F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Fuji.
Fuji Television Japanese Grand Prix 200730 września
Fuji Speedway
Długość toru: 4,563 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 305,721 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-221:18,734--38
2.1Fernando AlonsoMcLaren MP4-221:18,9480,2140,21434
3.5Felipe MassaFerrari F20071:19,4830,7490,53536
4.12Jarno TrulliToyota TF1071:19,7110,9770,22835
5.6Kimi RaikkonenFerrari F20071:19,7140,9800,00329
6.4Heikki KovalainenRenault R271:19,7891,0550,07540
7.3Giancarlo FisichellaRenault R271:19,9261,1920,13739
8.14David CoulthardRed Bull RB31:19,9491,2150,02333
9.11Ralf SchumacherToyota TF1071:19,9691,2350,02040
10.10Robert KubicaBMW Sauber F1.071:20,0691,3350,10045
11.15Mark WebberRed Bull RB31:20,0691,3350,00035
12.17Alex WurzWilliams FW291:20,2331,4990,16437
13.16Nico RosbergWilliams FW291:20,2701,5360,03743
14.7Jenson ButtonHonda RA1071:20,3361,6020,06644
15.9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.071:20,4621,7280,12636
16.20Adrian SutilSpyker F8-VIIB1:20,7362,0020,27437
17.8Rubens BarrichelloHonda RA1071:20,8892,1550,15333
18.18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR21:20,9852,2510,09644
19.19Sebastian VettelToro Rosso STR21:20,9972,2630,01238
20.23Anthony DavidsonSuper Aguri SA071:21,0072,2730,01034
21.21Sakon YamamotoSpyker F8-VIIB1:21,3052,5710,29838
22.22Takuma SatoSuper Aguri SA071:21,3522,6180,04734
107% najlepszego czasu: 1:24,245

Po dobrym występie Ferrari w pierwszej sesji, po południu przyszła kolej na dominację McLarena. Tym razem jednak szybszy okazał się Lewis Hamilton, pokonując Fernando Alonso o 0,2 sekundy. Obaj kierowcy jako jedyni uzyskali czasy poniżej jednej minuty i 19 sekund, a przewaga Hamiltona nad najszybszym z reprezentantów Ferrari wyniosła ponad 0,7 sekundy.

Tylko na początku sesji na czele klasyfikacji nie znajdowały się oba McLareny, które podczas pierwszej serii przejazdów zdołali nieznacznie pokonać obydwaj kierowcy Renault – Giancarlo Fisichella na miękkich oponach, a Heikki Kovalainen na twardych. W przeciągu siedmiu minut Hamilton i Alonso odzyskali jednak czołowe miejsca i tak już zostało do samego końca sesji. Ich głównym rywalem okazał się ostatecznie Felipe Massa, który pokonał swojego partnera z zespołu Ferrari – Kimiego Raikkonena (P5) o ponad 0,2 sekundy. Obaj kilka razy zwiedzali pobocze.

Kierowców Ferrari dosyć nieoczekiwanie rozdzielił Jarno Trulli, czym z pewnością wywołał duży uśmiech na twarzach władz Toyoty. W pierwszej dziesiątce znalazł się tym razem także drugi kierowca japońskiej stajni Ralf Schumacher (P9), mając mniej niż 0,3 sekundy straty do Trullego. Kierowcy Renault ostatecznie zajęli miejsca 6 (Kovalainen) i 7 (Fisichella), co również jest dosyć przyzwoitym osiągnięciem. Ósmy czas uzyskał David Coulthard (Red Bull), natomiast pierwszą dziesiątkę zamknął Robert Kubica (BMW Sauber), którego strata do najszybszego kierowcy wyniosła ponad 1,3 sekundy. Polak był najbardziej pracowitym uczestnikiem drugiej sesji, łącznie przejeżdżając aż 45 okrążeń.

Dokładnie taki sam czas jak Kubica uzyskał Mark Webber (Red Bull), a tuż za Australijczykiem na pozycjach 12 i 13 uplasowali się kierowcy Williamsa – Alex Wurz i Nico Rosberg. Zaledwie 0,06 sekundy do Rosberga stracił Jenson Button (Honda), a jako ostatni poniżej dwóch sekund straty do Hamiltona zmieścił się drugi kierowca z zespołu BMW Sauber – Nick Heidfeld. Za nim, na 16 pozycji sklasyfikowany został kolejny niemiecki kierowca – Adrian Sutil, który także i po południu spisywał się bardzo dobrze. Kierowca Spykera w pierwszej połowie sesji był nawet siódmy, a jego strata do Hamiltona wyniosła ostatecznie dwie sekundy.

W drugiej sesji wydarzył się właściwie tylko jeden godny odnotowania incydent: prowadzący drugiego Spykera F8-VIIB Sakon Yamamoto po 15 minutach wpadł w poślizg w ostatnim kompleksie zakrętów i wypadł na chwilę z toru, a kiedy próbował na niego powrócić, zaczepił o bolid Rubens Barrichello (Honda). Obyło się jednak bez większych uszkodzeń, bowiem wymiany wymagało jedynie przednie skrzydło w samochodzie Yamamoto. Pomimo tego incydentu Japończyk i tak okazał się nieznacznie szybszy od swojego rodaka Takumy Sato (Super Aguri), który zajął ostatnie miejsce.

Pogoda
Temperatura powietrza: 25°C
Temperatura toru: 39°C
Prędkość wiatru: 1,9 m/s
Wilgotność powietrza: 82%
Sucho

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
lukaszk1989r, 28.09.2007 12:21[!]
Robercik lepszy od Nicka oby tak dalej
dragon92, 28.09.2007 12:50[!]
ciekawe czemu sato tak slabo
lukaszk1989r, 28.09.2007 12:52[!]
gdyz mial problemy jakies
Maraz, 28.09.2007 13:02[!]
Tak, w pierwszej sesji stracił godzinę ze względu na problemy z bolidem.
mai, 28.09.2007 13:36[!]
Fisichella dobrze,myśle ze koncówką sezonu przypieczętuje dobry kontrakt na przyszły sezon
Fisico_F1_ASR, 28.09.2007 14:10[!]
dobrze ale dalej za Heikkim
pawlos, 28.09.2007 14:32[!]
Toyoty w wyściugu będzie tankować po 15 okrążeniach i na mecie zameldują się na miejscu conajwyżej 9. Aha, zapomiałem dodać, że tuż po starcie Truli i Ralf dadzą się wyprzedzić zawodnikom z tyłu.
sadektom, 28.09.2007 15:41[!]
pawlos a jakie beda w sobote numery totolotka?
jędruś, 28.09.2007 15:48[!]
Coś mi sie wydaje że Spyker nie jest już najsłabszy w F1. Ale Sato i Yamamoto się nie popisali przed własną publicznością.
msr, 28.09.2007 16:51[!]
Najbardziej zadziwia mnie Super Aguri.Raz potrafią być konkurencyjni dla zespołów ze środka stawki, innym razem kompletne dno.Tylko STR i Spyker są wtedy w ich zasięgu...
Zoltan, 28.09.2007 17:07[!]
Dobrze Trulli pojechał. 4 miejsce mnie dziwi.(pozytywnie) A Super Aguri...no u siebie by mogli lepiej pojechać :)
zitol, 28.09.2007 17:09[!]
U siebie to jest Toyota.. bo to ich tor testowy :)
Zoltan, 28.09.2007 17:13[!]
Chodzi mi o kraj :) A w F1 mamy chyba 3 teamy japońskie.
rex88, 28.09.2007 18:09[!]
no to dla ferrari juz pewnie definitywnie po jablkach...
batonik, 28.09.2007 18:45[!]
zobaczymy jak pójdzie kubicy
stanson1980, 28.09.2007 19:21[!]
Nie bardzo rozumiem jakim prawem McLaren w ogóle startuje jeszcze w tegorocznych mistrzostwach. To oczywiście temat na oddzielną dyskusję ale moim zdaniem jest to wielka porażka FIA.
Zoltan, 28.09.2007 19:28[!]
Trochę pogięta decyzja, że Mclaren jeszcze startuje. Porażka FIA ;/ Teraz to już zdobędzie mistrzostwo indywidualne -_- Teraz będzie wygrywać :(
Zomo, 29.09.2007 09:57[!]
Fajna pogoda w JAponi - przynajmniej podczas Quali - jak tak samo bedzie podczas wyscigu to bedzie interesujaco...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca