F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Premio do Brasil 200721 października
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-221:12,767--27
2.1Fernando AlonsoMcLaren MP4-221:12,8890,1220,12228
3.5Felipe MassaFerrari F20071:13,0750,3080,18630
4.6Kimi RaikkonenFerrari F20071:13,1120,3450,03730
5.3Giancarlo FisichellaRenault R271:13,5490,7820,43722
6.10Robert KubicaBMW Sauber F1.071:13,5870,8200,03834
7.16Nico RosbergWilliams FW291:13,6550,8880,06833
8.17Kazuki NakajimaWilliams FW291:13,6640,8970,00938
9.14David CoulthardRed Bull RB31:13,7060,9390,04230
10.9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.071:13,7851,0180,07944
11.11Ralf SchumacherToyota TF1071:13,8291,0620,04429
12.4Heikki KovalainenRenault R271:13,8791,1120,05028
13.8Rubens BarrichelloHonda RA1071:13,8921,1250,01345
14.7Jenson ButtonHonda RA1071:14,0951,3280,20344
15.18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR21:14,1521,3850,05733
16.12Jarno TrulliToyota TF1071:14,1791,4120,02725
17.19Sebastian VettelToro Rosso STR21:14,4091,6420,23037
18.22Takuma SatoSuper Aguri SA071:14,4311,6640,02227
19.23Anthony DavidsonSuper Aguri SA071:14,4771,7100,04631
20.15Mark WebberRed Bull RB31:14,5431,7760,06635
21.20Adrian SutilSpyker F8-VIIB1:15,0952,3280,55235
22.21Sakon YamamotoSpyker F8-VIIB1:15,7152,9480,62032
107% najlepszego czasu: 1:17,861

W drugiej sesji treningowej na torze Interlagos na czele klasyfikacji znaleźli się już obydwaj kierowcy McLarena – Lewis Hamilton i Fernando Alonso, którzy jako jedyni uzyskali czasy poniżej jednej minuty i 13 sekund. Sesja rozpoczęła się jeszcze przy trochę mokrej nawierzchni, ale deszcz już nie padał i wkrótce utworzył się suchy tor jazdy, tak więc wszyscy kierowcy mogli założyć zwykłe opony rowkowane.

Hamilton, nad którym wisi groźba kary za użycie zbyt wielu zestawów deszczowych opon w pierwszej sesji, po południu pokonał swojego zespołowego partnera i zarazem głównego rywala w walce o tytuł mistrzowski o niewiele ponad 0,1 sekundy. Trzeci Felipe Massa stracił do Hamiltona 0,3 sekundy, a niewiele wolniejszy od Brazylijczyka okazał się drugi kierowca Ferrari – Kimi Raikkonen, który musiał zadowolić się czwartą pozycją. Fin trafił pod koniec sesji na Hamiltona i stracił czas na supermiękkich oponach ze względu na zablokowanie kół podczas hamowania.

Na kolejnych dwóch pozycjach uplasowali się niejeżdżący w pierwszej sesji na mokrym torze Giancarlo Fisichella (Renault) i Robert Kubica (BMW Sauber). Polak po upływie godziny był przez pewien czas w posiadaniu najlepszego czasu, mając 0,6 sekundy przewagi nad resztą stawki, ale ostatecznie musiał zadowolić się szóstym miejscem i stratą 0,82 sekundy do Hamiltona. Tym niemniej Kubica okazał się szybszy od swojego zespołowego partnera Nicka Heidfelda, który zamknął pierwszą dziesiątkę (+1,01s).

Siódmy czas uzyskał Nico Rosberg, a tuż za Niemcem dosyć nieoczekiwanie znalazł się jego partner z zespołu Williams – debiutujący w wyścigach F1 Kazuki Nakajima. Japończyk przez pewien czas był nawet czwarty, ale z ostatecznego rezultatu (P8, +0,89s) także może być jak najbardziej zadowolony, zwłaszcza że od Rosberg okazał się wolniejszy tylko o 0,009 sekundy. Ponadto przed Heidfeldem na dziewiątej pozycji sklasyfikowany został David Coulthard (Red Bull), który jako ostatni zmieścił się poniżej jednej sekundy straty do Hamiltona.

Tuż za pierwszą dziesiątką znalazł się Ralf Schumacher (Toyota), pokonując o zaledwie 0,05 sekundy Heikkiego Kovalainena (Renault). Na kolejnych dwóch pozycjach znaleźli się lokalny bohater Rubens Barrichello i Jenson Button, czyli kierowcy z najbardziej pracowitej stajni po południu – Hondy (łączny dorobek 89 okrążeń). Z kierowców Toro Rosso szybszy na suchym torze okazał się Vitantonio Liuzzi (P15, +1,38s), natomiast Sebastian Vettel został także pokonany przez Jarno Trullego (Toyota) i uplasował się na 17 pozycji. Na ostatnich pozycjach znaleźli się kierowcy z zespołów Super Aguri i Spyker oraz rozdzielający ich Mark Webber (Red Bull).

Pogoda
Temperatura powietrza: 20°C
Temperatura toru: 26°C
Prędkość wiatru: 1,4 m/s
Wilgotność powietrza: 86%
Na początku mokro, potem sucho

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
deeze, 19.10.2007 19:40[!]
Najgorsze jest to, że przebieg sesji wskazuje na przewagę McLarena, drugie jest BMW, a dopiero trzecie Ferrari... :/
stefan225, 19.10.2007 19:43[!]
dla czego tak myslisz??
Krauza, 19.10.2007 19:44[!]
@up
Na przewagę Maca i FIAmiltona ;/
Miaja Menant, 19.10.2007 19:46[!]
deeze, to tylko treningi, na qualu i wyścigu sytuacja może ulec diametralnej zmianie
stefan225, 19.10.2007 20:00[!]
dokladnie Miaja Menant nie wiadomo z jaka iloscia paliwa itp itd nie ma co histeryzować
Pieczar, 19.10.2007 20:09[!]
W Spa na drugim treningu też najlepsze były Mclareny, a później Ferrari już dominowało.
tomekzzar, 19.10.2007 20:33[!]
przecież to tylko wolny trening ,nikt z czołówki nie bedzie gnał na złamanie karku zeby to wygrać,każdy team testuje samochód,opony,żadko sie zdarza żeby ktoś wygrał wszystkie treningi,jutro pewnie wygra massa albo alonso,
jędruś, 19.10.2007 20:42[!]
O ale Spyker ma tu juz od 0,5 do nawet 1 s na okrązniu straty do najbliższego samochodu.
A co do samych wyników to raczej nie można nic prognozować. Tor jak to po deszczu był słabo nagumowany.
Jutro jest szansa aby zjechać ponieżej 1 minuty i 11 sekund.
reiko, 19.10.2007 20:48[!]
" Hamilton, nad którym wisi groźba kary za użycie zbyt wielu zestawów deszczowych opon w pierwszej sesji ... "

no dobra to co mu grozi ?? z 5 pozycji w dół po qaulu ?
Czechoslowak, 19.10.2007 22:04[!]
Oglądałem 2 trening na speed tv i tam komentatorzy poruszyli ciekawą sprawę: na Gp Brazylii Bridgestone przygotowało dwa rodzaje najbardziej miękkich mieszanek opon (miękka i supermiękka), statystyki wskazują że w tym sezonie, w wyścigach w których był taki zestaw opon do dyspozycji, McLaren miał zdecydowaną przewagę nad Ferrari, które z kolei musiało bronić się przed BMW (jako przykład niech posłuży Gp Monako). Najwięcej punktów w tych wyścigach zdobył Hamilton, a drugi był o dziwo Nick Heidfeld. I przebieg dzisiejszego 2 treningu w zasadzie oddawał te zależności doskonale- McLareny najszybsze, a BMW bardzo blisko Ferrari. Oczywiście to tylko statystyki, ale o tym jak wielką rolę odgrywają opony nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć.
rafaello85, 19.10.2007 23:07[!]
Czechosłowak---> to, że McLareny spisują się lepiej na tym ogumieniu było wiadomo już od dawna. Ferrari ma szansę tylko na mokrej nawierzchni, jeśli nie spadni deszcz to brylować będą: Alonso i FOMilton.
tomekzzar, 20.10.2007 10:23[!]
nie uważam żeby ferrari miało spisywać sie gorzej od mclarena w brazylii nawet kiedy bedzie sucho,najważniejsze bedą kwalifikacje po których bedzie można już z dużym prawdopodobienstwem stwierdzic kto bedzie mistrzem swiata,dużą szanse aby sie pokazać ma kovalainen gdyby wyprzedził kubicę w klasyfikacji generalnej pokazałby ze jest nietuzinkowym kierowcą,jesli kubica dzis słabo pojedzie w kwalifikacjach(a zakładam ze tak bedzie)wszystko możliwe..
gnt3c, 20.10.2007 12:28[!]
@tomekzzar...wszyscy Polacy (mam nadzieję) oprócz Ciebie zakładają i liczą na to, że robert pojedzie jednak lepiej w Q niż kova...poza tym mam nadzieję, że obaj japończycy odpadną z rywalizacji już na pierwszych okrążeniach wyścigu, żeby nie przeszkadzać wielkiej trójce w walce o tytuł.
Uho, 20.10.2007 13:31[!]
A ja juz w qualu licze na jakies sensacyjne rozwiązania w czołówce i rad jestem przed ciekawa walką kovalainena z kubica i obydwu panom rzycze dobrze chcoiaz jak kazdy z nas jestem za polakiem... Licze tez ze Red Bull wyprzedzi w klasyfikacji konstruktorów Williamsa
gnt3c, 20.10.2007 15:52[!]
wie ktos co sie stało z KUB, że stanął w drugim sektorze?
Matador, 20.10.2007 16:04[!]
no właśnie!! i nie wyjechał do końca!! poza tym dość zaskakujące wyniki...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca