F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 200619 marca
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,384 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.2G. FisichellaRenault R26111:35,488321:33,623611:33,8401322
2.12J. ButtonHonda RA10641:35,023311:33,527321:33,9861319
3.10N. RosbergWilliams FW2861:35,105471:34,563331:34,6261219
4.5M. SchumacherFerrari 248 F1161:35,810591:34,574541:34,6681323
5.9M. WebberWilliams FW2891:35,252341:34,279351:34,6721218
6.4J. P. MontoyaMcLaren MP4-2111:34,536381:34,568361:34,9161218
7.3K. RaikkonenMcLaren MP4-2121:34,667351:34,351371:34,9831218
8.1F. AlonsoRenault R26121:35,514331:33,997681:35,7471322
9.15C. KlienRed Bull RB271:35,171661:34,537691:38,715416
10.7R. SchumacherToyota TF10681:35,2147101:34,586310--10
11.14D. CoulthardRed Bull RB231:34,8396111:34,6146---12
12.11R. BarrichelloHonda RA106141:35,5266121:34,6838---14
13.8J. TrulliToyota TF106131:35,5176131:34,7026---12
14.17J. VilleneuveBMW Sauber F1.06101:35,3914141:34,7526---10
15.16N. HeidfeldBMW Sauber F1.06151:35,5884151:34,7836---10
16.6F. MassaFerrari 248 F151:35,091316-----3
17.21S. SpeedToro Rosso STR1171:36,2976------6
18.20V. LiuzziToro Rosso STR1181:36,5817------7
19.19C. AlbersMidland M16191:37,4267------7
20.18T. MonteiroMidland M16201:37,8196------6
21.22T. SatoSuper Aguri SA05211:39,0116------6
22.23Y. IdeSuper Aguri SA05221:40,7206------6
Najszybsze okrążenie: Jenson Button (Honda RA106) - 1:33,527 w II bloku
 Pozycja startowa obniżona o 10 miejsc za wymianę silnika przed kwalifikacjami
 Wystartuje z końca ze względu na wymianę silnika po kwalifikacjach

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Hindus, 18.03.2006 14:09[!]
ADAMS skad taka pewnosc ze sa zatankowane do pełna??
Metalpablo, 18.03.2006 14:16[!]
adams:racja,mają dużo paliwa i bardzo podobne taktyki.Co to Coswortha to elegancko sie psrawują.Mak bedzie na podium,a Button wyleci gdzies na tył albo bedzię miał jakis problemik,Nico może wygrać.Nie wiadomo ile ma paliwa,chyba raczej porównywalnie z Fisicho,więc bedzie juz od pierwszego zakretu atakować.Chciałbym zeby deszcz spadł i to bardzoo.Pieknie sie zapowiada:D
marcin760, 18.03.2006 14:19[!]
W czołówce brak "wielokrotnie wygrywających" wszyscy będą atakowac z tyłu. To już jest dobre, a po paru boksach dopiero się zacznie, i to będzie świetny wyścig. Dobry będzie początek, środek i koniec. Jak rzadko ostatnio w tym sporcie. Co do strategi można coś przypuszczac po czasach, ale niektórzy z was są pewni jakby byli szefami zespołów. Są jeszcze stłuczki, dziwne przypadki i zmiany taktyki w trakcie wyścigu. Już czekam na to widowisko.
adams, 18.03.2006 14:20[!]
brak informacji o problemach silnikowych.Przekonali się po pierwszym wyścigu,że taka strategia przynosi rezultaty.Mysle,że pozycja Alonso tez nie jest przypadkowa.Fisichella to utalentowany kierowca ale przypuszczam,ze miał mniej paliwa.Ostatnimi czasy sugerowanie się kwalifikacjami jako wyznacznikiem talentu nie ma sensu - kazdy zbiornik paliwa kryje co innego.
mkpol, 18.03.2006 15:37[!]
Cos czytalem ze fisico ma miec wymieniony silnik. Czy ktoś może potwierdzićtę informację?
slaweksz, 18.03.2006 16:15[!]
czy ktos wiez ze schumacher wymienia silnik
Tommasz, 18.03.2006 16:15[!]
Alonso i McLareny pewnie mają wachy pod korek. Wie może ktoś czy Schumacher może dotankowac jeszcze przed wyścigiem z racji tego że dostał wczesniej karę?
leo, 18.03.2006 17:37[!]
takich kwalifikacji sie nie spodziewalem! maki i reno Alonso maja ta sama taktyke, co nie wrozy dobrze pyszalkowi,wiliamsy b. dobrze(do boju boys)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca