!? po co tyle krzyku!? Jak Szumi wygra na Monzy a tak będzie Massa zapunktuje na drugim miejscu a Alfonso tam gdzie jest jego miejsce czyli na najnizszym stopniu podium to bedzie wielki G I T! więc o co tyle gatki!
Till, 28.08.2006 13:51[!]
Jestem zszokowany że ferrari na końcu sezonu podczas decyduacych o mistrzistwia wyściagach popełania tak banalne błędy .Wzywajac dwa samochody na raz do boksu poprostu przepuscili farciarskiego alonso i moimzdaniem pozbawili Schumiego tytułu.Do boksu powinien zjechac pierwszy Schumi a Massa po jeszcze jednym kółku ,i tak przyjechał by 3 lub nawet 2 (bo niepopełniał błędów)a wygrał by wyscig i była by z tego du za większa korzyść niż wynik jaki uzyskali ,zupełnie nierozumiem ich myslenia ale wiem ze jezeli beda dalej sietak bawic to duzo nieosiągnom
rafaello85, 28.08.2006 14:04[!]
Till...

Ale przecież każdy zespół tak robi, nie tylko Ferrari. Gdyby Massa pozostał okrążenie dłużej mogliby stracić jeszcze więcej miejsc. Michael miał jeszcze szanse być drugim, ale niestety stracił sporo czasu gdy wypadł na zakręcie nr 8.
gurps, 28.08.2006 23:39[!]
Ja mam pytanie z innej beczki: Podczas 14. okrążenia sześciu prowadzących w wyścigu kierowców zjechało do boksów, ale tylko pierwszym pięciu zespoły potrafiły zatankować dość paliwa, żeby następny zjazd mogli odbyć po 38. okrążeniu, natomiast szósty z nich Robert Kubica musiał tankować już podczas trzydziestego czwartego okrążenia. Dlaczego?!
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca