F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Spa-Francorchamps.
ING Belgian Grand Prix 200716 września
Circuit de Spa-Francorchamps
Długość toru: 7,004 km
Liczba okrążeń: 44
Pełny dystans: 308,176 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]

Scuderia Ferrari Marlboro

Kimi Raikkonen (P1): „Jestem oczywiście bardzo zadowolony z tego pole position, zdobytego na jednym z moich ulubionych torów i z ogólnej postawy całego zespołu. W pierwszej próbie w Q3 zauważyłem dziwne zachowanie tyłu bolidu pod koniec okrążenia. Nie dostrzegliśmy jednak żadnych usterek, więc podjąłem jeszcze jedną próbę – okrążenie nie było idealne, ale na tyle dobre by zdobyć pierwsze miejsce. Balans samochodu jest w porządku. Zwykle jesteśmy szybsi w wyścigu niż podczas kwalifikacji, więc jutro spodziewam się dobrego wyniku”.

Felipe Massa (P2): „To były udane kwalifikacje. Moje ostatnie okrążenie w Q3 było idealne aż do ostatniego zakrętu, gdzie zblokowałem koła, co mogło mnie kosztować pole position. Ale druga lokata to dobre miejsce do startu. Wróciliśmy do najwyższego poziomu konkurencyjności i mamy realną szansę na zwycięstwo”.

Jean Todt, szef zespołu: „To były bardzo zacięte i emocjonujące kwalifikacje, w których po raz pierwszy w tym sezonie dwa Ferrari zdobyły dwa czołowe miejsca na prawdopodobnie najładniejszym torze w kalendarzu Formuły 1. Mówią, że dobry dzień rozpoznasz po poranku, a my już od pierwszych treningów w piątek widzieliśmy, że jesteśmy w formie. [...] Dzisiejszy wyczyn to tylko mały krok w kierunku wygranej – będę usatysfakcjonowany, jeśli zostanie powtórzony jutro”.

(Tłumaczenie: Mateusz Żuchowski – ScuderiaFerrari.pl)
 

Vodafone McLaren Mercedes

Fernando Alonso (P3): „Wszystko poszło gładko na moim ostatnim okrążeniu dzisiaj, które było dobre, choć miałem pewne obawy po moim poślizgu na pierwszym szybkim przejeździe. Niestety w tamtej chwili opony po prostu straciły przyczepność i nie mogłem nic zrobić. Jestem spokojny o wyścig, nawet jeśli Ferrari wydaje się być tutaj szybkie. Ten tor jest podobny do Turcji, więc spodziewaliśmy się, że będą mocni, lecz od tamtego wyścigu wprowadziliśmy spore usprawnienia i wygranie tego wyścigu z pewnością nie będzie dla nich łatwe”.

Lewis Hamilton (P4): „To były dla nas przyzwoite kwalifikacje i myślę, że wykonaliśmy dobrą pracę. Pierwsza część nie była najlepsza, lecz nieco poprawiłem się w mojej jeździe i zdołałem poprawić czasy w drugiej części. Myślałem, że moje ostatnie okrążenie było bardzo dobre, bez żadnych błędów. Zawsze jest szansa na zwycięstwo i jestem przekonany, że mamy silną strategię. Wiedzieliśmy, że Ferrari będzie szybkie, więc przed nami interesujący wyścig. Wszystko się może zdarzyć przy wejściu w pierwszy zakręt no i oczywiście mamy tutaj długą prostą, na której można wyprzedzać”.

Ron Dennis, szef zespołu: „Solidny występ obu kierowców, pomimo drobnego błędu Fernando na pierwszym przejeździe. Oczywiście wolelibyśmy okupować pierwszy rząd niż drugi. Czasy są bardzo zbliżone i sądzimy, że mamy silną strategię na jutro”.

(Tłumaczenie: Wymiatacz – McLarenFan.pl)
 

AT&T Williams

Nico Rosberg (P5 po uwzględnieniu kary dla Kubicy): „Dzisiejsze kwalifikacje były super, pojechałem naprawdę dobrze i jestem z tego zadowolony. Przyznam uczciwie, że byłem w sumie nieco zaskoczony, ponieważ nie sądziłem, że uda nam się zajść tak daleko i wejść do pierwszej dziesiątki. Wczoraj zmagaliśmy się nieco bardziej niż na innych torach, jednak zespół spisał się świetnie, pracując w nocy i wprowadził kilka poprawek. Piąta pozycja na starcie jest naprawdę fantastyczna. Stawia ona przed nami możliwość zdobycia jutro sporej liczby punktów”.

Alex Wurz (P15 po uwzględnieniu kary dla Fisichelli): „Jednym z moich problemów był dziś brak odpowiedniej prędkości na prostych. Oczywiście na torze takim jak Spa powoduje to spore straty. Inżynierowie muszą się temu przyjrzeć. Poza tym wykonaliśmy świetną pracę i zaliczyliśmy ogromny postęp względem wczoraj. Dzięki zmianom w ustawieniach samochód prowadził się dziś lepiej i dobrze spisywał się w zakrętach. Nasz samochód może być jutro bardzo konkurencyjny, mimo nienajlepszej pozycji startowej”.

Sam Michael, dyrektor techniczny: „Nico wykonał dziś kawał dobrej roboty. Rozsądnie przejechał swe okrążenia wyjazdowe – w tym sensie, że dobrze rozgrzał świeże miękkie opony i je maksymalnie oszczędzał. Liczymy, że jutro Nico i Alex pokażą się z dobrej strony. Inżynierowie pracowali całą noc aby poprawić samochód względem wczoraj i miło było zobaczyć tak wyraźny krok naprzód. Sprawdzimy też dokładnie bolid Alexa przed wyścigiem by dowiedzieć się, dlaczego jego osiągi aż tak różniły się od osiągów Nico. Nie mieliśmy dziś żadnych poważnych problemów technicznych”.
 

BMW Sauber F1 Team

Nick Heidfeld (P6 po uwzględnieniu kary dla Kubicy): „Uzyskany rezultat jest w porządku. Moje pierwsze okrążenie w ostatnim bloku kwalifikacji zostało zepsute z powodu żółtych flag powiewających po poślizgu Fernando Alonso. Moje ostatnie okrążenie było w porządku – nie doskonałe, ale bez błędów. W Q2 na wszelki wypadek zdecydowaliśmy się na drugi przejazd, ale i bez tego zdołalibyśmy przejść dalej. Myślę, że mogę jutro poprawić moją pozycję w wyścigu”.

Robert Kubica (P15 po karze za wymianę silnika): „Po wczorajszym rozczarowującym dniu, ten ranek okazał się jeszcze gorszy. Nie mogliśmy nic przetestować na kwalifikacje, a niestety po rozpoczęciu kwalifikacji nie można już nić zmieniać w samochodzie. Ponadto musiałem się trochę rozgrzać przed właściwą walką, co było ważne dla Q3, dlatego też w pierwszym bloku zdecydowaliśmy się na wykonanie dwóch przejazdów i myślę, że to się opłaciło. Podsumowując, były to pozytywne kwalifikacje, a jutro wszystko się może zdarzyć”.

Mario Theissen, szef BMW Motorsport: „Tutaj, w 14 rundzie sezonu po raz 14 z rzędu dostaliśmy się do pierwszej dziesiątki w kwalifikacjach z obydwoma samochodami. Niestety musieliśmy dziś rano wymienić silnik w bolidzie Roberta po trzeciej sesji treningowej. Z powodu tej awarii stracił on całą sesję, ale mimo to nadal uzyskał bardzo dobry rezultat, kwalifikując się na piątej pozycji. Teraz będzie musiał wystartować z niższej o 10 pozycji, ale sądzę, że nawet z tego miejsca będzie miał szansę na dobry występ. Nick nie miał żadnych problemów technicznych, ale na swoim ostatnim okrążeniu pomiarowym stracił trochę czasu w środkowym sektorze i to kosztowało go jedno miejsce”.
 

Red Bull Racing

Mark Webber (P7 po uwzględnieniu kary dla Kubicy): „Chciałbym wyciągnąć trochę więcej z mojego ostatniego okrążenia, ale dobrze jest zakwalifikować się na ósmej pozycji. Mamy całkiem dobrą strategię z tej pozycji, więc musimy zobaczyć, co przyniesie jutro. To były bardzo wyrównane kwalifikacje, ze środkową grupą ciasną jak zawsze, ale zrobimy co możemy w wyścigu, aby zdobyć trochę punktów”.

David Coulthard (P11 po uwzględnieniu kar dla Kubicy i Fisichelli): „Cisnąłem mocno w moim ostatnim przejeździe w Q2 i pojechałem trochę za szeroko, co kosztowało mnie trochę czasu. Zrobimy co możemy z dwunastej pozycji na starcie jutro”.

Christian Horner, dyrektor sportowy: „Oczywiście dobrze być z powrotem w czołowej dziesiątce. Mark przebił się przez pierwsze dwie części kwalifikacji bez większych kłopotów aby finiszować na ósmej pozycji, która stanie się siódmą po karze dla Kubicy. To jest dobre miejsce do startu w jutrzejszym wyścigu. Sądzimy, że mamy dobrą strategię, więc musimy poczekać i zobaczyć, co możemy zdziałać. David awansował z Q1 z lekkim problem z silnikiem, który byliśmy w stanie szybko rozwiązać przed startem następnej części. Cisnął mocno w drugim przejeździe w Q2, ale stracił trochę czasu. Jednakże siódma i 11 pozycja są jutro odpowiednimi pozycjami startowymi”.
 

Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli (P8 po uwzględnieniu kary dla Kubicy): „W zasadzie jestem zadowolony z dzisiejszego rezultatu. Ponownie wykonaliśmy kawał dobrej roboty by awansować do czołowej dziesiątki i z tego tytułu zespołowi należą się podziękowania. Jak dotąd był to spokojny weekend bez żadnych problemów z autem. Start z ósmej pozycji nie jest zły – to dobre miejsce, z którego można podjąć walkę w czasie jutrzejszego wyścigu. W Formule 1 wyprzedzanie jest zawsze trudne, ale dam z siebie wszystko aby poprawić się o kilka pozycji. Obserwując to co działo się w Q3 uważam, że mamy na wyścig dobrą strategię, tak więc jestem spokojny o wynik. Mój podstawowy plan to ukończyć wyścig na punktowanym miejscu na tym najwspanialszym torze świata i dam jutro z siebie wszystko. Mam nadzieję, że jutro wszystko ułoży się dobrze od startu aż do mety”.

Ralf Schumacher (P10 po uwzględnieniu kar dla Kubicy i Fisichelli): „To frustrujące nie dostać się do czołowej dziesiątki ponieważ uważam, że mamy tempo pozwalające na to. Treningi przebiegały pomyślnie i mieliśmy nadzieję na dobry wynik w kwalifikacjach. Myślę, że wszystko szło dobrze, niestety podczas mojego ostatniego przejazdu w Q2 okrążenie rozgrzewające nie przebiegło tak jak planowałem i nie mogłem rozgrzać opon i hamulców w wystarczającym stopniu, przez co zmagałem się z podsterownością i tak to się dla mnie skończyło. Ale sądzę, że auto jest dobrze przygotowane i mamy potencjał aby walczyć jutro o punkty. Będzie to oczywiście o wiele łatwiejsze dla Jarno, jako że startuje on z wyższej pozycji, ale postaram się zrobić co mogę, startując z miejsca w drugiej dziesiątce i zobaczymy co z tego wyjdzie”.

Pascal Vasselon, szef techniczny ds. nadwozia: „To był dla nas taki sobie wynik kwalifikacji. Jarno zakończył walkę w czołowej dziesiątce, ale oczekiwaliśmy lepszego rezultatu po tym, jak pokazaliśmy dobre tempo na treningach. Jarno wykonał dobrą robotę w Q1 i Q2, ale na swoim ostatnim okrążeniu miał tłok i w efekcie uzyskał nienajlepszy czas. Jeśli chodzi o Ralfa, to pokazał się z dobrej strony w Q1, ale w Q2 miał problemy na okrążeniu wyjazdowym i jego czas był kompromisem między szybkością a zbyt dużą podsterownością. W każdym razie nasze przygotowania przebiegły pomyślnie i biorąc pod uwagę strategię i wybór opon możemy osiągnąć dobry wynik. Miękkie opony spisują się tak jak widzieliśmy to już podczas testów na tym torze, więc nie było niespodzianek. Głównym celem na wyścig jest poprawienie pozycji i zdobycie punktów”.
 

ING Renault F1 Team

Heikki Kovalainen (P9 po uwzględnieniu kary dla Kubicy): „Byłem bardzo zadowolony z samochodu przez cały weekend i nasze tempo w drugiej części kwalifikacji to pokazuje. Nie udało mi się zrobić dobrego okrążenia w piątek, więc finiszowałem całkiem daleko w tabeli czasowej, ale wszystko ładnie się ułożyło dla mnie dzisiaj i byłem naprawdę w stanie cisnąć do granic możliwości samochodu. Myślę, że nasze pozycje startowe mogą odzwierciedlać różnice w strategii, jako że wiem, iż wykonałem silne okrążenie w moim ostatnim przejeździe. Oba typy opon pracowały dobrze na treningach, więc myślę, że powinniśmy czuć się optymistami przed każdym przejazdem w wyścigu i oczekuje na silny, agresywny występ”.

Giancarlo Fisichella (P22 po uwzględnieniu kary za wymianę silnika): „Już rano walczyłem trochę z samochodem i nie czułem się w pełni komfortowo. Niestety miałem te same problemy w kwalifikacjach. Samochód bardzo się ślizgał i to oznaczało, że nie mogłem utrzymać takiej prędkości w zakrętach, jaką chciałem. W efekcie nie awansowałem do czołowej dziesiątki o jedną dziesiątą sekundy, ale wiedzieliśmy, że jeśli nie przygotujemy wszystkiego na właściwy moment, to wtedy ryzykujemy nie dostanie się do finałowej części kwalifikacji. Mam nadzieję, że będziemy mieć lepszy wyścig”.

Pat Symonds, szef działu inżynierii: „To był satysfakcjonujący dzień dla zespołu, jednakże czułem, że możemy spisać się lepiej w kwalifikacjach. Faktem jest, że samochody ustawią się na dziewiątym i ostatnim miejscu i prawie na pewno z większą ilością paliwa niż nasi bezpośredni rywale z przodu. Biorąc pod uwagę konsekwentność, jaką doświadczyliśmy na obu typach opon Bridgestone w ten weekend, powinno dać to nam dobrą możliwość zdobycia punktów jutro”.
 

Honda Racing F1 Team

Jenson Button (P12 po uwzględnieniu kar dla Kubicy i Fisichelli): „Całkiem pozytywna sobota. W pierwszym przejeździe w Q1 natrafiłem na korek, bo jechałem zbyt blisko samochodu przede mną. W Q2 myślę, że wycisnąłem wszystko z samochodu w pierwszym przejeździe. W drugim miałem trochę za dużo podsterowności, więc odpuściłem i dbałem o opony na wyścig. Jestem całkiem zadowolony z tego gdzie będę ustawiony na starcie i myślę, że możemy uczynić stamtąd postęp. Aerodynamiczne tor ten nie pasuje naszemu bolidowi, więc jestem całkiem zadowolony z tego, jak przebiegły kwalifikacje dla nas. Czekam na jutrzejszy wyścig”.

Rubens Barrichello (P17 po uwzględnieniu kary dla Fisichelli): „Od początku weekend walczyliśmy z balansem aerodynamicznym bolidu. Nie mamy tutaj wystarczającej wydajności aerodynamicznej. W moim ostatnim przejeździe poprosiłem o więcej docisku z przedniego skrzydła i samochód dał mi po prostu większą podsterowność, więc musimy zrozumieć, dlaczego tak się stało. Oczywiście będzie to trudna walka z 17 pozycji, ale zobaczymy, co przyniesie wyścig i spróbujemy się poprawić”.

Jacky Eeckelaert, główny inżynier: „Jenson miał udaną pierwszą część kwalifikacji i łatwo dostał się do drugiej, gdzie wycisnął maksimum z samochodu. Gdyby miał trochę mniej podsterowności, może wtedy byłby w stanie poprawić się trochę, ale ogólnie to było dobre kółko i całkiem niezła pozycja, z której będziemy startować do wyścigu jutro. W wolnych treningach Rubens walczył trochę ze znalezieniem prawidłowego balansu. Po kilku zmianach w ustawieniach miał lepszy samochód w swoim pierwszym przejeździe w Q1. Q2 była bardzo realna dla niego, ale w drugim przejeździe także miał za dużo podsterowności, która zaprzepaściła jego szanse”.
 

Scuderia Toro Rosso

Vitantonio Liuzzi (P13 po uwzględnieniu kar dla Kubicy i Fisichelli): „Po wczorajszym koszmarze z niewieloma okrążeniami przejechanymi z powodu problemów technicznych, dzisiaj poszło dużo lepiej. W efekcie znalazłem się w Q2. Miałem duże problemy ze znalezieniem właściwego balansu auta, więc oczekiwaliśmy problemów w sobotę. Na szczęście wszystko poszło dobrze może poza tym, że nie czułem się zbyt dobrze i chyba jestem trochę chory. Sądzę, że wykonaliśmy świetną robotę w kwalifikacjach i znaleźliśmy się przed Williamsem, który jest moim zdaniem szybszym autem. Nie mogliśmy oczekiwać więcej”.

Sebastian Vettel (P16 po uwzględnieniu kary dla Fisichelli): „Żal nie dostać się do Q2, przegrywając o zaledwie kilka tysięcznych sekundy. Moje najlepsze okrążenie było w porządku. Uciekł mi trochę tył samochodu podczas jazdy w dół przeciwległą prostą i to kosztowało mnie stratę cennego czasu. Poprawiliśmy od wczoraj osiągi auta i myślę, że uczyniliśmy duży krok naprzód. Teraz musimy przeanalizować naszą strategię żeby zobaczyć, co możemy osiągnąć. Oczywiście plan jest taki, żeby mieć jutro udany wyścig”.

Giorgio Ascanelli, dyrektor techniczny: „Ostateczny wynik jeśli chodzi o zdobyte pozycje jest taki jak zwykle, z tą różnicą, że dziś czołówka nie miała problemów, a to jest dobry znak. Tak więc pozycje są prawie takie same jak zwykle, ale jeśli porównamy dzisiejsze tempo z naszym najlepszym, jakie osiągnęliśmy w Kanadzie to okaże się, że uzyskaliśmy dużo lepsze osiągi. Uważam, że wykonaliśmy kawał dobrej roboty w przygotowaniu aut, szczególnie jeśli uda nam się dowieźć je oba do mety. Podchodzimy do wyścigu realistycznie i nie stawiamy przed kierowcami żadnych nowych wyzwań poza tymi co zwykle”.
 

Super Aguri Formula 1

Takuma Sato (P18 po uwzględnieniu kary dla Fisichelli): „Samochód był dziś rano nieco lepszy po zmianach wprowadzonych w nocy, nad którymi zespół ciężko pracował. Byłem dziś zadowolony z balansu, jednak wiedzieliśmy, że czekają nas ciężkie kwalifikacje. Rozczarowujący jest fakt, że nie byliśmy w stanie się poprawić już w kwalifikacjach. Liczę, że jutro wszystko zmieni się dla nas na lepsze”.

Anthony Davidson (P20 po uwzględnieniu kary dla Fisichelli): „To dla nas bardzo trudny weekend, a najgorsze spotkało nas w kwalifikacjach. Poszliśmy w złym kierunku z balansem samochodu w kwalifikacjach i było trudno cokolwiek osiągnąć. Zrobiłem wszystko co w mojej mocy i pod koniec okrążenia przegrzałem tylne opony, więc nic więcej nie mogłem już zrobić. Z obecnymi osiągami nasze szanse w wyścigu nie wyglądają najlepiej”.

Graham Taylor, dyrektor sportowy: „Jesteśmy na pozycjach, na których chciała nas widzieć od dawna nasza konkurencja. Myśleli, że będziemy prezentować cały czas taką formę i teraz ją zaprezentowaliśmy. Jednakże nie powinni się oszukiwać, bo nasza wola walki przetrwała”.
 

Etihad Aldar Spyker F1 Team

Adrian Sutil (P19 po uwzględnieniu kary dla Fisichelli): „Tutaj ze specyfikacją B zobaczyliśmy postęp. Jesteśmy szybsi na prostych i poziom docisku jest o wiele lepszy w szybkich zakrętach. Było bardzo blisko i w końcówce spadłem w dół stawki trochę, ale samochód jest zdecydowanie na tyle dobry by zając miejsce 18 lub lepsze. Straciłem trochę czasu blokując koła w ostatniej szykanie, co kosztowało mnie kilka dziesiątych części sekundy, ale ciągle jestem zadowolony, ponieważ było to najlepsze osiągnięcie w kwalifikacjach jak do tej pory. Byliśmy bardzo blisko stawki i mam nadzieje, że jutro będziemy mieli nawet więcej szans na awansowanie w górę”.

Sakon Yamamoto (P21 po uwzględnieniu kary dla Fisichelli): „Generalnie mój dzień był rozczarowujący. Tego ranka miałem problemy z hamulcami i wtedy musiałem wyjechać na mój pierwszy przejazd w kwalifikacjach na twardych oponach, aby przygotować hamulce. Później wróciłem do boksów i straciłem trochę czasu. Planowaliśmy wyjechać dwa razy na miękkich oponach, ale w efekcie mieliśmy czas na tylko jeden przejazd. To była trudna sesja, ale jutro dam z siebie wszystko w wyścigu i wiem na podstawie naszych wyników w piątkowych treningach, że stać nas na dużo lepszy rezultat”.

Mike Gascoyne, szef techniczny: „W końcu ekscytująca sesja kwalifikacyjna dla nas. Myślę, że byliśmy o wiele bliżej reszty stawki w tej sesji i szkoda, że mały błąd Adriana w ostatnim zakręcie kosztował nas wyższe miejsce. To pokazuje, że teraz wykonujemy prawdziwy postęp. Z nadzieją patrzymy na jutrzejszy wyścig, kiedy to tradycyjnie jesteśmy silniejsi niż w kwalifikacjach i mamy wielką ochotę na walkę i pokonanie innych samochodów przed nami”.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
himself, 15.09.2007 18:23[!]
nie popadajmy w paranoje. teoriami spiskowymi nic tu nie zalatwimy. Ciesze sie na jutrzejszy wyscig bo przynajmniej bedziemy mogli zobaczyc Roberta w zupelnie innej roli niz zwykle. Ile mozna go ogladac za FastNickiem lub przed SlowNickiem. Licze ze Robert bedzie mial challenge i zobaczymy go w kilku zwycieskich walkach. Tor jest bardzo ciekawy i lezy Robertowi wiec czekam na widowisko.
Maraz, 15.09.2007 18:53[!]
Kimi: "W pierwszej próbie w Q3 zauważyłem dziwne zachowanie tyłu bolidu pod koniec okrążenia." - oho, czyżby szykowała się powtórka z Włoch?
sobczak, 15.09.2007 19:08 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
ja nie popadam w paranoje ale który to juz raz pecha ma nasz Polak, nasz katolik nasz rodzynek.... liczył już ktoś ile razy on miał pecha w tym sezonie?

<i>jeszcze nie, ale chyba zacznę liczyć twoje posty nie na temat !!</i>
MichuMisiek, 15.09.2007 19:28[!]
sobczak a policz sobie ile razy mial w karierze pecha np. Kimas i ile razy bylby mistrzem swiata gdyby nie awarie(2003, 2005)... Pozdro wszystkim
jędruś, 15.09.2007 20:10[!]
Prawie każdemu w tym roku wysiadł silnik. Massa jest chyba największym pechowcem tego sezonu....
lukaszk1989r, 15.09.2007 21:20[!]
no robercik jak zwykle skromny
mrzaza, 15.09.2007 21:35[!]
Nie wiem kto to tłumaczył, ale
"Uciekł mi trochę tył samochodu podczas jadąc w dół przeciwległą prostą.."-Vetel to po polskiemu.
lukaszk1989r, 15.09.2007 21:37[!]
mrzaza ciekawe czy ty bys to przetłumaczył cwaniaku??
Maraz, 15.09.2007 21:48[!]
Pomyłka nie wynikła ze złego tłumaczenia, a z niedokończonej nieopatrznie korekty. Miało być "podczas jazdy w dół...". Błąd poprawiony.
godzil2, 15.09.2007 22:20[!]
sobczak przestan ***olić, na wlasne zyczenie musial wymienic silnik. po co tak zylowal silnik na koncu wyscigu we wloszech? nie mial nic do zyskania, a nie, jechal na max - no jasne, w koncu to amator.

Hmm, jędruś - gdyby nie awaria Kimiego w Hiszpanii i Niemczech, Kimi byłby co najmniej 12 pkt z przodu w klasyfikacji, a może nawet 18 ! A to wlasnie 18 traci do Hamiltona. Nie wiem wiec czy Massa to najwiekszy pechowiec...
seba_d, 16.09.2007 00:48[!]
tylko godzil2 jakby RK oszczekał silnik na monzy to by silnik nawalił by mu najprawdopodobniej na gdzieś na ok. 15 kółku na torze SPA.
Pozdrawiam i miłego kibicowania życzę w niedziele.
mielony, 16.09.2007 08:57 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Rosberg ambicje jednak ma. Poza tym znów Liuzzi przed Vettelem. Spykery się starały. Alonso w 2 sektorze pokazywał kto jest mistrzem kierownicy, chociaż w efekcie P3.

<b>[ciach...]</b>
<i>poczekamy aż napiszą, ok?</i>

Obstawiam start na miękkich oponach aby wyprzedzić kogo się da, dwóch kandydatów widzę, dalej będzie trudniej. Jednak to nowy silnik. W cysternę nie wierzę - na tym torze ciężar bolidu ma duże znaczenie.
Robertowi życzę punktowanego miejsca, Nickowi, żeby wyprzedził Rosberga, Alonso żeby powalczył.
Freeze, 16.09.2007 13:26[!]
mielony: Robert nie moze zatankowac wiecej paliwa, zostaje tyle ile po trzeciem bloku czyli prawdopodobniena 15-20 okrazen:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca